Originally posted by petrolhead
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Merkkiliike, Ebay, BMW-foorumien osto-ja myyntipalstat. Kaverin autosta yöllä irrottaa. Tossa on tarinaa mun perämurikan mälväyksestä jos ketä kiinnostaa: http://petrolhead.kuvat.fi/blog/8/18...rakentaminen./Originally posted by Bm-w View PostMistähän niitä saa?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Ilmastoidun m50 e36:n syyläri menee bolt-on facelift e30:iin 318is kiinnikkeillä. En tiedä passaako letkut. Toki siinä on paisari mukana, eli se m20:n oma jää ylimääräseksi :thinkOriginally posted by Miku View PostMikä on isoin e36 m50 tyylinen syyläri mikä e30:ppiin menee? Ja passaako m20 vesiletkut siihen suoraan?
Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-välihuutelu vaikken mitään tiiäkkään-Originally posted by Pazi88 View Post
Meikäläisen turbossa on ainakin riittäny vallan hyvin
Noi normi syylärit riittää vaikka ja mihin jos kaikki muut jäähdytysjärjestelmän perusasiat on niin kuin pitää.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Vithu itellä ei tunnu riittävän. Tosin eilen vähän parantelin systeemiä kun sähköflektin puhaltamasta ilmasta varmaan puolet meni "huti". M52 + 325i E36 jäähdytin + bilteman sähköflekti niin pitkälle yli 100C on kaupunkipyörittelyssä lämmöt. Diisselin visko oottas asennusta mutta pitäis syyläri ottaa irti että mahtuu kierteilleen tuo visko
Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
Comment
-
Eikö ne bilteman flektit ollu tuotoltaan melko olemattomia vai muistanenko väärin :thinkOriginally posted by jukkae View PostVithu itellä ei tunnu riittävän. Tosin eilen vähän parantelin systeemiä kun sähköflektin puhaltamasta ilmasta varmaan puolet meni "huti". M52 + 325i E36 jäähdytin + bilteman sähköflekti niin pitkälle yli 100C on kaupunkipyörittelyssä lämmöt. Diisselin visko oottas asennusta mutta pitäis syyläri ottaa irti että mahtuu kierteilleen tuo visko
Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
Saattaahan se siipi melko lähellä käydä tuolla sentin välillä riippuen tietenkin laatikon tuennasta ja moottorin tukikumeista.Last edited by Miku; 24-08-2015, 13:40.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Syylärin muovitunnelit molemmin puolin. Reunan tiivistyksestä on hyötyä.
Paisarinkorkki marmoritiskiltä.
Vesipumppu marmoritiskiltä.
Termostaatti marmoritiskiltä.
Alkuperänen pohja"panssari".2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Jossain projektissa oli S50 jäähdytin laitettu, liekkö sitten bolt-on:thinkMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Itsellä on uusi meylen pumppu, uusi termari ja se pohjapanssarin lärpäke paikallaan, mutta en usko että niin suurta hyötyä reunojen tiivistyksestäkäön tulee että lämmöt ei karkaisi noilla halpois sähköflekteillä esim. Juurikin tyhjäkäynnillä ja rengasta vinguttaessa, eli tilanteissa missä ajoviimaa ei vain ole. Talven aikana itselläkin tarkoitus etsiä tarpeeksi iso sähköflekti tuon nykysen rimpulan tilalle. Jo ulkonäöltäkin toi näyttää aika onnettomaltaOriginally posted by petrolhead View PostSyylärin muovitunnelit molemmin puolin. Reunan tiivistyksestä on hyötyä.
Paisarinkorkki marmoritiskiltä.
Vesipumppu marmoritiskiltä.
Termostaatti marmoritiskiltä.
Alkuperänen pohja"panssari".
Comment
-
Onko se syyläri nyt se korkea vai matala malli? Eli ilmastoidun? Niissä on kuitenkin n. 10cm korkeusero. Ja sekin vaikuttaa onko uusi vai vanha syyläri tai tarvike/orggis. Noissa tarvikkeissa on kennostotkin ihan eri mallisia, kuin alkuperäisessä. Mulla on uus behr, eli käytännössä orggis.Originally posted by jukkae View Post
Riittääköhän noin 1cm tai vähän alle väliä siipien ja syylärin välissä ettei ota kiinni missään tilanteessa?
Ja ei riitä sentti rakoa. Ite ajoin jo yhdrn syylärin paskaksi, kun visko otti kiinni. Eli nyt ei oo viskoa ja flektikin on kytkemättä
Joskus alkaa viisari vähän nousemaan keskiviivalta jos pidempään joutuu seisoon liikennevaloissa, mut laskee heti kun auto liikkuu.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Mun käsittääkseni ilmastoimattoman koska ei oo tuolle anturille kuin tuo sokea kohta. Vanha tuon mutta kennosto putsattu kumminkin, sisältähän se voi olla vaikka kuin ummessa. Pitää tänään käyvä vielä lenkkiä ajamassa kaupungissa kun tiivistelin tuon syylärin seudun. Alle 40km/h nopeudessa lämmöt ei tipu merkittävästi, vasta kun aletaan ns. lähteä taajamasta niin sen jälkeen välittömästi tippuu sinne lähelle ~90. Eli tuon viskon saa nakata nurkkaan odottamaan vielä
Comment
Comment