Eli siis toi kohta ykköspellissä jossa palkinpäät pilkistää pohjan alta. Siitä kun ne jatkuu eteenpäin toisena osana niin tämä jatkos on parilla pisteellä/sivu.. (tai siis oli. Juuri tuohon kohti joutui laittamaan uutta omassa). Ite palkki on kohtuujämäkkää 1,5 vai 2 millistä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Korin vahvistaminen e30
Collapse
X
-
Last edited by petrolhead; 24-02-2011, 01:46.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by GOOFY View Postjaa niinku tämmösiä vaikka2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Ajoin poikki ton palkin jossa perämurikan kiinnityskorvakko roikkuu. Kovasti mietin millainen siihen kannattas suunnitella tilalle. ruuvinreiän paikan mittasin toki talteen lev/pit/kork suunnassa2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Itse henkilökohtaisesti menin vahvistellen joka jumalan sauman katkohitsillä (mag) ja paikat jossa oli niin puhdasta että pystyi tigillä vetämään niin sitten sillä, konehuone oli edellisen tekijän jäljiltä niin hirvittävä etten tiedä vieläkään mitä sen kanssa tekisin.. Edelleen kiihottaisi aihe soodapuhallus koska tuo kori on niin hyvä ja lähes täysin ruosteeton että tekisi mieli tehdä kerralla kunnolla. vai onko jollain tiedossa aine jolla tuo alkuperäinen massa lähtisi lentoon pelliä myöten? Hirvittävä työ raaputtaa sitä jollain moralla..
EDIT: Eikä tarvi sitten vittuilla työn jäljestä.. oon tosi huono pellitöissä.. Paitsi jos kyse on RST töistä tigillä.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
[ vai onko jollain tiedossa aine jolla tuo alkuperäinen massa lähtisi lentoon pelliä myöten?
NitroMorssilla lähtee kyllä, likasta ja sotkusta sekä hidasta ja kallista. Kosani on toinen kans millä lähtee näppärästi kun polttaa sopivalla suuttimella. Tuo on vähä ryssän ratkasu mutta oikean miehen kourassa varsin hyvin lähtee.E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostAjoin poikki ton palkin jossa perämurikan kiinnityskorvakko roikkuu. Kovasti mietin millainen siihen kannattas suunnitella tilalle. ruuvinreiän paikan mittasin toki talteen lev/pit/kork suunnassaE34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Jigsaw View PostNitroMorssilla lähtee kyllä, likasta ja sotkusta sekä hidasta ja kallista. Kosani on toinen kans millä lähtee näppärästi kun polttaa sopivalla suuttimella. Tuo on vähä ryssän ratkasu mutta oikean miehen kourassa varsin hyvin lähtee.No life, no friends, just motorsport!
-Dodge Ram 2500 4x4 SLT Laramie.
-jokunen e30.
-e28
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostItse henkilökohtaisesti menin vahvistellen joka jumalan sauman katkohitsillä (mag) ja paikat jossa oli niin puhdasta että pystyi tigillä vetämään niin sitten sillä, konehuone oli edellisen tekijän jäljiltä niin hirvittävä etten tiedä vieläkään mitä sen kanssa tekisin.. Edelleen kiihottaisi aihe soodapuhallus koska tuo kori on niin hyvä ja lähes täysin ruosteeton että tekisi mieli tehdä kerralla kunnolla. vai onko jollain tiedossa aine jolla tuo alkuperäinen massa lähtisi lentoon pelliä myöten? Hirvittävä työ raaputtaa sitä jollain moralla..
EDIT: Eikä tarvi sitten vittuilla työn jäljestä.. oon tosi huono pellitöissä.. Paitsi jos kyse on RST töistä tigillä.
Haet honkkarista 20 euron kuumailmapuhaltimen ja 50 - 80mm TERÄSkittilastan. Lämmitä parin kämmenen ala kerrallaan ja kaavi vanha massa pois. Kun massaa ei enää lastalla irtoa, rälläkkään kiinnitettävällä teräslankakiekolla loput pois.
Hommasta saa miehekästä, kun varaat viereen kylmiä Sandels/Karhutölkkejä nestehukkaa torjumaan. Näillä olosuhteilla tuosta hommasta saattaa jopa tykätä
Comment
-
-
Originally posted by kansipahvi View PostHaet honkkarista 20 euron kuumailmapuhaltimen ja 50 - 80mm TERÄSkittilastan. Lämmitä parin kämmenen ala kerrallaan ja kaavi vanha massa pois. Kun massaa ei enää lastalla irtoa, rälläkkään kiinnitettävällä teräslankakiekolla loput pois.
Hommasta saa miehekästä, kun varaat viereen kylmiä Sandels/Karhutölkkejä nestehukkaa torjumaan. Näillä olosuhteilla tuosta hommasta saattaa jopa tykätäE34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View Postei muuten lähde nitromorssilla.. kosania en ookkaan kokeillu..E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostToi on tosi paksua (melkein 2 mm) tavaraa toi palkki jossa perän ripustuskorvakko on , jämympää kuin esim viereiset pitkittäiset palkit. kumminkin se on päistään melko onnettomasti kiinni niissä pitkittäisissä.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View Postlaidoilta se on kyllä kiinni täys saumoilla jo tehtaan jäljiltä mut päältä sitä vois vielä hieman hitsailla lisää.E34 M5 -89 s38b36 Macaoblau Metallic
Comment
-
-
Originally posted by Jigsaw View Posttätä hain, kaks aines putkea tulossa kulmalla x siihen , tämä estää kiertämisen sekä vasta heitteet yms. mutta entäs paikaltaan lähtö kaasulla lukkoperällä? kestääkö vapinaa, en tiiä.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by MrBubbles View PostItse henkilökohtaisesti menin vahvistellen joka jumalan sauman katkohitsillä (mag) ja paikat jossa oli niin puhdasta että pystyi tigillä vetämään niin sitten sillä, konehuone oli edellisen tekijän jäljiltä niin hirvittävä etten tiedä vieläkään mitä sen kanssa tekisin.. Edelleen kiihottaisi aihe soodapuhallus koska tuo kori on niin hyvä ja lähes täysin ruosteeton että tekisi mieli tehdä kerralla kunnolla. vai onko jollain tiedossa aine jolla tuo alkuperäinen massa lähtisi lentoon pelliä myöten? Hirvittävä työ raaputtaa sitä jollain moralla..
Comment
-
Comment