Jotain faktaa tai linkkiä realoem:ään, että onko vm.84 prefacelift 316 kaasarissa sama korin johtosarja kaikkineen kuin e30 325? Olen yrittänyt realoem:sta etsiskellä, mutta en ole löytänyt edes johtosarjan numeroa mistään :think Pelkästään liittimistä, pätkistä yms.
Kuinkahan paljon muutoksia joutuu tekemään jos nyt satunkin kippaamaan e34 johtosarjan tuohon koriin? Takavalot, etuvalot, ovien sähköt jne taitaapi mennä pikaisella tutkinnalla bolt-on. Mutta lämppärin, ohjauspylvään johdot (viikset) virtalukonpohja yms mietityttää kummasti.
Onko kukaan tehnyt vastaavaa?
E: http://www.realoem.com/bmw/showparts...97&hg=61&fg=05
Tuossa onkin jotain. ja mikäli tulkitsin oikein, niin johtosarjat vaihtui 09/1985 jälkeen?
01Cable harness
109/198409/198561101376074
ENDED
e34 m50b25 motti e30.seen
Collapse
X
-
tossa olis tommonen kaavio tolla sai ainaki ite pelittään
Leave a comment:
-
eipä auttanut boksin vaihto... :think
mulla on koneenjohtosarja e34 niin mitähän johtoja nämä on, ja mihin pitäisi kytkeä.
ruskea - punainen raita?
Sininen - keltainen raita?
punainen - valkoinen raita?
Ruskea?
Leave a comment:
-
Originally posted by Micce///M View PostOlikos tuosta m50b25 non vanos johtosarjan kytkennästä e30 johtosarjaan olemassa joku "FAQ" ?
En ainakaan kuukkelista mitään kovin järkevää löytänyt :think
Tosin voisi harkita e36 johtosarjalla koko auton vuoraamistakin, saattaapi olla tosin aika projekti
tosta vaikka hyvä lähteä etsimään sopivaa http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=72929
Leave a comment:
-
Olikos tuosta m50b25 non vanos johtosarjan kytkennästä e30 johtosarjaan olemassa joku "FAQ" ?
En ainakaan kuukkelista mitään kovin järkevää löytänyt :think
Tosin voisi harkita e36 johtosarjalla koko auton vuoraamistakin, saattaapi olla tosin aika projekti
Leave a comment:
-
pittääpä kokeilla toista boksia, jos vika olisi siellä... itekkin muistelin että jos nokan anturi ei pelaa, menee vain hukkakipinä muotoon,,
Leave a comment:
-
Eilen muuten korjattiin yksi M50Vanos+automaatti E36, jonka käynti ontui, ja seokset mitä sattuu. Vika löytyi lastusta, joka oli ollut paikallaan jo yli kymmenen vuotta, mutta oli bitit menny lopulta ristiin. Vakiolastu paikalleen ja rupes pelittää.
Leave a comment:
-
Tästä tulikin mieleen kun itse ekan kerran koitin startata, ja mulla oli moottorin johtosarjan maajohto kytkettynä akun plussaan. --> Savua tuli muttei pakoputkesta..
Leave a comment:
-
paskana oleva lastu teki samanmoista kaikki muut OK mutta ei kipinää
Leave a comment:
-
Originally posted by jmp2002 View Postmitenhän nokan asentotunnistin vaikuttaa jos ei pelaa??
Tästä en ota kyllä vastuuta, mutta sellanen muistikuva mulla on.
Leave a comment:
-
Ei noista tiedä, mun Megasquirt kokeilujen jälkeen ei bensapumppu enää toimi, ennen toimi. Megan boksilla samassa johtosarjassa toimii normaalisti. Ja nyt auto ajossa motronicilla niin ei toimi kuin jumpperilla Motronicin releen kautta bensapumpun releeseen tai suorasyötöllä, eli vika ei ole pumpussa Vika siis jossain johtosarjan puolella, joku rele kiinni tai jotn, kokeiltu 2 boksia ym. Utopistista..? Nää on tällasia, tääkin toimi ennen normaalisti. sais varmaan tehä koko johtosarjan uusiks, ni tietäis missä mennään...
Leave a comment:
-
tulee.. 12v laitoihin ja keskelle joku 1voltti mutta kun starttaa näyttää nollaa...
edit:
Mörökölli..
johtosarja on e34.. oliskohan sitten autoissa eroa kun sama tekniikka paketti on pelannut ennen tuossa farkussa v.-07 ja nytten cäbissä samat kamat niin ei käynisty.. pitää kokeilla tuota johtoa..Last edited by jmp2002; 24-07-2009, 16:54.
Leave a comment:
-
Mikä johtosarja? Itse kun kytkin omani e34:sen johtosarjalla sen yleisimmän kytkentäohjeen mukaan, niin oli samoja ongelmia. Muistaakseni irrotin E34 johtosarjan pinnin nro. 13. niin auto lähti käyntiin. Mustavioletti johto. Jonkin sortin immobilization, ainakin e34 -91 automaatissa. Kannattaa ainakin kokeilla.
Leave a comment:
-
Originally posted by jmp2002 View PostMissähän voisi olla vika, kun kampiakselin asentotunnistin on ehyt, suuttimiin tulee virta, mutta kipunaa ei anna?? e30 m50 pakettissa.. toisessa korissa kaikki oli samoin ja toimi kun unelma..
tuleeko puoliin virta??? kun virrat on päällä.
Leave a comment:
Leave a comment: