Announcement

Collapse
No announcement yet.

M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rale
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 1482
    • Porvoo

    Originally posted by Rale View Post
    Alkoi ahdistaa tuo 235i kapeus.
    Lääke löytyy OEM Motorsport sarjasta.
    Nyt saa jo kunnon vanteet alle, ja kumit sen mukaan.
    Edistyy.
    Jarruihin myös upgrade.
    Attached Files

    Comment

    • ///THe
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2009
      • 840
      • Espoo

      Originally posted by Rale View Post
      Edistyy.
      Jarruihin myös upgrade.
      Noniin

      Aika hurjasti saa edessäkin silpoa vakio lokareita ja puskuria, askarrella kiinnikkeitä jne.
      X5 F15 ///Msport
      CRX 2gen +25psi

      Comment

      • Rale
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 1482
        • Porvoo

        Originally posted by ///THe View Post
        Noniin

        Aika hurjasti saa edessäkin silpoa vakio lokareita ja puskuria, askarrella kiinnikkeitä jne.
        Edessä ei puskuria muistaakseni tarvinnut pahemmin silpoa. Taakse verrattuna

        Comment

        • hardyy
          Bimmer Rookie
          • Aug 2015
          • 113
          • suomi

          Kellään mitään infoa tästä? https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11280291

          Comment

          • BFI18
            BTCF Member
            • Aug 2012
            • 1456
            • Turku

            Originally posted by hardyy View Post
            Kellään mitään infoa tästä? https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11280291
            Nimimerkki Norkin ja ehkä joku muukin tällä foorumilla?
            G26 i4 M50 Black Sapphire

            Comment

            • Norkin
              BTCF Member
              • Aug 2013
              • 106
              • Lempäälä

              Originally posted by hardyy View Post
              Kellään mitään infoa tästä? https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11280291
              Joo toin ton Saksasta viime vuoden maaliskuussa. Edelleen on ikävä. Oli kyllä hauska ja hyvä auto. Ei ollu mitään moitittavaa ja aukottomalla huoltohistorialla. Isosta käytettyjen autojen liikkeestä hain etelä-Saksasta ja vuoden takuulla. Tuntuu itellä olevan krooninen autokuume ja kesällä alko tekeen mieli lisää tehoa ja toi vaihtui nimimerkki Oksanen kanssa M5:seen.

              E: Ja Oksasen omistuksessa on siis auto edelleen.

              Tesla Model 3 LR -20
              E36 Compact M43B16 turbo


              Ex:
              F11 530D xDrive M-sport
              F21 M135i xDrive -14
              E30 316 -85
              F01 730D -09
              E61 M5 -07 Silverstone II
              F21 M135i xDrive -13
              E92 335i -06
              F11 520d -11
              E61 535d -06 M-sport (377hp/766nm)
              E91 320d -06
              E30 324td Touring -89
              Muita: Porsche Cayenne 958, MB (w205,w213),
              4x Ford

              Comment

              • Oksanen
                BTCF Member
                • Jul 2006
                • 699
                • Nokia

                Originally posted by hardyy View Post
                Kellään mitään infoa tästä? https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/11280291
                Jees mulla tuo on. Tuli tosiaan e61 M5 tilalle vaihdossa Norkin-nimimerkiltä. Tosi kiva kinneri päästellä menemään. Ainoat modit tuossa on ferodon DS2500 palat ja HEL-teräspunosletkut RBF600 jarrunestein. Valmistauduin syksyllä yksille ahveniston ratapäiville ja tuli sitten sadekeli niin ei päässyt ulosmittaan jarrujakaan. Hyvin se kyllä märälläkin affella kiersi.

                Myyntiin laitoin kun ny olis kerrankin aikaa harrastaa kesken jäänyttä e28-projektia ja haaveissa olevaa e36 asiaa, mutta maailmantilanne tekee vähä lovea reissumiehen lompakkoon.
                E28 535 1985 (S38B36+K31)

                E36 323 1996

                E46 Compact 2001

                Comment

                • Rale
                  BTCF Member
                  • Jul 2005
                  • 1482
                  • Porvoo

                  Originally posted by Rale View Post
                  Edessä ei puskuria muistaakseni tarvinnut pahemmin silpoa. Taakse verrattuna
                  Auto alkaa olemaan valmis.
                  Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.


                  Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
                  Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.

                  Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
                  Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
                  Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi

                  Kuvien laatu jäi köpöksi?
                  Attached Files
                  Last edited by Rale; 28-04-2020, 15:19.

                  Comment

                  • JakPauer
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2017
                    • 33
                    • Lahti

                    Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?

                    Comment

                    • JHe
                      BTCF Member
                      • Oct 2016
                      • 184
                      • Vantaa

                      Originally posted by JakPauer View Post
                      Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?




                      Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.
                      E46 M3

                      Comment

                      • tommi69
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2012
                        • 419
                        • Helsinki

                        Originally posted by Rale View Post
                        Auto alkaa olemaan valmis.
                        Eteen pitää kumit vaihtaa 245/30x20 kokoisiksi nykyisten 255 leveiden tilalle. Muutoin ei mahdu kääntymään ääriasentoihin vakio koteloissa raapimatta. Tai sitten muokataan vielä koteloita.


                        Edessä nyt 9x20 et -5 ja takana 10,5x20 et 18
                        Ovet ja luukut pitäisi myllyttää vielä.

                        Taka spoileri tulee vaihtumaan myös. Ja eteen joku lippa. En aio madaltaa kyllä enempää, jotta voi päästellä huoletta.
                        Helmoihin täytyy 3D tulostaa vielä palat. Täytyy katsoa minkä tyyliset tekee.
                        Aikaa on runsaasti ajokortin puutteen vuoksi

                        Kuvien laatu jäi köpöksi?
                        Muuten jees, helmatarrat pois kun maavara näyttää korkealta ja 5cm matalammaksi koko kärry.
                        M140 xDrive v.2017
                        Kawasaki zH2 v.2020

                        Comment

                        • JakPauer
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2017
                          • 33
                          • Lahti

                          Originally posted by JHe View Post
                          https://www.forendealer.de/hardware/...ipe-boost-pipe


                          Tuolta tilasin. Pelkkä charge pipe posteineen 268 €. Nuo klemmarit kannattaa tosin vaihtaa vahvempiin välittömästi.
                          Ok. Tänks!👍 Täytyypä tilata tuo.

                          Comment

                          • Tommix
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 5419
                            • S:t Karins

                            Originally posted by JakPauer View Post
                            Mistäs porukka on näihin tilannut ahtoputkia? Takavetoisiin löytyy kyllä joka paikasta mutta xdriveen vähän haastavampi löytää.. Onko ainoastaan jenkeistä tilaten Vrsf tai Er ainoa vaihtoehto?
                            Ruottista, esim DO88. Laitoin tämän:
                            BMW 1-Sarja F20 F21Vuosi mallit: 2010-2018Moottori: M135i, M135iXBMW 2-Sarja F22 F23Vuosi mallit: 20...

                            Ihan sama se on nelariin ja takatuuppariin.
                            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                            Comment

                            • JakPauer
                              Bimmer Rookie
                              • Dec 2017
                              • 33
                              • Lahti

                              Originally posted by Tommix View Post
                              Ruottista, esim DO88. Laitoin tämän:
                              BMW 1-Sarja F20 F21Vuosi mallit: 2010-2018Moottori: M135i, M135iXBMW 2-Sarja F22 F23Vuosi mallit: 20...

                              Ihan sama se on nelariin ja takatuuppariin.
                              No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..

                              Comment

                              • JHe
                                BTCF Member
                                • Oct 2016
                                • 184
                                • Vantaa

                                Originally posted by JakPauer View Post
                                No juttujen mukaan takatuupparin charge pipe ei käy nelariin sitten mitenkään. Eikös JHe kaupannut myös joku aika sitten takavedon putkea mikä ei nelariin sopinut..

                                Kauppasin. Kaveri tilasi omaan autoonsa epähuomiossa RWD-mallin, eikä saanut sopimaan. Vakio-osalla on sama varaosanumero RWD:n ja xDriven välillä, mutta riippuuko sitten aftermarket-osan valmistajasta tuo sopivuus näiden kesken?


                                Varmuuden vuoksi kannattanee tilata tuo xDriveen sopiva osa, kun tuo valinta tuolla sivuilla on.
                                E46 M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎