M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4llu-
    replied
    Originally posted by zimmardi View Post
    Onko tosiaan niin, että maksimi madallus bmw m135i xdriveen on vaan 15mm? Ajattelin ostaa madallusjouset, mutta taitaapa jäädä väliin.
    Kyllä pitäisi enemmän saada :think

    Alla esim H&R setti mitä katsellut omaan:

    https://www.ebay.com/itm/H-R-25mm-lo...wAAOSwl7ldgeEp

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Adaptiivinen alusta on minullakin. Ihan samat jouset siihen menee.

    Paljonko jousilla hintaa?

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by zimmardi View Post
    Mahtaakohan ne mennä jos on mukautuva alusta vai onko sillä mitään väliä? Olisin kyllä muuten kiinnostunut.
    Adaptiivinen alusta on minullakin. Ihan samat jouset siihen menee.
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Joo sinähän ne hait. Hyvään kotiin pääsi nämäkin sitten

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Mä taisin sulta ne vanteet + 888:t hakea?
    Ja nuo ilmoituksen vanteet/renkaat nekin päätyivät minulle
    Joo sinähän ne hait. Hyvään kotiin pääsi nämäkin sitten
    Last edited by Mikaatm; 27-01-2020, 19:48.

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Vink vink:
    Minulta löytyisi avaamattomassa paketissa 25/25 mm madaltavat H&R:n jouset virattomana...
    Mahtaakohan ne mennä jos on mukautuva alusta vai onko sillä mitään väliä? Olisin kyllä muuten kiinnostunut.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by zimmardi View Post
    Onko tosiaan niin, että maksimi madallus bmw m135i xdriveen on vaan 15mm? Ajattelin ostaa madallusjouset, mutta taitaapa jäädä väliin.
    Vink vink:
    Minulta löytyisi avaamattomassa paketissa 25/25 mm madaltavat H&R:n jouset virattomana...

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    https://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/2750131

    Tosta jollekkin halvalla vanteet+semislicksit M135i.

    Ei ole oma ilmoitus, mutta multa aikoinaan lähtenyt kiertoon kun M135i katosi pihasta.
    Mä taisin sulta ne vanteet + 888:t hakea?
    Ja nuo ilmoituksen vanteet/renkaat nekin päätyivät minulle

    Leave a comment:


  • zimmardi
    replied
    Onko tosiaan niin, että maksimi madallus bmw m135i xdriveen on vaan 15mm? Ajattelin ostaa madallusjouset, mutta taitaapa jäädä väliin.

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied


    Tosta jollekkin halvalla vanteet+semislicksit M135i.

    Ei ole oma ilmoitus, mutta multa aikoinaan lähtenyt kiertoon kun M135i katosi pihasta.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Onkos kukaan harkinnut hybridi turboa B58 koneelliseen? Alkaa olee aika hyvä tarjonta tuotteita jo markkinoilla Itse haaveillut tuosta Puren 800 hybridistä mutta aivan ei ole vielä viitsinyt liipaista Onko porukalla täällä kokemuksia Puren ahtimista?

    Leave a comment:


  • BMW
    replied
    Mä tuun kans jos päivämäärä osuu sopivasti

    Leave a comment:


  • TKb
    replied
    Täältä voisin myös tulla 👍

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Mukana miitissä, jos vaan suinkin kalenteri antaa periksi.

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    M135/235 - M140/240 tapaaminen

    Originally posted by BMW View Post
    Voisiko miitti koskea myös 135i ja 1M? :think

    Terv. Köyhä

    Tottakai kokoontumiseen ovat kaikki tervetulleita - auton mallista
    riippumatta . Toki tapaamisen idea on saada M135/235 - M140/240 harrastajat kerrankin samaan paikkaan, koska kyse on varsin harvinaisesta mallista.

    Oma ajatus on, että ajankohta olisi Toukokuulla, ja sijainti jossain uudenmaan alueella. Täytyy vielä miettiä tarkempia yksityiskohtia talven/ alkukevään aikana. Joten kannattaa laittaa ideoita tulemaan, niin saadaan hyvä Meeting
    Last edited by Jussi140i; 22-01-2020, 20:47.

    Leave a comment:


  • BMW
    replied
    Voisiko miitti koskea myös 135i ja 1M? :think

    Terv. Köyhä

    Leave a comment:

Working...
X