Thyning potentiaalista
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uusi M2
Collapse
X
-
1. M2 Suomessa
No joo IL testit tiedetään, mut hieno peli anyway.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///MJ View PostAika suolanen lisä tuosta M DCT kaksoiskytkinvaihteistosta, 6,1k€ :think
Onkohan M2 kori leveämpi kuin M235i ?
Alkoi jo houkuttelemaan, se on odoteltava että löytyy Saksasta käytettynä valikoimaa
Kyllä se varmaan leveämpi on. Ainakin on selvästi pullistettu etu- ja takapyörien kohdalta.
Kyllä pitäisi BMW:n saada bensakoneesta sen verran paukkua ettei jää sähköautolle kiihdytyksessä. Kyllä Nissan ainakin saa...
Leave a comment:
-
-
Aika suolanen lisä tuosta M DCT kaksoiskytkinvaihteistosta, 6,1k€ :think
Onkohan M2 kori leveämpi kuin M235i ?
Alkoi jo houkuttelemaan, se on odoteltava että löytyy Saksasta käytettynä valikoimaa
Leave a comment:
-
-
Näyttää olevan lopulta ilmestynyt myös Suomen BMW:n sivuille. Hinnoittelu näyttää noudattavan samaa linjaa kuin aikoinaan 135 -> 1M eli n. 15 000 hintaerosta periaatteessa puhutaan. Tosin onhan tuossa ämmäläisessä näköjään vakiona jonkin verran varusteitakin. Onhan tuo hinnanero silti kohtalainen jos vertaa siihen minkä verran autoa saa lisää verrattuna M235i:hin. Voiman puute tuota M2:sta lähinnä vaivaa että alkaisi oikeasti kiinnostaa. Tämä taas varmaan jostuu siitä etteivät voi tehdä tästä nopeampaa kuin M4 mitä vaivaa voiman puute vielä enemmän...
Leave a comment:
-
-
Ei ole paha hinta jos tuohon jää. Täytyypä käydä Laakkosella pyörähtämässä jos nyt sitten lopulta tosiaan jotain tietävät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hiace View PostMinusta tuo 80k on jo jotenkin kohtuullinen hinta aidosta, uudesta M-autosta, joka paketista vedettynä ei välttämättä kaipaa mitään lisävarusteita.
Jos vertaa, että M3, M4, M5 hinnat pyörii siellä 130k+ kieppeillä.
Jos pinkkaa olisi, saattas mennä ostoon
M3/M4 on jo niin selvästi kalliimpia, että tämä on ominaisuuksiin nähden hinnaltaan aika kilpailukykyinen, ollakseen tosiaan aito M-sarjan auto.
Olisi kiva nähdä M2 vs. M3 dragrace ja rata-ajoa...
Tilatkaa nyt joku tollanen äkkiä
Leave a comment:
-
-
Minusta tuo 80k on jo jotenkin kohtuullinen hinta aidosta, uudesta M-autosta, joka paketista vedettynä ei välttämättä kaipaa mitään lisävarusteita.
Jos vertaa, että M3, M4, M5 hinnat pyörii siellä 130k+ kieppeillä.
Jos pinkkaa olisi, saattas mennä ostoon
Leave a comment:
-
-
Originally posted by IKa View PostLaakkosen myyjä kertoi suomihinnan olevan manuaaliversiolle ~82k€. Tilauksen voi jättää sisään 1/2016 alkaen. Ulkovärejä ei ole montaa vaihtoehtoa ja sisustaan on tarjolla vain musta nahka. Vannevalikoimassa on yksi ainoa malli. Myös tehdaslisävarusteita on tarjolla niukasti.
Maahantuoja oli perustellut niukkaa värivalikoimaa ja lyhyttä lisävarustelistaa sillä, että M2:sta tehdään vain yhdellä tuotantolinjalla.
Toivottavasti joku tuollaisen tännekin saa tilattua
1M:ssä oli aikoinaan sama meininki, vain kolmea eri väriä tarjolla+yksi sisusta.
Eikö muut normaali lisävarusteet ole saatavilla, siis navi, kattoluukku, hifejä ym.:think
Siis en siksi kysy että olisin tilaamassa, lähinnä mietin kun vuosien päästä alan käytettyä hakemaanLast edited by BFI18; 09-12-2015, 18:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BFI18 View PostTämä on niin onnistunut laite, jo 1M coupe oli sitä aikanaan, eikä huonompaan suuntaan tässä mennä
Saksassa muuten alkaen 56.700 Eur manuaalina, Suomessa tullee maksamaan +80 teur:think
Maahantuoja oli perustellut niukkaa värivalikoimaa ja lyhyttä lisävarustelistaa sillä, että M2:sta tehdään vain yhdellä tuotantolinjalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Maza View PostSaiskohan tuohon individuaalina tilattua esim vapari v8:n äänet kaiuttimista ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Esko View PostTaidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.Originally posted by Remotion View PostSamaa mieltä kyl Eskon kanssa tuosta moottorihommasta.
Oisivat laittaneet entisen M3:n vapari V8:n joko 4.0 tai 4.4 tilavuudella ja reilusti painoa veke verrattuna E90.... Sit ois ollu! Manuaalivaihteilla ja törkeän näteillä sävelillä. Ois vielä jäänyt se keinotekoinen - isomman numeron ämmän on oltava hieman nopeampi - attribuutti kun M3,4,5,6 ois olleet hitusen nopeempia turboväännön ja roboottilaatikon takia.
Leave a comment:
-
Leave a comment: