Joo toin ton Saksasta viime vuoden maaliskuussa. Edelleen on ikävä. Oli kyllä hauska ja hyvä auto. Ei ollu mitään moitittavaa ja aukottomalla huoltohistorialla. Isosta käytettyjen autojen liikkeestä hain etelä-Saksasta ja vuoden takuulla. Tuntuu itellä olevan krooninen autokuume ja kesällä alko tekeen mieli lisää tehoa ja toi vaihtui nimimerkki Oksanen kanssa M5:seen.
Jees mulla tuo on. Tuli tosiaan e61 M5 tilalle vaihdossa Norkin-nimimerkiltä. Tosi kiva kinneri päästellä menemään. Ainoat modit tuossa on ferodon DS2500 palat ja HEL-teräspunosletkut RBF600 jarrunestein. Valmistauduin syksyllä yksille ahveniston ratapäiville ja tuli sitten sadekeli niin ei päässyt ulosmittaan jarrujakaan. Hyvin se kyllä märälläkin affella kiersi.
Myyntiin laitoin kun ny olis kerrankin aikaa harrastaa kesken jäänyttä e28-projektia ja haaveissa olevaa e36 asiaa, mutta maailmantilanne tekee vähä lovea reissumiehen lompakkoon.
Edessä ei puskuria muistaakseni tarvinnut pahemmin silpoa. Taakse verrattuna
Auto alkaa olemaan valmis.
Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.
Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.
Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi
Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
Auto alkaa olemaan valmis.
Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.
Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.
Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi
Kuvien laatu jäi köpöksi?
Muuten jees, helmatarrat pois kun maavara näyttää korkealta ja 5cm matalammaksi koko kärry.
Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..
No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..
Kauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?
Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.
Comment