Juu, selvinpäin kannattaa näköjään noita vaan kahtella
. Nyt kun sain nuo oikeat pultit tuonne ja kiristelin kiinni ni se mitään sinne stefa koppaan ota, vaan tuonne öljypohjan reunaan. Sori huonot kuvat puhelimella mutta eiköhän noista idea selviä.
e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
-
morjesta mites tää nyt on ku luin ton topikin läpi ja oli 101 erilaista variaatiota minkalaiset tyynyt pitää laittaa.
itelle tulossa e36 m50 zf laatikolla minkalaiset korokkeet ja minkalaiset tyynyt?
sitten mitä johtoja pitää yhdistää jos haluu koneen vaan käyntiin ku orkkis mittaristo ei tule käyttöön?
jos vastaukses sais faktaa eikä mitään paskaa että lue topikki läpi yms!
Comment
-
nuissa vauhtipyörissä on eroja mulla m20b20 6,3kg pyörä,niin jäi n.6-8mm väliä nuihin öljypohjan pultteihin..eli minun ei tarvi hioa yhtään tuota alumiiniä..Originally posted by -Dobermann- View PostJuu, selvinpäin kannattaa näköjään noita vaan kahtella
. Nyt kun sain nuo oikeat pultit tuonne ja kiristelin kiinni ni se mitään sinne stefa koppaan ota, vaan tuonne öljypohjan reunaan. Sori huonot kuvat puhelimella mutta eiköhän noista idea selviä.
Comment
-
tuntuu et ne ei ole kellään samanlaisetOriginally posted by jödespörde View Postmorjesta mites tää nyt on ku luin ton topikin läpi ja oli 101 erilaista variaatiota minkalaiset tyynyt pitää laittaa.
itelle tulossa e36 m50 zf laatikolla minkalaiset korokkeet ja minkalaiset tyynyt?
sitten mitä johtoja pitää yhdistää jos haluu koneen vaan käyntiin ku orkkis mittaristo ei tule käyttöön?
jos vastaukses sais faktaa eikä mitään paskaa että lue topikki läpi yms!
mut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..
Comment
-
Sepä se, kun kaikki kumityynyt on n.65mm korkeat, että ihan sama mitä käyttää, mutta jos sinne ei lisäkoroketta laita, niin ei tule kauaa kestämään ö-pohja..Originally posted by afafaf View Posttuntuu et ne ei ole kellään samanlaiset
mut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
sori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...Last edited by marko84; 05-04-2013, 16:33.E34 535 twincharged 709hv & 851Nm
Comment
-
oma ainakin tulee samallalailla... ja eikai tuossa viellä mitään ongelmia tule...Originally posted by marko84 View Postsori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Tuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...
Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
Comment
-
multa jää 140mm kanget ylimääräiseksiOriginally posted by -Dobermann- View PostTuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...
Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
laita pm jos kiinnostaasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
PRK! nyt alkaa ihan oikeesti ottaa hermoon ton projektin kanssa. Kyllä noitten kankien piti 135mm olla, ainankin paketin mukaan eikä todellakaan tullut edes mieleen lähteä mittamaan kun uudet ovat. Mikähän helvetti tossa sitten voi olla metässä, männät väärät?Originally posted by jmp2002 View Post135mm ja kyllä näyttää että jokin mitta ei ole nyt kohillaan...
Minkähän merkkiset nää on? tosin en tiiä auttaako jos kerta pitäs olla 135mm eli mulla joku muu sitten mättää...Originally posted by Tonton View Postmulta jää 140mm kanget ylimääräiseksi
laita pm jos kiinnostaa
Comment
-
Ei nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!
Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs..
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
Vittu, nyt ihan oikeeti semmonen fiilis että polttoon koko paskaOriginally posted by bimmerE34 View PostEi nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!
Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs..
...
Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis
Comment
Comment