Kannattaako laittaa tuo jarrutehostin ennen koneen asentamista vai vasta sen jälkeen? Siis mahtuuko? Vois olla nuo lämppärin letkut helpompi kiristää ilman tuota tehostajaa.
Mites noitten moottorinkumejen kanssa? Kuinka paksuja ootte käyttäny? Ite tarkotus kokeilla 525i kumeilla, jostain luin että sopis, vaikka jää vähän pänninkiin. Kohdistustappi poikki ja kumit väärin päin kiinni?
No onpas hiljaista täällä . Onko kukaan rakentanut ZF:llä ja e36/e34 kytkimen työsylinterillä? Mahtuuko putki kiinni, kun siinä lähtö on viistoon sivulle, kun se e30 työsylinterissä on yläviistoon? Ei meinaan hirmu levee oo tuo tunneli e30:ssä. Jos ei onnistu niin vaihtoehtoja? e30 työsylinteri vai pystyykö sitä sylinterin tappia jatkaa jotenki?
Entäs pakkivalon katkaisin kun liitin erilainen? Anturi vanhan getragin kyljestä vaan?
Tuohon m50b25 pannuun pitää vissiin laittaa lämpömittarin anturi m20:sestä? M50:sessä 2-napanen ja m20:sessä 1-napanen.
Onko se lämpömittarin anturi tuo numero 6 eli takempi anturi moottorin edestä katsottuna? Ostettuna nyt m20 mittarin anturi 1-napanen vm. 87->, mut varaosaliikkees sanovat että sillä muovin värilläkin on jotain väliä kuulemma. Omas m20b25 vanhas pannus se on oranssi, kun tuo uus taas on ruskea .
On ainakin yksi tehty Suomessa. Oli joskus nettiautossakin myytävänä. Väriltään musta, juuri muuta en autosta muistakkaan.
Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.
nii tehoiltaan menee m52b25 näköjään joo .. no ei sitten mitään epäselvää enää
enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.
jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think
M50b25 ei mene.. mutta m52b25 olisi siinä ja siinä.. tehorajaksi 323i:stä laskemalla tulee jotain 170 heposen kieppeille...
Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.
Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)
jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think
Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.
Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)
tämä nyt ei ehkä ole aivan oikea paikka kysyä, mutta luulen että täältä tietoa saisi. Saako vielä jostai m20 vauhtipyörille startinkehää ja mitähän maksaa? Marmoritiskiltä ei tullu varmaa vastausta. :think Tai jos jollai sattuisi olemaan kaupan m20 vauhtipyörä hyvällä kehällä niin privaa vaan!
Leave a comment: