eihän tuo 3,0 litraisen M60 V8:n asentaminen koskaan ole ollutkaan mikään ongelma. eikä 320is e30:n käyttäminen vertailuautona. tai siis mikään maailmanlopun arvoinen juttu.
aivan eri suoritus onkin saada laillisesti 4,0 litrainen M60 V8 e30 pellin alle jossa 286hv.. ilman kusettamista. puhumattakaan 3,5 litraisesta M5 ( S38 ) moottorista jossa 315hv.. eikä mitään jenkkimallien tai e28:n tehojen ilmoittamista. puhumattakaan 3,8 litraisesta ja 340hv versiosta.
ja helpoimpana rastina noista voisi ensin aloittaa vaikka rakentamalla 3,5 litaisen e30:n M30 koneella.. :wink:
edelleen toistan että todella upeata jos näiden kaikkien rakentaminen ja katsastaminen onnistuu laillisesti. uskoakseni tuon 3,0 litraisen V8 padan kanssa ei tule katsastuksen kanssa juurikaan ongelmia. mutta nuo muut ovatkin sitten ihan mysteeri.
aivan eri suoritus onkin saada laillisesti 4,0 litrainen M60 V8 e30 pellin alle jossa 286hv.. ilman kusettamista. puhumattakaan 3,5 litraisesta M5 ( S38 ) moottorista jossa 315hv.. eikä mitään jenkkimallien tai e28:n tehojen ilmoittamista. puhumattakaan 3,8 litraisesta ja 340hv versiosta.
ja helpoimpana rastina noista voisi ensin aloittaa vaikka rakentamalla 3,5 litaisen e30:n M30 koneella.. :wink:
edelleen toistan että todella upeata jos näiden kaikkien rakentaminen ja katsastaminen onnistuu laillisesti. uskoakseni tuon 3,0 litraisen V8 padan kanssa ei tule katsastuksen kanssa juurikaan ongelmia. mutta nuo muut ovatkin sitten ihan mysteeri.
Comment