Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Originally posted by T3 View PostSaattaahan se olla pienempi. Ei muista kaikkea. Kuvan perusteella ainakin nro9# on saatavilla: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatz...=12&bt=12_0394
Jep, kiitoksia. Nyt itse asiassa mietin E30 läpivientikumia.
EDIT: Tässä ainakin näkyy olevan passeleilla halkaisijoilla
Saadaan vähän torjunta-aineruiskun osiakin sotkettua projektiin.Last edited by Skarpa; 27-04-2020, 08:10.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOlisiko sitten niin, että prefacelift kaasarimallissa reikä on pienempi:think Tein siis reiän alkuperäisen akkuhyllyn mukaan. No, jos pistoketta ei saa helposti purettua, niin sitten pitää reikää suurentaa. Saakos koneen johtosarjan läpivientikumia muuten ostaa erikseen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostMulla on tuossa pihassa alkup 318iS (facelift siis). Autossa oli paikallaan M52-moottori minulle tullessa ja ainakin siinä moottorin johtosarjan pistoke sujahti tuosta tulipellin reiästä läpi, kuorineen päivineen.
Olisiko sitten niin, että prefacelift kaasarimallissa reikä on pienempi:think Tein siis reiän alkuperäisen akkuhyllyn mukaan. No, jos pistoketta ei saa helposti purettua, niin sitten pitää reikää suurentaa. Saakos koneen johtosarjan läpivientikumia muuten ostaa erikseen?Last edited by Skarpa; 22-04-2020, 09:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostOnko teillä mahtunut moottorin johtosarjan pistoke E30 korin reiästä läpi. Totesin tossa eilen, että kun tein akkuhyllyn korvikkeen ja siihen reiän johtosarjalle vakiomitoituksella, niin eihän se M52 pistoke siitä reiästä mahdu läpi. Vai saako pistokkeesta purettua kuoret pois helposti, että mahtuu? Selviäähän nämä, kun kerkiää taas tallille, mutta kysyn nyt täälläkin.
Leave a comment:
-
-
Onko teillä mahtunut moottorin johtosarjan pistoke E30 korin reiästä läpi. Totesin tossa eilen, että kun tein akkuhyllyn korvikkeen ja siihen reiän johtosarjalle vakiomitoituksella, niin eihän se M52 pistoke siitä reiästä mahdu läpi. Vai saako pistokkeesta purettua kuoret pois helposti, että mahtuu? Selviäähän nämä, kun kerkiää taas tallille, mutta kysyn nyt täälläkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joma View PostSyylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?
Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
on siirretty tehostajan reikiä jopa poraamalla kokonaan uudet reiät 10mm viereen
Samalla siellä on kylläkin VW polo tehostin. Että tilaa on riittänyt myös toisella puolella
Leave a comment:
-
-
Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?
Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
Leave a comment:
-
-
Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.
Leave a comment:
-
Leave a comment: