Originally posted by KooTee
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tai eikös helpoin olis vaan sorvata jatke kytkinakseliin? Fordeihinhan noita paljo tehään ku laitetaan OHC:n laatikko V6:sen perään ja OHC:n laatikossa taitaa sen 20-30mm liian lyhyt kytkinakseli olla...
-
Onko tuossa m54 koneen jatkona olevassa GS6-37BZ laatikossa yhtä lyhyt kytkinakseli mitä DZ mallissa? (Ainakin m54 koneesaa silmälaakeri on vauhtipyörässä)
Kun tuo laatikko käsittääkseni tulisi suoraan oikeaan asentoon.
Ja sopiiko m54 vauhtipyörä+kytkinpaketti m52 koneeseen?
Leave a comment:
-
täytyy myös käyttää e46 320d 6vaihteisen painelaakeria, niin jatkoholkin tekeminen on paljon helpompaa.. itsellä on kyseinen loota e36 korissa m52 koneen persuksissa..
laatikossa on kaaveli erikulmassa koneeseen nähden, joten loota jää n.15astetta vinoon. itse tein teräksiset koneenkorvat, joilla sai konetta sen verran pystympään, että laatikko on suorassa..Last edited by hirvonen; 14-01-2015, 17:54.
Leave a comment:
-
Ehkä parasvaihtoehto ois sorvata soppeli kuppi sille laakerille eli mikä tökätään vaan vaikka liimalla tai lämpösovitteella sinne orkkis laakeri koloon ja laakeri jäis ulos sopivan mitan päähän?Originally posted by Pazi88 View PostVoisiko tommosessa tapauksessa sorvauttaa vauhtipyörän, jossa on paikka laakerille? Joissain moottoreissahan on jo tehtaalta kykimen silmälaakeri vauhtipyörässä.
saattaa tulla hintoihin tommonen spesiaali vauhtipyörä
Leave a comment:
-
Voisiko tommosessa tapauksessa sorvauttaa vauhtipyörän, jossa on paikka laakerille? Joissain moottoreissahan on jo tehtaalta kykimen silmälaakeri vauhtipyörässä.
Leave a comment:
Leave a comment: