Noniin, tulipahan tiedusteltua BMW:ltä noita 25 6K 1 padan päästötietoja, rupesi tivaamaan auton alustanumeroa että tietävät mikä kone siellä on ja RENKAAN KOKOA?!?! + ALUSTAN KORKEUTTA (että onko muutettu), kuulemma vaikuttavat päästöihin radikaalisti :lol:
Eli mitään yleispätevää lappusta sieltä EI TODELLAKAAN saanut, mitä nyt kyrpää asi... siis palvelua kun asiakaspalvelusta ei voi puhua. Taisin haistattaa äijälle vitut puhelun lopussa :lol:
No eniveis, tämä kaavake ( http://www.ake.fi/pdf/Henkilöauton%2...astuksessa.pdf ) kourassa päivämäärät alleviivattuna tepastelin konttorille, muutoksista hoitava inssi, Hämeen Autokatsastuksessa Sarankulmassa Tanpereella, pääsi heti jyvälle mitä hain, tosin tokaisin ensin että et sää tota '92:sta autoa ei-vähäpäästöseksi saa.. kunnes tajusi sen numeron 88 tarkoittavan kahdeksankymmentäkahdeksan.
Ilman noita päästötodistuslappusia joita BMW Finland ei ylläriylläri suostunut antamaan ei autosta oteta kattia pois, toki vähäpäästöisyyden pois sai mutta sen tilalle tuli 'katalysaattori'. Tällähän seikalla nyt ei ole mitään käytännön merkitystä, olkoot sitten suorat putket pöntön läpi tai mitä nyt keksiikään.
AKE:lle soittelin asiasta ja pyysivät lähettämään tarkan selostuksen sähköpostilla koska heillä kerran tieto tälläisestä 25 6K 1 -koneen päästöistä on jossain arkistossa. Saapa nähdä tuleeko sieltä vastausta, tai ainakaan mitään ei ympäripyöreätä.
Pääasia että auto on tällä hetkellä ei-vähäpäästöinen 8)
PS. Ottivat tuolla konttorilla tuosta yllämainitusta urlista aukeavan ohjeistuksen omakseen multa, 'saanko pitää tän??' 'joo pidä vaan, niitähän saa tulostettua AKE:n sivuilta' :lol:
Eli tuolla konttorilla tietävät ainakin asian nyt ja tulevaisuudessa, vaikka alku hieman kangertelikin.. 30e ja kirjaimet muuttuvat otteessa.
Eli mitään yleispätevää lappusta sieltä EI TODELLAKAAN saanut, mitä nyt kyrpää asi... siis palvelua kun asiakaspalvelusta ei voi puhua. Taisin haistattaa äijälle vitut puhelun lopussa :lol:
No eniveis, tämä kaavake ( http://www.ake.fi/pdf/Henkilöauton%2...astuksessa.pdf ) kourassa päivämäärät alleviivattuna tepastelin konttorille, muutoksista hoitava inssi, Hämeen Autokatsastuksessa Sarankulmassa Tanpereella, pääsi heti jyvälle mitä hain, tosin tokaisin ensin että et sää tota '92:sta autoa ei-vähäpäästöseksi saa.. kunnes tajusi sen numeron 88 tarkoittavan kahdeksankymmentäkahdeksan.
Ilman noita päästötodistuslappusia joita BMW Finland ei ylläriylläri suostunut antamaan ei autosta oteta kattia pois, toki vähäpäästöisyyden pois sai mutta sen tilalle tuli 'katalysaattori'. Tällähän seikalla nyt ei ole mitään käytännön merkitystä, olkoot sitten suorat putket pöntön läpi tai mitä nyt keksiikään.
AKE:lle soittelin asiasta ja pyysivät lähettämään tarkan selostuksen sähköpostilla koska heillä kerran tieto tälläisestä 25 6K 1 -koneen päästöistä on jossain arkistossa. Saapa nähdä tuleeko sieltä vastausta, tai ainakaan mitään ei ympäripyöreätä.
Pääasia että auto on tällä hetkellä ei-vähäpäästöinen 8)
PS. Ottivat tuolla konttorilla tuosta yllämainitusta urlista aukeavan ohjeistuksen omakseen multa, 'saanko pitää tän??' 'joo pidä vaan, niitähän saa tulostettua AKE:n sivuilta' :lol:
Eli tuolla konttorilla tietävät ainakin asian nyt ja tulevaisuudessa, vaikka alku hieman kangertelikin.. 30e ja kirjaimet muuttuvat otteessa.
Comment