e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • afafaf
    replied
    oos nuo männät wisecot?vai,ja paljonko makso?onhan niissä lakikorkeus varmasti oikea..aika matalat on rutut tuolla kokoonpanolla.....

    Leave a comment:


  • -Dobermann-
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    paljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...
    Tässä vähän paremmat kuvat! Liekkö ois kuitenkin 130mm kanki, pitää vaan purkaa tuo moottori ja silmäillä.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by -Dobermann- View Post

    Minkähän merkkiset nää on? tosin en tiiä auttaako jos kerta pitäs olla 135mm eli mulla joku muu sitten mättää...
    mitkähän lie BMW:n tuotteet

    vanoksellisen orkkis veivit 270tkm rullattu.
    kunnosta ei ole vielä tietoa kun on lohkossa paikallaan

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by -Dobermann- View Post
    Vittu, nyt ihan oikeeti semmonen fiilis että polttoon koko paska ...
    Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis

    paljonko tuo mäntä on alempana lohkosta?kanki on lyhyt,,pukkaa 2.8 kampura niin paranee ainaki..mut riittääkö sekään...

    Leave a comment:


  • -Dobermann-
    replied
    Originally posted by bimmerE34 View Post
    Ei nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!

    Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs..
    Vittu, nyt ihan oikeeti semmonen fiilis että polttoon koko paska ...
    Sitä myö siinä mulkkailtiin jukankin kanssa ja ihmeteltiin, mutta kerta niissä kaikissa papereissa luki ihan ne mitä olin tilannukin niin ei sitten uskallettu epäillä sen enempää. Jos tohon vaan nakkais ton 2.8:sin kampuran ja niillä mentäis

    Leave a comment:


  • bimmerE34
    replied
    Ei nyt jumalauta Antti voi olla enää todellista! Ei olis pitäny mennä sanomaan, että ajossa kesällä 2015, eihän tuossa nyt ole mennyt enää mikään putkeen!

    Ja kyllä, pitäis tuon männän nyt tulla huomattavasti ylemmäs..

    Leave a comment:


  • -Dobermann-
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    135mm ja kyllä näyttää että jokin mitta ei ole nyt kohillaan...
    PRK! nyt alkaa ihan oikeesti ottaa hermoon ton projektin kanssa. Kyllä noitten kankien piti 135mm olla, ainankin paketin mukaan eikä todellakaan tullut edes mieleen lähteä mittamaan kun uudet ovat. Mikähän helvetti tossa sitten voi olla metässä, männät väärät?
    Originally posted by Tonton View Post
    multa jää 140mm kanget ylimääräiseksi
    laita pm jos kiinnostaa
    Minkähän merkkiset nää on? tosin en tiiä auttaako jos kerta pitäs olla 135mm eli mulla joku muu sitten mättää...

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by -Dobermann- View Post
    Tuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...

    Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
    multa jää 140mm kanget ylimääräiseksi
    laita pm jos kiinnostaa

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by -Dobermann- View Post
    Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona?
    135mm ja kyllä näyttää että jokin mitta ei ole nyt kohillaan...

    Leave a comment:


  • -Dobermann-
    replied
    Tuota tuota, käytetääs vaikka tätä topiccia...

    Mites pitkät veivit tuossa m50b25 moottorissa on vakiona? Kun nyt näyttäs vähän jännältä miten alas tuo mäntä mulla jää ykk:ssa, ettei vaan olis mulle tullu vähän väärää palikkaa. 8.5 pitäisi tulla puristussuhteeksi ja aika helvetin matalalle tuo mäntä näyttäs jäävän?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Kimmo_M
    replied
    Mitä ilmanputsaria olette käyttäneet? Ei taida vakio e34 m50 putsari-pönttö mennä? Kaikissa mitä olen nähnyt, on joku kartio.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by marko84 View Post
    sori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...
    oma ainakin tulee samallalailla... ja eikai tuossa viellä mitään ongelmia tule...

    Leave a comment:


  • marko84
    replied
    sori et änkeen omaa juttua toiste topiccii , mut itel m20 oma laatikko ja ö-pohja 2cm korkeemmal ku etupalkki, mut onko toi kone liian kallellaa taaksepäin?(kuvat) jos laskee alemmas ni ottaa kii jarrutehostajaa, nyt ½cm väliä...
    Last edited by marko84; 05-04-2013, 15:33.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by afafaf View Post
    tuntuu et ne ei ole kellään samanlaiset mut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..
    Sepä se, kun kaikki kumityynyt on n.65mm korkeat, että ihan sama mitä käyttää, mutta jos sinne ei lisäkoroketta laita, niin ei tule kauaa kestämään ö-pohja..

    Leave a comment:


  • afafaf
    replied
    Originally posted by jödespörde View Post
    morjesta mites tää nyt on ku luin ton topikin läpi ja oli 101 erilaista variaatiota minkalaiset tyynyt pitää laittaa.

    itelle tulossa e36 m50 zf laatikolla minkalaiset korokkeet ja minkalaiset tyynyt?
    sitten mitä johtoja pitää yhdistää jos haluu koneen vaan käyntiin ku orkkis mittaristo ei tule käyttöön?

    jos vastaukses sais faktaa eikä mitään paskaa että lue topikki läpi yms!
    tuntuu et ne ei ole kellään samanlaiset mut mulla tulee e34 zf ja e34 kumit pelkästään ilman korokepaloja,tyynyn korkeus n.65mm,öljypohja tulee kylläki turhan alas,mut ei pysty oikein korkeammalle oikein nostaan ku v-laatikko ottaa tunnelin kattoon..

    Leave a comment:

Working...
X