M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BFI18
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Sama laitos päivän ajelujen perusteella voin sanoa että täysin rahansa väärti Miltekin putkisto tuo vielä kivasti lisämaustetta. Eikai tällaista kehtaa vakiona pitää kun virittäminen on niin helppoa niin kesäksi pitää varmaan jotain softaa katsella. Mikäs nyt on paras tuollaiseen laittaa, jb4?
    Onhan nämä makeita laitteita, Miltekin putkistolla soundit varmaan vielä räyhemmät
    Itse olin ekaa kertaa tällaista ajaessa äimänä, että näinkö hyvä on ’pikkubemari’?
    Vaihtoehtoja lisätehoon on nykyään monia, esim. Bootmod3 ja monet obd:n kautta laitettavat ohjelmoinnit sekä mhd:kin tulossa/tullut.
    JB4 lienee suosituin tähän mennessä, siinä samalla rahalla monta eri karttaa+muita ominaisuuksia jotka tukee mm. lisämodeja ym ym. Toki bm3 ja mhd:kin tarjonnee paljon samoja ominaisuuksia.
    Last edited by BFI18; 10-01-2018, 20:21.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Hienon pelin ostit, onnea
    Oliko tämä se LCI alpinweiss takaveto, jossa oli jotain etulippaa ym. mukana (JJx-xxx)?
    Sama laitos päivän ajelujen perusteella voin sanoa että täysin rahansa väärti Miltekin putkisto tuo vielä kivasti lisämaustetta. Eikai tällaista kehtaa vakiona pitää kun virittäminen on niin helppoa niin kesäksi pitää varmaan jotain softaa katsella. Mikäs nyt on paras tuollaiseen laittaa, jb4?

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Kiitos kaikille vastauksista! Auto oli juuri sitä mitä odotinkin ja kulkupuoli jopa ylitti toiveet nyt ollaan onnellisia facelift M135i omistajia!
    Hienon pelin ostit, onnea
    Oliko tämä se LCI alpinweiss takaveto, jossa oli jotain etulippaa ym. mukana (JJx-xxx)?

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Juuri noin kuin Johto esittää alla, siis vanha f-mallin m-sport —> -14 alkaen eli uudemman malliseen.



    Just tätä tarkoitin.Tiikin esittämä 600e koko setti (ratti ja bägi)vois vielä upota, mutta 600 ratti ja 500 bägi päälle.. pidän vanhan ratin ja ajelen tyytyväisenä
    Aika eri hintaisia löytyy..?

    Kiitos tiedoista

    Vähän kyllä vituttaa et oma on -14 mallia, mutta -13 puolella valmistettu ja näin ollen vanhemman mallinen ratti..
    Itse juuri katselin kuitista, että nykyisestä faceliftratista + airbagistä maksoin 470£ postikuluineen.

    Leave a comment:


  • uusis
    replied
    Onnittelut valinnasta

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Kiitos kaikille vastauksista! Auto oli juuri sitä mitä odotinkin ja kulkupuoli jopa ylitti toiveet nyt ollaan onnellisia facelift M135i omistajia!

    Leave a comment:


  • uusis
    replied
    Originally posted by 4llu- View Post
    Huomenna menossa katsomaan facelift M135i automaattia, mitä näistä kannattaa tsekata?

    Eipä näissä mitään ihmeellistä tarvi tsekkailla.sen verran tuoreita pelejä että ei tule mieleen mitään tiettyä.katso vaan että historia kunnossa ja toimii normaalisti eikä kuulu mitään ylimääräisiä ääniä, yksi huolto luultavasti vasta tehty.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by uusis View Post
    Tuo vanhan mallin ratti on kyllä aika hirveä
    No on sitä rumempiakin nähty/koettu joten ei ns. dealbreaker mulle.

    Originally posted by 4llu- View Post
    Huomenna menossa katsomaan facelift M135i automaattia, mitä näistä kannattaa tsekata?
    Ei tule mitään ihmeellistä mieleen, perusjutut tietty mitä huoltoja tehty/tulossa lähiaikoina. Nuo autot kun vielä on n.50k hinnoissa, en ostaisi ilman 2v BPS- takuuta tai muuta vastaavaa mistään pikkupuljusta, kuitenkin niin lähellä jo M135i LCI hinnat uutta M140i hintaa.

    Leave a comment:


  • 4llu-
    replied
    Huomenna menossa katsomaan facelift M135i automaattia, mitä näistä kannattaa tsekata?

    Leave a comment:


  • uusis
    replied
    Tuo vanhan mallin ratti on kyllä aika hirveä

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Tiik View Post
    En tiedä kuinka uudesta puhut, mutta 2014-> malli, jossa pyöreä bägi on juuri n. 600€ koko setti. Olen niitä nyt 2 ostanut, molemmat saanut about tohon hintaan.

    Mitä vanhanmallista nyt tarkoitat?
    Juuri noin kuin Johto esittää alla, siis vanha f-mallin m-sport —> -14 alkaen eli uudemman malliseen.

    Originally posted by Johto View Post
    Vanhan mallin airbag ei käy suoraan uudempaan rattiin, se tekeekin ratin päivittämisestä hieman kalliimman. Täysin muististani heitettynä ratit ovat juuri tuota luokkaa ja bägi siihen päälle noin 500e.

    Itse olen juuri päivittämässä

    Tästä: https://flic.kr/p/DgWbqc

    Tähän: https://flic.kr/p/HYGQHB
    Just tätä tarkoitin.Tiikin esittämä 600e koko setti (ratti ja bägi)vois vielä upota, mutta 600 ratti ja 500 bägi päälle.. pidän vanhan ratin ja ajelen tyytyväisenä
    Aika eri hintaisia löytyy..?

    Kiitos tiedoista

    Vähän kyllä vituttaa et oma on -14 mallia, mutta -13 puolella valmistettu ja näin ollen vanhemman mallinen ratti..
    Last edited by BFI18; 06-01-2018, 22:26.

    Leave a comment:


  • Johto
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Mitäs tuollaisesta F-sarjan nahkaisesta uudenmallisesta M-sport ratista läpysköillä pitää maksaa. Ebayssa 600 eur ylöspäin bägillä nopeasti katsottuna.
    vanhanmallisen ratin airbag käynee suoraan uuteen?
    Vanhan mallin airbag ei käy suoraan uudempaan rattiin, se tekeekin ratin päivittämisestä hieman kalliimman. Täysin muististani heitettynä ratit ovat juuri tuota luokkaa ja bägi siihen päälle noin 500e.

    Itse olen juuri päivittämässä

    Tästä: https://flic.kr/p/DgWbqc

    Tähän: https://flic.kr/p/HYGQHB

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Mitäs tuollaisesta F-sarjan nahkaisesta uudenmallisesta M-sport ratista läpysköillä pitää maksaa. Ebayssa 600 eur ylöspäin bägillä nopeasti katsottuna.
    vanhanmallisen ratin airbag käynee suoraan uuteen?
    En tiedä kuinka uudesta puhut, mutta 2014-> malli, jossa pyöreä bägi on juuri n. 600€ koko setti. Olen niitä nyt 2 ostanut, molemmat saanut about tohon hintaan.

    Mitä vanhanmallista nyt tarkoitat?

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Mitäs tuollaisesta F-sarjan nahkaisesta uudenmallisesta M-sport ratista läpysköillä pitää maksaa. Ebayssa 600 eur ylöspäin bägillä nopeasti katsottuna.
    vanhanmallisen ratin airbag käynee suoraan uuteen?

    Leave a comment:


  • Tiik
    replied
    Originally posted by Johto View Post
    Ratti on alkuperäinen BMW Performance. Ebaysta ostin. Ratin mukana tuli myös bägi, kun tarvitsen senkin, koska tuossa 2013 autossa on vielä se vanhan mallinen sporttiratti.

    Carlyllä nuo äänet taitaa saada myös pois päältä. Itse tykkään kyllä niistä. Carlyllä koodasin ensimmäisenä auto start&stopin muistin päälle, niin ei tarvitse joka käynnistyksen yhteydessä start&stop -nappulaa painella päälle tai pois, vaan muistaa aina edellisen valinnan.
    Itsekin katselin samanmoisia ratteja ja oli todella vaikeaa tietää, mikä oli aito ja minkä vain väitettiin olevan aito. Toki 2,5 kertainen hinta yleensä oli se suurin paljastava tekijä, mutta itse päädyin tuon epäselvyyden vuoksi lopulta ihan normi nahkaiseen versioon.

    Toi carly on itselleni aivan nevöhööd, täytyy perehtyä. :think

    Leave a comment:

Working...
X