Eli 12 v aikana kukaan ei ole tutkinut onko polttimo palanut/otettu pois ?
Juurikin näin. En ole itse edes tajunnut valon puuttumista ja en ole siksi vaivautunut katsomaan mittariston sisälle, kun on mennyt leimasta läpitte. Viimeiset 12 vuotta on kelvannut katsastajalle ilman valon syttymistä.
Itsellä ei ole tällä hetkellä hyvää paikkaa missä käpistellä rauhassa ongelmia niin sillä laittelin tänne.
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Eli jeesiä tarviis kun tulossa m20 moottori m40 tilalle. Käykö pyöreä moottorin johtosarjan liitin suoraan konehuoneen liittimee? Saman näköinen ainakin ja m20 on peräisin e30? Sitten se mittaristo niin siellä ilmeisesti jotain komponentteja täytyy vaihtaa että kierroslukumittaritoimii? Mitä muuta otettava huomioon?
Eli jeesiä tarviis kun tulossa m20 moottori m40 tilalle. Käykö pyöreä moottorin johtosarjan liitin suoraan konehuoneen liittimee? Saman näköinen ainakin ja m20 on peräisin e30? Sitten se mittaristo niin siellä ilmeisesti jotain komponentteja täytyy vaihtaa että kierroslukumittaritoimii? Mitä muuta otettava huomioon?
Mittariston koodipalikka 6-syl mallista niin näyttää kierrokset oikein. Laatikko ei taida käydä suoraan/mitenkään :think
Eli jeesiä tarviis kun tulossa m20 moottori m40 tilalle. Käykö pyöreä moottorin johtosarjan liitin suoraan konehuoneen liittimee? Saman näköinen ainakin ja m20 on peräisin e30? Sitten se mittaristo niin siellä ilmeisesti jotain komponentteja täytyy vaihtaa että kierroslukumittaritoimii? Mitä muuta otettava huomioon?
Mittariston koodipalikka 6-syl mallista niin näyttää kierrokset oikein. Laatikko ei taida käydä suoraan/mitenkään :think
2litrainen malli niin pitäisi olla sama g240 siinäkin🤔 eikös sen silloin luulisi toimivan ja 6sylinterinen tulee kai vaan pidemmälle eteenpäin konehuoneessa vai olenko ymmärtänyt väärin?
Noniin elikkäs nyt olisi m20b20 kiinni ja g240 mutta näyttäis siltä että vaihdelaatikon kiinnike ei satu kohdalleen. Joku 5cm rungossa olevasta kiinnikkeestä taaksepäin on tuo vaihdelaatikon lovet mihin se kiinnike pitäs mennä. Mikäs avuksi vai onko erilaiset kannakekumit noissa 6 mukisissa? Sitten kardaanikin on liian pitkä. Sopiiko 6mukisen kardaani tuon setin kanssa? Auto siis 90 vuoden m40 koneella oleva 316i.
Onko siellä nyt m20 koneenkorvat? En tiedä käykö edes m40 sinne lohkoon? Ja loota oli siitä m40 perästä ilmeisesti? M20 kannake ja kardaani paikalleen niin jo luulis rokkaavan. Tarkista realOem vastaavuudet mitkä on samaa ja mitkä ei noista m20 ja m40 niin pääset kartalle mitä on vaihtolistalla
Noniin elikkäs nyt olisi m20b20 kiinni ja g240 mutta näyttäis siltä että vaihdelaatikon kiinnike ei satu kohdalleen. Joku 5cm rungossa olevasta kiinnikkeestä taaksepäin on tuo vaihdelaatikon lovet mihin se kiinnike pitäs mennä. Mikäs avuksi vai onko erilaiset kannakekumit noissa 6 mukisissa? Sitten kardaanikin on liian pitkä. Sopiiko 6mukisen kardaani tuon setin kanssa? Auto siis 90 vuoden m40 koneella oleva 316i.
Lootan kiinnityspultit liukuvat siinä urassa, pitäisi saada vedettyä tai napulteltua kohdalleen.
Z3 3,0 Coupe -98 E30 325E 4D -85
Originally posted by TNT
Kyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment