Millä ootte ratkaissu tuon lämppärinkennojen putkien ongelman? Konetta joutus nostamaa / kallistamaa aika hurjasti että imusarja ei oo tiellä...ootteko lyhentäny noita kennon putkia?
Liitetäänkö nuo 2 piuhaa sitten vaan suoraan sinne vaihdelaatikolle? Sitä tässä lähinnä kyselin, että mihin se laatikolta tuleva (E36 & M52) johto menee siinä moottorin johtosarjassa...Mielummin vetäisin ne johdot jostain siististi piilossa vs. siitä kepin vierestä kardaanitunneliin.
Joo, E30:ssä se menee normisti suoraan vaihdekepin reiän kautta laatikon kyljessä olevalle kytkimelle. Moottoriswapissa moottorin johtosarjan karvat jää käyttämättä. Mutta voihan sitä johtojen reititystä muuttaa ja ottaa vaikka moottorin johtosarjan karvat käyttöön. Pyöreässä liittimessä on vapaita reikiä pinneille.
E30:ssä piuhat menee vaihdekepin juuresta lootalle.
Juu tämä on tiedossa, piuhat odottelee kytkentää.
Liitetäänkö nuo 2 piuhaa sitten vaan suoraan sinne vaihdelaatikolle? Sitä tässä lähinnä kyselin, että mihin se laatikolta tuleva (E36 & M52) johto menee siinä moottorin johtosarjassa...Mielummin vetäisin ne johdot jostain siististi piilossa vs. siitä kepin vierestä kardaanitunneliin.
Minkälaista vaparimoottoria näihin nyt nykysäädösten mukaan saa laittaa tilavuuden ja tehon puolesta jos auto on -89 325i? Katsastuskonttoreilta en ole saanu vastauksia.
Olettaen että sulla on 1150kg papereissa niinku mulla niin tehoraja on 230kw, tilavuudelle ei ole rajoitusta.
Minkälaista vaparimoottoria näihin nyt nykysäädösten mukaan saa laittaa tilavuuden ja tehon puolesta jos auto on -89 325i? Katsastuskonttoreilta en ole saanu vastauksia.
Mitäs kun on vm. 88 E30 320i, johon on LISÄVARUSTEENA ruksattu ABS. Vaaditaanko ABS jarrut, jos autoa katsastaa vertaamatta mihinkään muuhun malliin? Eli siis 320i on "vertailumallina"
Leave a comment: