Niin eikös bemari generoi päälle jotain saundeja kuulumaan kaiuttimista. Kertoo minusta jo riittävästi... Jossain jahdissa tollaset saundit ois ihan jees.
ihan paikallaan ollessa kuvattuna ulkoota.. ei puhuttu sisätiloista.
Kuulostaa tyhjäkäynnillä sekä pienellä polkasulla paikallaan niin ihan kuin olisi kiree kasi pellin alla m2 kuulostaa omaan korvaan paremmalta kuin uudet m3 ja m4
Niin eikös bemari generoi päälle jotain saundeja kuulumaan kaiuttimista. Kertoo minusta jo riittävästi... Jossain jahdissa tollaset saundit ois ihan jees.
Kiihtyvyys ja varsinkin pito lähdössä kohdillaan, varttimaili aika tasan uuden (280 kW- version) A45 AMG:n kanssa, pidempi veto niin M2 olis päässyt edelle?
Varttimailiaikakin (12,65s) todella hyvä
Kuulostaa tyhjäkäynnillä sekä pienellä polkasulla paikallaan niin ihan kuin olisi kiree kasi pellin alla m2 kuulostaa omaan korvaan paremmalta kuin uudet m3 ja m4
upea kori.. mutta ainoa mikä itseä haitannut on nuo ainoat 4 väriä ja yksi sisustan väri..individual värejä ei ilmeisesti ole ainakaan vielä....
ainoa hieno väri on tuo sinertävän vihreä long beach blue mutta jotenkin sellainen fiilis että niitä tulee olemaan lähestulkoon kaikki
Tässä on ihan sama linja kun mitä 1M coupen kanssa oli aikoinaan - vain muutama väri (1M:ssä 3) ja yksi sisusta vaihtoehto. Toisaalta ei ole ostajalla liikaa valinnan vaikeutta.
Esittelyvärinä tuo LBB myy tietty eniten, mutta mun mielestä muutkin saatavilla olevat värit ovat ihan jees ja itseasiassa JOS itse pitäisi valita niin joku muu kun LBB tulisi. Tähän sopisi joku F8x Sakhir orange aika hyvin jos olisi saatavilla:think
Jää missä, liikennevaloissa vai radalla ?. (Ja onkohan sillä niin väliäkään)
Mutta olin viikonloppuna Alastarossa, 200hv ja 330hv Possut ajeli rataa, 200hv tuunattu ~15t€ peltiloota kierti radan 5sek nopeammin kuin 80t€ (Uutena 2013 maksanut 115t€) vakio kaupan tuote. Molemmissa oli semisliksit alla ja kaupan tuotteen ratissa kisaa aikoinaan paljon ajanut kuljettaja. Kaupan tuote pärjäsi kahdessa kohtaa rataa, lähtösuoralla ja takasuoralla...lopun aikaa joutui antautumaan. Kaupan tuotteessa muuten pelkät penkit olleet lisävarusteena 15t€ hintaiset.
E: ja olihan siellä V10 M5 joka pyöri rataa 10-15sek hitaammin kuin 200hv peltipurkki.
Silminnähden näytti M5 meno kuin hidastetusta elokuvasta kun menivät samalla kierroksella peltipurkin kanssa...toki voi olla että vasta lämmitteli renkaita
Minusta nämä ylitehoversiot käyttöautoina on melko jollei täysin turhia.
Nämä ovat oikeastaan vain teinilippiksen märkä aamu uni, epämukavia jokapäiväisessä käytössä ja vakiona radallakin tuunatun starletin shikaaneina.
Hyvän näköinen kulkine M2 kuitenkin on, mutta M1 on kyllä hienompi.
olipa hyvä nosto.. ettei nyt kuski vaikuttaisi tuossa kaikkein eniten..
Jostain syystä kun tulee uusi malli, niin vanha tuntuu aina hienommalta.
Omasta mielestä, 1M on mehukkaampi (ainakin toistaiseksi). Mutta tästä kun mennään 1-2v eteenpäin ja silmä tottuu ylipäätään 2sarjaan, niin tästä tulee pikkuhiljaa 1M:ää hienompi laite.
Ja voihan se pankkitilin saldokin vaikuttaa näihin makuasioihi.. :think Kun ei itellä ole varaa uuteen malliin, niin vanha on tietysty coolimpi.
Leave a comment: