Onko kukaan istuttanut muun auton tehostettua ohjausvaihdetta/hammastankoa e21:een, tai törmännyt netissä moiseen? E30 ja e36 tangotkin taitaa olla "toispuoleisia" kuin e21:ssä.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miksi siihen ei voi laittaa E21:n omaa tehostettua hammastankoa?Originally posted by Jonnyboy View PostOnko kukaan istuttanut muun auton tehostettua ohjausvaihdetta/hammastankoa e21:een, tai törmännyt netissä moiseen? E30 ja e36 tangotkin taitaa olla "toispuoleisia" kuin e21:ssä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Kyllä noita tuntuu olevan liikenteessä aina silloin tällöin. Yhdellä herralla oli kaksi täydellistä sarjaa, niin jouduin ostamaan toisen pois.Originally posted by Tzeimi View PostLiekö miten harvinainen varuste?
Muistaakseni Touring-nimimerkki kun oli myymässä e21 323i:tään, niin ylimääräisissä "mahdollista saada mukaan" osissa oli mainittu myös ohjaustehostin. Jos olisin moista vailla, niin häneltä saattaisin kysäistä...
Comment
-
Kiitos vinkistä. Laitoin sille privaa.Originally posted by FroZ View PostKyllä noita tuntuu olevan liikenteessä aina silloin tällöin. Yhdellä herralla oli kaksi täydellistä sarjaa, niin jouduin ostamaan toisen pois.
Muistaakseni Touring-nimimerkki kun oli myymässä e21 323i:tään, niin ylimääräisissä "mahdollista saada mukaan" osissa oli mainittu myös ohjaustehostin. Jos olisin moista vailla, niin häneltä saattaisin kysäistä...Z3 Roadster 2.8 -00
Comment
-
Onko joku asentanut e30:sen peltisarjan e21:seen(6syl)? Marteliuksen luettelo(http://www.martelius.com/martelius_2008.pdf) ainakin antaa samat osanumerot kyseisille malleille. Alkupää luultavasti pala kakkua, mutta mites liitos väliputkeen? :thinksigpic
e24 635csi
Ex e39 530i touring
Ex e36 325i coupe ratalelu
Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
Ex e39 528i
Ex e36 320i
Ex e36 "328i" cab Individual
Ex e46 330xi
Comment
-
Vaatii pientä rakentelua, mutta ei paha rasti osaavalle. Selviää kyllä kun alkaa sovittamaan.Originally posted by ROne View PostOnko joku asentanut e30:sen peltisarjan e21:seen(6syl)? Marteliuksen luettelo(http://www.martelius.com/martelius_2008.pdf) ainakin antaa samat osanumerot kyseisille malleille. Alkupää luultavasti pala kakkua, mutta mites liitos väliputkeen? :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Ostin omaan e21 huippu hyvät jarrupalat motonetistä, ja ne nyt tietysti vinkuu. Kokeilin jo kerran hioa karkealla paperilla, ja asentaa uudestaan paikalleen. Noh ne tietysti toimi 40 km, ja taas alkoi sama vinkuminen jarruttaessa. Eli ensi viikolla pitää ostaa uudet palat ja vaihtaa ne.
Nyt tarvitsisin vinkkejä, mitkä tarvikepalat on "hyviä"?
Alkuperäiset on hieman liian kalliit minun mielestä. Auto kun on karvalakki-malli, niin tarvetta ei ole super-racing-sport-hyper paloille, vaan sellaisille mitkä ei tavallisessa ajossa ala vinkumaan.
Comment
-
Kannattaa muuten viistää hieman palojen reunaa jos ei valmista viistettä ole.Originally posted by Epe View PostOstin omaan e21 huippu hyvät jarrupalat motonetistä, ja ne nyt tietysti vinkuu. Kokeilin jo kerran hioa karkealla paperilla, ja asentaa uudestaan paikalleen. Noh ne tietysti toimi 40 km, ja taas alkoi sama vinkuminen jarruttaessa. Eli ensi viikolla pitää ostaa uudet palat ja vaihtaa ne.
Nyt tarvitsisin vinkkejä, mitkä tarvikepalat on "hyviä"?
Alkuperäiset on hieman liian kalliit minun mielestä. Auto kun on karvalakki-malli, niin tarvetta ei ole super-racing-sport-hyper paloille, vaan sellaisille mitkä ei tavallisessa ajossa ala vinkumaan.
Tällä voi välttää vinkumsta kokemuksen mukaan.
Comment
-
Ensimmäistä kysymystä lainaten.Originally posted by Epe View PostAuttaako esim kannen muotoilu yhtään, vai nokka, vai mikä osa jarruttaa ensimmäisenä kaasarin jälkeen?
Vahvasti näytää että pitää tehdä 315 pieni kansiremontti, eli vaihtaa tiivisteet.
Jos nyt samalla kertaa kun kannen käyttää irti ja purkaa, veisi sen jollekin viimeisteltäväksi? Mikä olisi todellinen hyöty? 5hv? Vai huomaako asiaa edes ajossa?
Taustatietona, autoon olen vaihtanut jo korvaus-weberin.
Vai säästänkö rahat ja vien rouvan ravintolaan..
Comment
-
Jos vaihtoehdot on nuo,rahalle parhaan vastineen saat,kun viet rouvan ravintolaan.Originally posted by Epe View PostEnsimmäistä kysymystä lainaten.
Vahvasti näytää että pitää tehdä 315 pieni kansiremontti, eli vaihtaa tiivisteet.
Jos nyt samalla kertaa kun kannen käyttää irti ja purkaa, veisi sen jollekin viimeisteltäväksi? Mikä olisi todellinen hyöty? 5hv? Vai huomaako asiaa edes ajossa?
Taustatietona, autoon olen vaihtanut jo korvaus-weberin.
Vai säästänkö rahat ja vien rouvan ravintolaan..
Comment
-
Yksinkertaiset perus viritykset eli venttili-istukoiden ja -lautasten muotoilu paremmin virtaaviksi, ohjurien päiden muotoilu, siivu pois kannesta, uusi virinokka-akseli, jäykemmät venttiilijouset ja tietysti imu- ja pakosarjojen sovittaminen kanteen. Lisäksi tietysti kaasarin säätö jotta kaikki pollet saadaan laukkaamaan...Originally posted by Epe View PostEnsimmäistä kysymystä lainaten.
Vahvasti näytää että pitää tehdä 315 pieni kansiremontti, eli vaihtaa tiivisteet.
Jos nyt samalla kertaa kun kannen käyttää irti ja purkaa, veisi sen jollekin viimeisteltäväksi? Mikä olisi todellinen hyöty? 5hv? Vai huomaako asiaa edes ajossa?
Taustatietona, autoon olen vaihtanut jo korvaus-weberin.
Vai säästänkö rahat ja vien rouvan ravintolaan..
Kanavien muotoilu onkin jo semmoinen työ jossa mennään usein pahasti metsään joten jos ei oikeasti tiedä mitä tekee niin on parempi jättää kokonaan tekemättä.
Kun sulla sitten kerrankin on aikaa ja puhtaat kädet(kansi koneistamolla) niin voit toki viedä rouvasi ravintolaan sillä se ei enää paljoa nosta kustannuksia tuossa projektissa
...ja taatusti huomaa ajossa
Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment


Comment