Announcement

Collapse
No announcement yet.

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Axum
    replied
    Mielestäni ylempi on e34 tikku

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Alempi e34
    veikkaisin toisinpäin, mutta siitä on jo muutama tunti kun omaani katsoin:think
    veikkaan myös, että seuraava vahvistaa minun muistaneen väärin

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Originally posted by ///saMi View Post
    Meinaa mennä e36 ja e34 m50b25 öljytikut sekasin, siispä kumpi nyt on kummastakin? :think toinen noin 15mm pitempi ja muodoltaan ihan erilainen..
    Alempi e34

Leave a comment:

• ///saMi
    replied
    Meinaa mennä e36 ja e34 m50b25 öljytikut sekasin, siispä kumpi nyt on kummastakin? :think toinen noin 15mm pitempi ja muodoltaan ihan erilainen..
    Attached Files

Leave a comment:

• Skarpa
    replied
    Kellään heittää suoraan letkun mallia, joka sopisi M52 kannen takapäästä lämppärin kennolle? Eli n. 20mm -> 90 ast. mutka -> 16mm

EDIT: Ilmeisesti E30 M20 letku passaa 64211380527
    Last edited by Skarpa; 27-04-2020, 09:04.

Leave a comment:

• Skarpa
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Saattaahan se olla pienempi. Ei muista kaikkea. Kuvan perusteella ainakin nro9# on saatavilla: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatz...=12&bt=12_0394

Jep, kiitoksia. Nyt itse asiassa mietin E30 läpivientikumia.

EDIT: Tässä ainakin näkyy olevan passeleilla halkaisijoilla

Saadaan vähän torjunta-aineruiskun osiakin sotkettua projektiin.
    Last edited by Skarpa; 27-04-2020, 08:10.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Saa sen liittimen purettuakin melko helposti.

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Olisiko sitten niin, että prefacelift kaasarimallissa reikä on pienempi:think Tein siis reiän alkuperäisen akkuhyllyn mukaan. No, jos pistoketta ei saa helposti purettua, niin sitten pitää reikää suurentaa. Saakos koneen johtosarjan läpivientikumia muuten ostaa erikseen?
    Saattaahan se olla pienempi. Ei muista kaikkea. Kuvan perusteella ainakin nro9# on saatavilla: https://www.leebmann24.de/bmw-ersatz...=12&bt=12_0394

Leave a comment:

• Skarpa
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Mulla on tuossa pihassa alkup 318iS (facelift siis). Autossa oli paikallaan M52-moottori minulle tullessa ja ainakin siinä moottorin johtosarjan pistoke sujahti tuosta tulipellin reiästä läpi, kuorineen päivineen.

Olisiko sitten niin, että prefacelift kaasarimallissa reikä on pienempi:think Tein siis reiän alkuperäisen akkuhyllyn mukaan. No, jos pistoketta ei saa helposti purettua, niin sitten pitää reikää suurentaa. Saakos koneen johtosarjan läpivientikumia muuten ostaa erikseen?
    Last edited by Skarpa; 22-04-2020, 09:20.

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Onko teillä mahtunut moottorin johtosarjan pistoke E30 korin reiästä läpi. Totesin tossa eilen, että kun tein akkuhyllyn korvikkeen ja siihen reiän johtosarjalle vakiomitoituksella, niin eihän se M52 pistoke siitä reiästä mahdu läpi. Vai saako pistokkeesta purettua kuoret pois helposti, että mahtuu? Selviäähän nämä, kun kerkiää taas tallille, mutta kysyn nyt täälläkin.
    Mulla on tuossa pihassa alkup 318iS (facelift siis). Autossa oli paikallaan M52-moottori minulle tullessa ja ainakin siinä moottorin johtosarjan pistoke sujahti tuosta tulipellin reiästä läpi, kuorineen päivineen.

Leave a comment:

• Skarpa
    replied
    Onko teillä mahtunut moottorin johtosarjan pistoke E30 korin reiästä läpi. Totesin tossa eilen, että kun tein akkuhyllyn korvikkeen ja siihen reiän johtosarjalle vakiomitoituksella, niin eihän se M52 pistoke siitä reiästä mahdu läpi. Vai saako pistokkeesta purettua kuoret pois helposti, että mahtuu? Selviäähän nämä, kun kerkiää taas tallille, mutta kysyn nyt täälläkin.

Leave a comment:

• Tonton
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?

Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think
    Alakiinnikkeet Menee kun käyttää molemmilla puolilla hanttarin kannaketta.
    on siirretty tehostajan reikiä jopa poraamalla kokonaan uudet reiät 10mm viereen
    Samalla siellä on kylläkin VW polo tehostin. Että tilaa on riittänyt myös toisella puolella

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Syylärin kiinnikeistä, tilasin e36 328i ilmaistoidun syylärin. mitkä olisi oikeat "alakumit" tai kiinnikkeet miksi niitä nyt voi kutsua?

Ja tuohon tehostaja asiaan, eikö joku siirtänyt tehostajan kiinnikkeitä muutamalla millillä sivuun ja sai näin lisätilaa? mulla kun nyt pääsylinteri on ikävästi tiellä, eikä V8 tehostajakaan oikeen ole vaihtoehto. :think

Leave a comment:

• Axum
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.

Sama täällä, tosin tällä hetkellä oikealla puolella vähemmän prikkoja tehostajan takia.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Mulla on e34 m50 tukikumit ja joku 1cm nostettu vielä prikoilla ettei ota e36 ohjausvaihteeseen kiinni.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎