Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Tuli luettua uusimmasta Tuulilasista 8/2016 vertailua, jossa M2 DCT, RS3, Type-R, Focus RS. Kuskina Mikko Hirvonen.
    Hyvät arvostelut sai M2 mm. rata-ajosta ja DCT-laatikosta.
    Alastaron aika selkeesti nopein M2:lla 1.29,23 (RS3 1.31,01).
    0-100 4,5s (RS3 4,0s!). 80-120 kmh 2,6s (RS3 sama).
    Hyviä suoritusarvoja
    Ajettiinko pitkällä vai lyhyellä radalla ?.
    Voisi ja pitäisikin olla nopeampi aika esim. Mika Salon ajamana, ei Hirvonen taida olla nopeimmillaan radalla. Tuo aika on varmaankin pitkän radan aika ?.

    Vertailuksi että rata-ajopiireissä täysin newerhörd kaverini paiskasi vakiolla Porche Gaymanilla (PDK) Alastarossa ajanotolla 1.30,2 lyhyellä radalla.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Pakko todeta, et eiköhän monesti ne pikku koneella olevat ole suhteessa enemmän kengitetty (siis ajettu ajallisesti kaasupohjassa) kuin tehokkaammat.

    Edit: Mitäs varten näitä tehokkaampia autoja ostetaan? En ainakaan mä mitään sunnuntai kirkkoon menoa varten.
    Totta.
    Kyllä sitä tehoa täytyykin käyttää järkevissä rajoissa ja tällaista M2 tehoista autoa ei suomen oloissa pitkään pysty ees lappu lattiassa vedellä tai ainakin kortin/lompakon päälle se käy nopeesti..
    Last edited by BFI18; 23-06-2016, 21:14.

    Leave a comment:


  • -challenger-
    replied
    Mun mielestä se sininen oli myyty 98t ja siinä ei ollu mittarissa paljon mitää..

    Et eiköhän tossakin oo aika paljo ilmaa hinnassa ja jos vielä esittely auto niin .....

    Mut toisaalta suomen m2 oli myyty jo niin ehkä sen takia hintaa löytyy who knows..

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by ///-M3 View Post
    noh nimenomaa oli se pointti et esittelyauto et sisäänajo tehty toisin kuin rauhallisesti...nimenomaa revitelty tappii asti..
    Pakko todeta, et eiköhän monesti ne pikku koneella olevat ole suhteessa enemmän kengitetty (siis ajettu ajallisesti kaasupohjassa) kuin tehokkaammat.

    Edit: Mitäs varten näitä tehokkaampia autoja ostetaan? En ainakaan mä mitään sunnuntai kirkkoon menoa varten.
    Last edited by Mikaatm; 23-06-2016, 19:46.

    Leave a comment:


  • ///-M3
    replied
    Originally posted by Electroid View Post
    Varusteiden puolesta vaikuttaa esittelyautolta... (FLY-690).


    noh nimenomaa oli se pointti et esittelyauto et sisäänajo tehty toisin kuin rauhallisesti...nimenomaa revitelty tappii asti..

    Leave a comment:


  • Electroid
    replied
    Originally posted by ///-M3 View Post
    http://www.nettiauto.com/bmw/m2/8049410

    siinä yks myynnissä raiskattuna uuden hinnalla en kyllä ostais.. ton sisäänajo on tehty kunnon revittelyillä...ilmeisesti se yksilö jota jyrbba kävi kanssa testaamaassa.
    Varusteiden puolesta vaikuttaa esittelyautolta... (FLY-690).

    Leave a comment:


  • ///-M3
    replied


    siinä yks myynnissä raiskattuna uuden hinnalla en kyllä ostais.. ton sisäänajo on tehty kunnon revittelyillä...ilmeisesti se yksilö jota jyrbba kävi kanssa testaamaassa.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Tuli luettua uusimmasta Tuulilasista 8/2016 vertailua, jossa M2 DCT, RS3, Type-R, Focus RS. Kuskina Mikko Hirvonen.
    Hyvät arvostelut sai M2 mm. rata-ajosta ja DCT-laatikosta.
    Alastaron aika selkeesti nopein M2:lla 1.29,23 (RS3 1.31,01).
    0-100 4,5s (RS3 4,0s!). 80-120 kmh 2,6s (RS3 sama).
    Hyviä suoritusarvoja

    Leave a comment:


  • vilma
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    No se oli jollekkin hepulle myyty auto niin en siinä kehdannut hurjastella, varsinkaan kun oltiin kehällä vielä Mutta noin perstuntumalta ehkä hiukan vikkelämmän oloinen, turbolagi hyvin kontrolloitu, vaikkakin sen huomaa silti. Ja extra vääntö DCT suttaa jokasella vaihteenvaihdolla kun on vähän kaasua toisin ku E92M3.

    Omaan M2seen on tulossa sitten suoraan DP ja jb4, sen enempää en varmaan ala sitä virittelemään. Ja M-performance alustan kävin myös tilailemassa, tehtaalta sitä ei saanut ikävä kyllä, eli meni Deltalle asennettavaksi.

    Melkonen herkku pullahtaa siis uunista ulos.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    No se oli jollekkin hepulle myyty auto niin en siinä kehdannut hurjastella, varsinkaan kun oltiin kehällä vielä Mutta noin perstuntumalta ehkä hiukan vikkelämmän oloinen, turbolagi hyvin kontrolloitu, vaikkakin sen huomaa silti. Ja extra vääntö DCT suttaa jokasella vaihteenvaihdolla kun on vähän kaasua toisin ku E92M3.

    Omaan M2seen on tulossa sitten suoraan DP ja jb4, sen enempää en varmaan ala sitä virittelemään. Ja M-performance alustan kävin myös tilailemassa, tehtaalta sitä ei saanut ikävä kyllä, eli meni Deltalle asennettavaksi.
    Hyvät suunnitelmat uuden motorsportin kanssa heti

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    Kuitenkin liimautui tiehen aika eri tavalla ja myös tuntui selvästi enemmän ajajan autolta.
    Eiköhän tuo ole paras tällähetkellä myytäviä bemarin ajajan autoja jos ei lasketa piensarja erikoismalleja.
    Mielenkiintoista jos M2 tulee vielä joskus CSL malli.

    Leave a comment:


  • jyrbba69
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Mites kulkupuoli M2 verrattuna E92 M3?
    No se oli jollekkin hepulle myyty auto niin en siinä kehdannut hurjastella, varsinkaan kun oltiin kehällä vielä Mutta noin perstuntumalta ehkä hiukan vikkelämmän oloinen, turbolagi hyvin kontrolloitu, vaikkakin sen huomaa silti. Ja extra vääntö DCT suttaa jokasella vaihteenvaihdolla kun on vähän kaasua toisin ku E92M3.

    Omaan M2seen on tulossa sitten suoraan DP ja jb4, sen enempää en varmaan ala sitä virittelemään. Ja M-performance alustan kävin myös tilailemassa, tehtaalta sitä ei saanut ikävä kyllä, eli meni Deltalle asennettavaksi.

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by jyrbba69 View Post
    Kävin tuossa M2:sta ajamassa MPE pöntöllä viikonloppuna. Ei se kyllä äänien puolesta pärjännyt E92M3:lle lähellekkään. Kuitenkin liimautui tiehen aika eri tavalla ja myös tuntui selvästi enemmän ajajan autolta. M4sta mulla ei kokemuksia olekkaan, joten siihen ei voi verrata.
    Mites kulkupuoli M2 verrattuna E92 M3?

    Leave a comment:


  • jyrbba69
    replied
    Kävin tuossa M2:sta ajamassa MPE pöntöllä viikonloppuna. Ei se kyllä äänien puolesta pärjännyt E92M3:lle lähellekkään. Kuitenkin liimautui tiehen aika eri tavalla ja myös tuntui selvästi enemmän ajajan autolta. M4sta mulla ei kokemuksia olekkaan, joten siihen ei voi verrata.

    Leave a comment:


  • ///-M3
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Ne kasit joita minulla on ollut eivät ole yksikään kuulostaneet tuollaiselta.
    Onko sinun kasit kuulostaneet ?

    no kyllä mun v8 ämmä kuulostaa tyhjäkäynnillä aikalailla samanlaiselta kun tuo m2 ei toi m2 tyhjäkäynti kuulosta ainakaa miltään suorakuutoselta, mikään tehdasvakio bemari kutoskoneella ei kuulosta noin hyvältä vakiona, e46 ämmä taas kuulostaa tyhjäkäynnillä pölynimurilta vakioputkella..

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎