e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cricke
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    Mun otteessa ei lue mitään vähäpäästöisyydestä, mutta se on vähäpäästöinen.e30 325i -vm-90,tuotu 06 saksasta

    Jostakin oon joskus kuullut että ton vähäpäästöisyyden vois tosta autosta saada pois, miten se on mahdollista?vai onko edes.
    Kun sähköt kytken tohon e30 m50 väsäykseen niin esim akgmotorsportin sivuilta katottuna kytketään vain 8 johtoa, jääkö kaikki muut tyhjäksi?
    Onko tietoa eroaako vanoksen ja vanoksettoman sähköt toisistaan millään tavalla?

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    No niin nyt muistin kaivaa tuon päästölappusen esiin:

    RPM 680
    CO 0,73
    CO2 12,7
    HC 298
    O2 2,29

    Ja yllärinä oli vielä se että ei ollut sitten maahantuontikatsastuksessa merkitty vähäpäästöiseksi eikä katalysaattoristakaan lue mitään otteessa
    Mun otteessa ei lue mitään vähäpäästöisyydestä, mutta se on vähäpäästöinen.e30 325i -vm-90,tuotu 06 saksasta

    Jostakin oon joskus kuullut että ton vähäpäästöisyyden vois tosta autosta saada pois, miten se on mahdollista?vai onko edes.

    Leave a comment:


  • Simo
    Guest replied
    Originally posted by zJark View Post
    Olikos koppasi vähäpäästöinen?
    No niin nyt muistin kaivaa tuon päästölappusen esiin:

    RPM 680
    CO 0,73
    CO2 12,7
    HC 298
    O2 2,29

    Ja yllärinä oli vielä se että ei ollut sitten maahantuontikatsastuksessa merkitty vähäpäästöiseksi eikä katalysaattoristakaan lue mitään otteessa

    Leave a comment:


  • Mörökölli
    replied
    Mites se nyt oli, kun moottori on peräisin automaatilla varustetusta autosta?

    Samaa boksia ja johtosarjaa voi käyttää, mutta vaatiko johtosarja puukkoa?

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by cricke View Post
    Onko e36:sen johtosarjassa peruutusvalojen johdot vai mitkäköhän lie?Siis ne mitkä e30:sessä on laatikossa kiinni ja menee sitten vaihekepin reiästä sissään.
    ei ole.. vaan menee ihan orkkis reittiä, kuten ennenkin... e34 johtosarjassa on..

    Leave a comment:


  • Hammu
    replied
    Kukkuu, aattelin vaan huudella tänne turhan takia jos joku sattuis vaikka vilkasee tuonne signatureen.

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Onko e36:sen johtosarjassa peruutusvalojen johdot vai mitkäköhän lie?Siis ne mitkä e30:sessä on laatikossa kiinni ja menee sitten vaihekepin reiästä sissään.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Dark angel View Post
    lainataampa topiccii

    eli m50 himottas keulille mut kummasta on järkevämpi vaihtaa e36 vai e34? tarkotus olis hommata koko auto ja siitä purkaa tarvittavat osat jos ei valmista pakettia löydy.. e34 sais motukan+vaihteiston+öljypohjan? e36 pelkän motukan?
    e30 -->316 tulos ja ihan vakioana mentäs, ainakin aluksi.
    no kannattaisko aloittaa homma siitä että luet topikin alusta loppuun...

    Leave a comment:


  • Dark angel
    replied
    lainataampa topiccii

    eli m50 himottas keulille mut kummasta on järkevämpi vaihtaa e36 vai e34? tarkotus olis hommata koko auto ja siitä purkaa tarvittavat osat jos ei valmista pakettia löydy.. e34 sais motukan+vaihteiston+öljypohjan? e36 pelkän motukan?
    e30 -->316 tulos ja ihan vakioana mentäs, ainakin aluksi.

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    onkos joku laittanut kruisen toimimaan?

    Leave a comment:


  • zJark
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    Hohoo..., ei mitään ongelmia päästöjen kanssa ilman katteja. Eli laitan leimalle vain kuoret paikalleen
    Olikos koppasi vähäpäästöinen?

    Leave a comment:


  • cricke
    replied
    Originally posted by jmp2002 View Post
    etkö meenaa toiselle puolelle laittaa ollenkaan koroketta? miten sulla mahtuu lämppärin letkut paikalle?
    itsellä on vakio kaasuvaijeri...
    Lämppärin letkut on siellä ihan hyvin, laitoin ne jo kiinni ku konetta laskin paikoilleen, sinne oiskyll ihan turha yrittää nyt niitä kiinittää.
    Tällä hetkellä tuntuu siltä että en laittais toiselle puolelle mitään koroketta.
    Kärsiikö jotain koneessa jos se on 17mm vinossa?
    Enään ois sähköt, jähdytin ja kaasuvaijeri jälellä nii sit on nipussa.

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    Originally posted by Simo View Post
    Hohoo..., ei mitään ongelmia päästöjen kanssa ilman katteja. Eli laitan leimalle vain kuoret paikalleen
    Hyvä homma että tästäkin tuli varmuus...

    Leave a comment:


  • Simo
    Guest replied
    Originally posted by Simo View Post
    Käyn mittauttaa ne päästöt ilman kattia heti kun auto on ajokunnossa, katellaan sitten lisää...
    Hohoo..., ei mitään ongelmia päästöjen kanssa ilman katteja. Eli laitan leimalle vain kuoret paikalleen

    Leave a comment:


  • jmp2002
    replied
    etkö meenaa toiselle puolelle laittaa ollenkaan koroketta? miten sulla mahtuu lämppärin letkut paikalle?
    itsellä on vakio kaasuvaijeri...

    Leave a comment:

Working...
X