Sun tarttee katella kardaanille ja pakoputkelle vaihtoehtoinen reitti, jos meinaat toteuttaa suunnitelmasi...
Kysyttiin varmaankin vanhemman yksiosaisen tankin sopivuutta uudemman kaksiosaisen tilalle.
Pienellä työllä saa varmasti sopimaan. Ainakin takakiinnikkeissä korin puolella jotain eroa. Helpoin tietysti,kun hankkii oikeanlaiset osat,uudet tankitkaan maksa kun 500€/kpl.
Kysyttiin varmaankin vanhemman yksiosaisen tankin sopivuutta uudemman kaksiosaisen tilalle.
Pienellä työllä saa varmasti sopimaan. Ainakin takakiinnikkeissä korin puolella jotain eroa. Helpoin tietysti,kun hankkii oikeanlaiset osat,tankitkaan maksa kun 500€/kpl.
Hups, eipäs ollut tämäkään tiedossa. Melkein alkoi meikääkin kiinnostaan...500€ kyllä latisti kiinnostusta.
Taas häiritsemässä guruja, mutta mutta, vaihtoehtoinen tankkiratkaisu löytyi. Tosin nyt tulee yksi pienempi kahden tilalle. Tosin on jo aikaa, kun purin vanhat tankit pois alta, ja nyt jäi kaksi letkua häiritsemään. En keksi mitä ne tekevät ja mihin ne menevät. Tai, molemmat tulee repsikan helman alta, ja siihen ne on sitten pätkästy. Näin jälkiviisaana, olis ehkä pitänyt merkata
Eli jos joku E21 kuningas selvittäisi amatöörille letkujen tarkoituksen, niin olisin kiitollinen.
E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4 Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Eikös nuo tule molemmat bensantäyttö putken päältä? Kontinpuolelta siis. Pienempi letku/putki korvausilma, ja paksumpi tankin huohotus/korvausilma? Korjatkaa jos väärässä, itekkin amatööri bemaristi..
Kyllä vaan, isompi täyttöputken huohotin ja pienempi tankin, lokarin kaaren päällä ulkokyljen välissä on pieni harmaa purkki johon pienempi letku menee.
Searchilla ei löytynyt mitään yksiselitteistä, joten kysyn:
315 lämmöt käyttäytyy talviseisonnan jälkeen oudosti; Kun joutuu odottamaan liikennevaloissa tovin, nousee neula pikkaisen yli puolenvälin (tähän mennessä normaalia), sitten kun lähtee ajamaan, nostaa neulan hitaasti punaiselle saakka, josta sitten laskee nopeasti puolenvälin paikkeille. Sisälle tulee tuon ilmiön aikana aika haaleata ilmaa, muuten pukkaa just sellaista lämpötilaa kun säätimestä pyytää. Taajama- ja maantieajossa lämmöt on normaalit, samoin lämpenee startin jälkeen yhtä nopeasti kuin aiemminkin. Öljyt vaihdoin heti ajoon otettaessa, eikä tikussa/korkissa näy mitään vaahtoa tai möhnää.
Onko raadilla mitään mietteitä? Alustavasti pohtinut, voisiko termari jumittaa tuollain? Olisko järjestelmässä kökköä tai ilmakupla - miten sellaisia kannattaisi huuhdella pois/ilmata? Jotain helppoja poppakonsteja voisi kokeilla ennen kuin rupeaa kantta poistamaan.
Offtopikkina pitää kertoa että säilytystallista pois ajettaessa oli heti risteyksessä vanhempi herra seisoskelemassa. Katsoi autoa pitkään, ja nyökkäsi hyväksyvästi, morjesti. Moikkasin takaisin ja totesin että ajokausi alkoi näiltä osin mainiosti
Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Serkku osti tuossa -76 e21 316 ja siihen olis tarkotus tehdä kansiremontti, kun tupruttaa sinistä savua kaasun päästettäessä. Samassa yhteydessä kiinnostaisi mahdollisesti tuplakaasarien ja peltipakosarjan asennus. Kysymys kuuluukin, mahtaako keltään nurkista löytyä kyseisiä osia? yv saa tarjota jos löytyy.
315 lämmöt käyttäytyy talviseisonnan jälkeen oudosti; Kun joutuu odottamaan liikennevaloissa tovin, nousee neula pikkaisen yli puolenvälin (tähän mennessä normaalia), sitten kun lähtee ajamaan, nostaa neulan hitaasti punaiselle saakka, josta sitten laskee nopeasti puolenvälin paikkeille. Sisälle tulee tuon ilmiön aikana aika haaleata ilmaa, muuten pukkaa just sellaista lämpötilaa kun säätimestä pyytää. Taajama- ja maantieajossa lämmöt on normaalit, samoin lämpenee startin jälkeen yhtä nopeasti kuin aiemminkin. Öljyt vaihdoin heti ajoon otettaessa, eikä tikussa/korkissa näy mitään vaahtoa tai möhnää.
Vastataan itse itselle, että vaihdoin termarin ja toistaiseksi on toiminut normaalisti. Paitsi että ensin en ilmannut kunnolla ja nosti lämmöt tappiin saakka. Keula ylös ja poikkaistulla limupullolla ilmaus selvitti tästä pulasta.
Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment