Originally posted by lorttoni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juuh elikkäs nyt on sitten tää asia selvitelty. Se hommahan menee siten!
Vasemmalla (kuskin) puolella se RT sisäpää menee sinne haitarikumin sisään, oikealla puolella sisäpää jää haitarikumin ulkopuolelle, ja on siinä erillinen kumitiiviste nivelen ympärillä, voin vaikka kuvasarjatkin tänne laittaa miten se tuossa 316:sessa ilman ohjaustehostinta menee. Irrotin koko ohjausvaihteen ja siinä sitten ihmeteltiin, että oikealla puolella koko hammastanko oli kuiva, ja notkui siinä rungon sisällä. Oli siis ainakin stefa karannut ja paskaahan se oli täynnä.
Laitampa tähän pikaohjeet samalla:
RT sisäpäät irti, ojauspyörän pultti irti, (lähti ainakin itellä siististi hieman jakoavaimella kammeten. Kannattaa varoa sitä ohjausvaihteen puolta, siellä on kumitiiviste juuressa, ellei mene vaihtoon). Ja 2 kpl pultteja jotka menee koko hammastangon läpi ilmeisesti apurunkoon.
Homma oli 2 tunnissa bueno ja tekee kyllä tunkin varassa, postailen tästä kuvat kunhan ne jaksaa siirtää koneelle.
Ihan uusia oli myynnissä, google tietää. Halvimmat oli 180e josta otetaan 90e pantti, täytyy siis vanha lähettää sinne niin saa panttirahan takaisin.
Täytyy kyllä taas hymyillä kö kerranki homma meni just eikä melkeen bueno.
Jos jollain on tosta jotain kysyttävää niin saa kysellä mie voin otella kuvia ja vastailla tähän asiaan liittyen kaiken minkä nyt osaan.
Comment
-
-
Originally posted by DeadElvis View PostJuuh elikkäs nyt on sitten tää asia selvitelty. Se hommahan menee siten!
Vasemmalla (kuskin) puolella se RT sisäpää menee sinne haitarikumin sisään, oikealla puolella sisäpää jää haitarikumin ulkopuolelle, ja on siinä erillinen kumitiiviste nivelen ympärillä, voin vaikka kuvasarjatkin tänne laittaa miten se tuossa 316:sessa ilman ohjaustehostinta menee. Irrotin koko ohjausvaihteen ja siinä sitten ihmeteltiin, että oikealla puolella koko hammastanko oli kuiva, ja notkui siinä rungon sisällä. Oli siis ainakin stefa karannut ja paskaahan se oli täynnä.
Laitampa tähän pikaohjeet samalla:
RT sisäpäät irti, ojauspyörän pultti irti, (lähti ainakin itellä siististi hieman jakoavaimella kammeten. Kannattaa varoa sitä ohjausvaihteen puolta, siellä on kumitiiviste juuressa, ellei mene vaihtoon). Ja 2 kpl pultteja jotka menee koko hammastangon läpi ilmeisesti apurunkoon.
Homma oli 2 tunnissa bueno ja tekee kyllä tunkin varassa, postailen tästä kuvat kunhan ne jaksaa siirtää koneelle.
Ihan uusia oli myynnissä, google tietää. Halvimmat oli 180e josta otetaan 90e pantti, täytyy siis vanha lähettää sinne niin saa panttirahan takaisin.
Täytyy kyllä taas hymyillä kö kerranki homma meni just eikä melkeen bueno.
Jos jollain on tosta jotain kysyttävää niin saa kysellä mie voin otella kuvia ja vastailla tähän asiaan liittyen kaiken minkä nyt osaan.
Comment
-
Comment