Originally posted by 4llu-
View Post

Itse olin ekaa kertaa tällaista ajaessa äimänä, että näinkö hyvä on ’pikkubemari’?
Vaihtoehtoja lisätehoon on nykyään monia, esim. Bootmod3 ja monet obd:n kautta laitettavat ohjelmoinnit sekä mhd:kin tulossa/tullut.
JB4 lienee suosituin tähän mennessä, siinä samalla rahalla monta eri karttaa+muita ominaisuuksia jotka tukee mm. lisämodeja ym ym. Toki bm3 ja mhd:kin tarjonnee paljon samoja ominaisuuksia.
Miltekin putkisto tuo vielä kivasti lisämaustetta. Eikai tällaista kehtaa vakiona pitää kun virittäminen on niin helppoa niin kesäksi pitää varmaan jotain softaa katsella. Mikäs nyt on paras tuollaiseen laittaa, jb4?
Leave a comment: