Kuinka leveet klemmit saa laitettu kyseiseen malliin ilman pullistuksia.....?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs oli vanteen leveys, koko, onko autoas madallettu jne. Ei tuollaseen kysymykseen voi vastata ilman lisätietoa!
Ps. Tuo search-toiminto on aika kätevä. Ja tuossa kymmenisen topikkia alempana kerätään jopa taulukkoa tästä asiasta...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
195 vai 205??
195/50r15 vai 205/50r15
Kumpaa nakkia porukat tykkää pitää peltipuskurisessa e30:ssä??
Kokemuksia yms.??
Itellä kokemusta vuosien varrelta molemmista, kuhan kaverin kans väitellään ja kysellään puolueetonta kritiikkiä...
Juu ja autothan on matalia, lasikuiduttomia ja eeteet pieniä.
Comment
-
-
Ajo-ominaisuuksia jos haetaan on kromipuskuriseen min. 205/50x15, faceliftiin min. 195/60x15 (1.6i) tai 205/50x16 tai isompi, muut on alimittasia..."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by dunkelblauAjo-ominaisuuksia jos haetaan on kromipuskuriseen min. 205/50x15, faceliftiin min. 195/60x15 (1.6i) tai 205/50x16 tai isompi, muut on alimittasia...
Millä perusteilla alimittainen nakki huonontaa ajo-ominaisuuksia?!?
Tietty 195/50r15:n halkaisija 1cm pienempi vs.205/50r15...
Ja suositus olisi 205/55R15 => Traktorin rengas!?!
Tiedän, olen vastarannan kiiski joka asian suhteen...
Comment
-
-
Mulla tulee kesäksi alle 205/50.. Alla olleita sarjoja 195/50, 205/50 ja 205/60.. Itse ainakin tykkään muhkeammasta koosta ja ulkonäöstä, hieman jenkkityyliä, mutta renkaan merkillä (LUE: ominaisuuksilla) on enemmän merkitystä minulle kuin rengaskoolla..
projekten:
3xxTTiX e30 2d 6gang
316 e30 2d ”kaljan auto”
Chevy K3500 Dually 6.5td 4x4 "Cowboy Cadillac"
Corsa A 1.2ässä
trucks: Scania 141 tukkiyhdistelmä, Kontio-Sisu turpoleukulla, paloautosauna Dodge
TRX300 "Big Red"
nauhahiomakoneet: Ski-Doo Alpine II, kaljakori-okkeli, Sno-Tric SC12
"Jemand bekommt alles in den Arsch gesteckt"
Comment
-
-
Makuasioita ja asennekysymyksiä...
195/50r15 ei näytä peltipuskurisessa hassulta, jos
-kottero tarpeex matala (min -60/60mm)
-kori orkkis (ei turhia lippoja ja levikkeitä) ja
-vanteissa huulta ja et alle 15.
Minun mielestä siis.
Ton koon ongelma vaan kumin mataluus =>jytyyttää ajaessa ja paikat tippuu tekareista...
Ittelle kyllä tulos 205/50r15 continentaalit.
Mutta, perusteluja/mielipiteitä miksi ajo-ominaisuudet huononee pienemmällä halkaisijalla??
Juu löytyy iteltäki amerikkalaista tallista...
Comment
-
-
Takana menee kaarien levityksellä, eteen joudut heittämään spacerit. Sopivaa ET:tä noin kaposelle vanteelle en osaa sanoa mutta 8,5-9" leveän sopiva ET on luokkaa 13-15.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment