Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uusi M2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • larippa
    replied
    Thyning potentiaalista

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    1. M2 Suomessa

    No joo IL testit tiedetään, mut hieno peli anyway.

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by ///MJ View Post
    Aika suolanen lisä tuosta M DCT kaksoiskytkinvaihteistosta, 6,1k€ :think

    Onkohan M2 kori leveämpi kuin M235i ?

    Alkoi jo houkuttelemaan, se on odoteltava että löytyy Saksasta käytettynä valikoimaa
    On tosiaan melko kova hinta etenkin kun vero varmaankin on pienempi. Toisaalta itse olen sen verran old school miehiä että mielestäni tällaisessa autossa on oltava kytkinpoljin.

    Kyllä se varmaan leveämpi on. Ainakin on selvästi pullistettu etu- ja takapyörien kohdalta.

    Kyllä pitäisi BMW:n saada bensakoneesta sen verran paukkua ettei jää sähköautolle kiihdytyksessä. Kyllä Nissan ainakin saa...

    Leave a comment:


  • ///MJ
    replied
    Aika suolanen lisä tuosta M DCT kaksoiskytkinvaihteistosta, 6,1k€ :think

    Onkohan M2 kori leveämpi kuin M235i ?

    Alkoi jo houkuttelemaan, se on odoteltava että löytyy Saksasta käytettynä valikoimaa

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Näyttää olevan lopulta ilmestynyt myös Suomen BMW:n sivuille. Hinnoittelu näyttää noudattavan samaa linjaa kuin aikoinaan 135 -> 1M eli n. 15 000 hintaerosta periaatteessa puhutaan. Tosin onhan tuossa ämmäläisessä näköjään vakiona jonkin verran varusteitakin. Onhan tuo hinnanero silti kohtalainen jos vertaa siihen minkä verran autoa saa lisää verrattuna M235i:hin. Voiman puute tuota M2:sta lähinnä vaivaa että alkaisi oikeasti kiinnostaa. Tämä taas varmaan jostuu siitä etteivät voi tehdä tästä nopeampaa kuin M4 mitä vaivaa voiman puute vielä enemmän...

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Ei ole paha hinta jos tuohon jää. Täytyypä käydä Laakkosella pyörähtämässä jos nyt sitten lopulta tosiaan jotain tietävät.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Böntti hoitaa jälkikäteen
    Totta kai hoitaa, joku nyt vaan ensin hommaa tuommosen auton.

    S63B44 varmaankin sopiva:

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by Hiace View Post
    Minusta tuo 80k on jo jotenkin kohtuullinen hinta aidosta, uudesta M-autosta, joka paketista vedettynä ei välttämättä kaipaa mitään lisävarusteita.

    Jos vertaa, että M3, M4, M5 hinnat pyörii siellä 130k+ kieppeillä.

    Jos pinkkaa olisi, saattas mennä ostoon
    Samaa mieltä.
    M3/M4 on jo niin selvästi kalliimpia, että tämä on ominaisuuksiin nähden hinnaltaan aika kilpailukykyinen, ollakseen tosiaan aito M-sarjan auto.
    Olisi kiva nähdä M2 vs. M3 dragrace ja rata-ajoa...

    Tilatkaa nyt joku tollanen äkkiä

    Leave a comment:


  • Hiace
    replied
    Minusta tuo 80k on jo jotenkin kohtuullinen hinta aidosta, uudesta M-autosta, joka paketista vedettynä ei välttämättä kaipaa mitään lisävarusteita.

    Jos vertaa, että M3, M4, M5 hinnat pyörii siellä 130k+ kieppeillä.

    Jos pinkkaa olisi, saattas mennä ostoon

    Leave a comment:


  • BFI18
    replied
    Originally posted by IKa View Post
    Laakkosen myyjä kertoi suomihinnan olevan manuaaliversiolle ~82k€. Tilauksen voi jättää sisään 1/2016 alkaen. Ulkovärejä ei ole montaa vaihtoehtoa ja sisustaan on tarjolla vain musta nahka. Vannevalikoimassa on yksi ainoa malli. Myös tehdaslisävarusteita on tarjolla niukasti.

    Maahantuoja oli perustellut niukkaa värivalikoimaa ja lyhyttä lisävarustelistaa sillä, että M2:sta tehdään vain yhdellä tuotantolinjalla.
    Eli hinta-arvio osui aika lähelle. +80k€ on joo paljon rahaa, mutta kyllä M235i:llekin hintaa tulee kun maahantuojan valkoisesta performancevarusteisesta pyydetään se karvan alle 80 tonnia.

    Toivottavasti joku tuollaisen tännekin saa tilattua
    1M:ssä oli aikoinaan sama meininki, vain kolmea eri väriä tarjolla+yksi sisusta.
    Eikö muut normaali lisävarusteet ole saatavilla, siis navi, kattoluukku, hifejä ym.:think
    Siis en siksi kysy että olisin tilaamassa, lähinnä mietin kun vuosien päästä alan käytettyä hakemaan
    Last edited by BFI18; 09-12-2015, 18:23.

    Leave a comment:


  • IKa
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Tämä on niin onnistunut laite, jo 1M coupe oli sitä aikanaan, eikä huonompaan suuntaan tässä mennä
    Saksassa muuten alkaen 56.700 Eur manuaalina, Suomessa tullee maksamaan +80 teur:think
    Laakkosen myyjä kertoi suomihinnan olevan manuaaliversiolle ~82k€. Tilauksen voi jättää sisään 1/2016 alkaen. Ulkovärejä ei ole montaa vaihtoehtoa ja sisustaan on tarjolla vain musta nahka. Vannevalikoimassa on yksi ainoa malli. Myös tehdaslisävarusteita on tarjolla niukasti.

    Maahantuoja oli perustellut niukkaa värivalikoimaa ja lyhyttä lisävarustelistaa sillä, että M2:sta tehdään vain yhdellä tuotantolinjalla.

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by Maza View Post
    Saiskohan tuohon individuaalina tilattua esim vapari v8:n äänet kaiuttimista ?
    Böntti hoitaa jälkikäteen

    Leave a comment:


  • BMW_Harrastaja
    replied
    Originally posted by Maza View Post
    Saiskohan tuohon individuaalina tilattua esim vapari v8:n äänet kaiuttimista ?
    Kylläpä se oiski sitten riemukasta ajoa sen jälkeen! Sylettää tuommonen...

    Leave a comment:


  • Maza
    replied
    Originally posted by Esko View Post
    Taidan olla varmaan ainut, jonka mielestä toi M2 on tylsä ja valmiiksi nähty. Tota "samaa" 3l ahdettua bensakutosta on tungettu viime vuosina ihan urakalla kaikkiin korimalleihin ja perseeseen ///M lätkä. Toki onhan tässä vähän taas yritystä vrt. Johonkin M235:een vaikka, kun 1M:n tavoin isompi raideleveys jne. mutta silti ei jotenkin sytytä. Ehkä joku mersun tapaan 2l ahdettu pata, mukavasti perusversiosta kevennetty omapaino (tyyliin takapenkit veks, hiilarikatto jne.) ja pyöreesti joku +300hv olisi ajanut asian pikkusporttina paljon paremmin. Nyt ollaan vähän siinä ja tässä ettei astuta M3/4:n kannoille kaikessa.
    Originally posted by Remotion View Post
    Samaa mieltä kyl Eskon kanssa tuosta moottorihommasta.

    Oisivat laittaneet entisen M3:n vapari V8:n joko 4.0 tai 4.4 tilavuudella ja reilusti painoa veke verrattuna E90.... Sit ois ollu! Manuaalivaihteilla ja törkeän näteillä sävelillä. Ois vielä jäänyt se keinotekoinen - isomman numeron ämmän on oltava hieman nopeampi - attribuutti kun M3,4,5,6 ois olleet hitusen nopeempia turboväännön ja roboottilaatikon takia.
    Saiskohan tuohon individuaalina tilattua esim vapari v8:n äänet kaiuttimista ?

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Mainosvideon parasta antia ehdottomasti tuo e30 m3 joka tulee jonon jatkona
    +1
    Onhan se hinnaltaankin jo samaa luokkaa tai kalliimpi kuin M2 uutena.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎