Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E30 Kysymyksiä ja vastauksia XI
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.Tags: None
- Stuck
-
-
Kuulostaa ihan samalta kuin kaverin moottorissa, oli jakoketju ja siihen muutkin kuuluvat osat. Toi ääni paheni ajan kanssa, se vaihtoi kiristäjän ihan kokeiluna, ääni hiljeni vähän, mutta loppu tulos oli kohtalokas:thinkEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Pitääkin tutkia vähän tarkemmin tuota jakopäätä kun pääsee auton lähelle.
Originally posted by MikeDry View PostKuulostaa ihan samalta kuin kaverin moottorissa, oli jakoketju ja siihen muutkin kuuluvat osat. Toi ääni paheni ajan kanssa, se vaihtoi kiristäjän ihan kokeiluna, ääni hiljeni vähän, mutta loppu tulos oli kohtalokas:think
Comment
-
-
Originally posted by Topi_m View PostTilasin sitten ketjunkiristäjän kun se ymmärtääkseni on vähän heikohko ollut vakiona näissä m42, vaihdellaan se ja tutkaillaan samalla jakopään puolta löytyiskö tuo vika sieltä.
Termarinkotelon ja dampperin purun vaatii, mutta pystyy tekemään kone autossa paikallaan.Projekti1: -89 e30 318iST Brillantrot m42b20 turbo Time Attack
Projekti2: -90 VW Trasporter T3 Timorbeige "Römpäkkö" Campervan
Projekti3: -97 e36 316i Alpinweiß III M42b20 vapari
Projekti4: -89 e30 "yks vielä" (m42 luultavasti)
Käyttis:Transporter T5 2.5tdi
Comment
-
-
Originally posted by Topi_m View PostVaihdoin kiristäjän ja tsekkasin jaon, vehkeet käyntii ja 3min nii rauhottu rohina. Kylläpä se tais olla tuosta kiristäjästä kiinni.
Pientä kysymystä näin ennakkoon, ei pääse nyt auton luo tutkimaan jäi kesken.
Eli mikä se akun plussa johon rinnalla oleva pienempi punainen johto on, jouduin vaihtaa bemarin oman plussa kaapeli kiinnityksen, niin ajattelin että laitan ne sama kiinnitykseen kun ovat orkkis kaapeli kiinnityksessäkin:think
Kun jostain syystä puolalle ei tule virtaa nyt, sen kerkesin mittaa että nollaa näyttää puolalla, pitäisikö puolalle tulla jatkuva virta kun virrat päällä.
Kun mittaan konehuoneesta mihin se kontista tuleva paksu virtajohto tulee, sinne asti tulee 12v..Last edited by MikeDry; 16-10-2022, 18:50.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Hieman ristiriitaista tietoa löytyy aiheesta joten kysytään täältä josko joku olisi tämän oikeasti tehnyt: onko m21 öljypumppu bolt-on m20 koneeseen? Eikä varmaan ole väliä onko E28/E30/E34:sta peräisin?
Ja onko tuo fyysisesti erimuotoinen/kokoinen, aiheutuuko korsetista ongelmia :thinkLast edited by KondomDuck; 24-10-2022, 13:34.
Comment
-
-
Laitetaan tänne vastaus, koska löytää google haulla joskus.
Eli jostain syystä "main fuse/pääsulake" mennyt poikki, tämä sijaitsee akun + johdon rinnalla kulkevassa johdossa, joka on tarkoitettu ecu:lle, omassa akku kontissa, tuota sulaketta ei näy, kun on kutistesukan alla.
Viat oli, että puolalle/suuttimille ei tule virtaa. Sen verran kerkesin tutkia kumminkin, että johdot ehjät, virtalukolta- moottorin johto sarja-puola, myös ei auttanut vaikka syötti suoraa virtaa puolalle. Nämä kerkeksin kattoa, kun vika selvisi muita tutkimuksia ennen. Kiitoksia avustajilleLast edited by MikeDry; 05-11-2022, 19:08.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Seisonnan jälkeen ei kierroslukumittari pelitä. Mistä lähdetään vikaa etsimään? M40 ja -89. Joo, googlettelen myöhemmin mutta laitetaan tänne jo nyt verkot vesille.BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
Comment