Voi olla että just mahtuu, mutta etuvanteeseen ois parempi jos ois et 25...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taakse mahtuu kun käännät sisemmät kantit ylös
Edessä en tiedä,kyllä kait!
Mulla itellä on ainakin edessä ja takana 9x16 ET15
225/45/16 kumeilla hyvin menee
Saathan sä sinne vaikka mitä pyörimään kysymys on siitä millä ET:llä Ja minkä levyistä vannetta alat sovittamaan
Eteen jos isket 9" leveän 15 ET:llä niin just mahtuu ilman spaceria pyöriin siis pikkutolpassa
Kokeilemalla selviääLast edited by Osku; 15-06-2007, 09:19.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
kaverin capriossa otti jarruihin kiinni 7.5x16" et 25..että koita ensin etuvanteita alle ennen kuin ostat..otti siis puolista kiinni että riippuu vanne mallistakin..ja mulla itellä oli 8x18" et 35 isoilla tolpilla ja ei mitää ongelmaa ollut..Lamborghini Gallardo
Ex:
F87 M2
F82 M4
F15 X5M50d
F31 330d
E60 M5
E46 M3
E63 645ci
E60 530d -07 M5D satinwhite
E36 M3 Turbo
E30 325 cäbi -92
Comment
-
-
Entäs miten olisi mahtuvuuden laita 8"x17" vanteella edessä (huh että isot)? Laskeskelin ja mittailin tuossa, niin milli/muutama voi jäädä tilaa vanteen ja tolpan väliin. Renkaasta ei ainakaan jää kiinni.
Mutta jollain oli 8"x18" mennyt, tottahan tuossa vaikuttaa vannekoko, kun vanteen kehä kasvaa. Tolppahan menee tietty yläviistoonMuutoskatsastaakin täytyy, jos mielii noilla vanteilla ajella, joten millään irrallisilla spacereilla se ei tule onnistumaan..
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostEnt?s miten olisi mahtuvuuden laita 8"x17" vanteella edess? (huh ett? isot)? Laskeskelin ja mittailin tuossa, niin milli/muutama voi j??d? tilaa vanteen ja tolpan v?liin. Renkaasta ei ainakaan j?? kiinni.
Mutta jollain oli 8"x18" mennyt, tottahan tuossa vaikuttaa vannekoko, kun vanteen keh? kasvaa. Tolppahan menee tietty yl?viistoonMuutoskatsastaakin t?ytyy, jos mielii noilla vanteilla ajella, joten mill??n irrallisilla spacereilla se ei tule onnistumaan..
________
LovelyWendieLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:06.
Comment
-
-
E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by -Jarno- View PostRiippuu aika paljon vanteet et:stä
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostSorry, noiden 8x17 vanteiden ET35. Laskeskelin ja yritin mittailla autosta, niin voisi säkällä jäädä milli tai pari väliin. Tuohonhan vaikuttaa tuo vanteen halkaisijakin, kun iskaritolppa erkanee mitä ylemmäs mennään
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostEntäs miten olisi mahtuvuuden laita 8"x17" vanteella edessä (huh että isot)? Laskeskelin ja mittailin tuossa, niin milli/muutama voi jäädä tilaa vanteen ja tolpan väliin. Renkaasta ei ainakaan jää kiinni.
Mutta jollain oli 8"x18" mennyt, tottahan tuossa vaikuttaa vannekoko, kun vanteen kehä kasvaa. Tolppahan menee tietty yläviistoonMuutoskatsastaakin täytyy, jos mielii noilla vanteilla ajella, joten millään irrallisilla spacereilla se ei tule onnistumaan..
Originally posted by BME316 View PostEi taida kovin helposti saada katsastuksesta menemään, jos laittaa 10mm spacerit eteen ja taakse (rumpujarrut, kuka noita ei nyt huomais?). Paljonkohan tuollaisten 15mm pultattavien/keskittävien levikepalojen teettäminen kustantaisi metallipajalla, kokemuksia?
Madalluksestahan tuo on aikalailla kiinni miten pyörii, kokeilemalla se selviää
Spacerit ei ole laillisia elleivät ole tarkoitettu juurikin kyseiseen vanne-auto yhdistelmään. Itse hommasin keskittävät spacerit, hintaa oli ~80e. Jokainen metallipaja noita tekee, mittojen kanssa kun menee paikalle niin osaavat varmasti tehdäex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment