Tuossa borbettihommassa paras ratkaisu on teettää semmonen 5mm (tai mitä nyt tarviikaan) spaceri, jossa on sisällä e30:iin sopiva reikä, mutta taas vanteeseen tuleva sovite taas on just sen borbetin keskireijän kokoinen ilman soviterengasta. Ko tapauksessa se onnistuu, kun vanteen keskireikä ei oo suorasovitteinen. Ei varmasti tutise ja istuu vanteet jämysti napaan.
Näin minäkin olen tehnyt. Ja pelaa!
E30 m20b27hyrrä
The first eighteen years of your life are like a free trial, and after that it's pay to play
e30 alle tollaset levipellit tulossa, molempiin päihin 9" leveät, edessä et15 ja takana 0. Mikäköhän olis sopiva rengaskoko, venyä sais olla jonkun verran. Ja mistä porukka ostanu renkaita mahollisimman halvalla ?
http://tyrestretch.com/ Tuolta kattomaan kuvia. Itse tilasin vannetukusta renkaat, alle 300e oli otin koot 195/45 ja 205/45 16. Toimitus oli erittäin nopea, keskiviikkona tilasin puolelta päivin ja seuraavana aamuna oli jo pihalla.
Kiillotus ja maalaus työt onnistuu kauttani.(Vanteiden kiilloitus, pienet naarmuut/kanttari osumat, maalaukset. Osien maalaukset ym!) Ota yhteyttä privalla tai soita 0400384678
e30 alle tollaset levipellit tulossa, molempiin päihin 9" leveät, edessä et15 ja takana 0. Mikäköhän olis sopiva rengaskoko, venyä sais olla jonkun verran. Ja mistä porukka ostanu renkaita mahollisimman halvalla ?
Minkäs kokoinen vanne?
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
onko kukaan laittanut e30;n alle tällä kokoonpanolla mahtuuko pyöriin? tarviiko spacereita eteen 8,5x17" ET20 ja taakse 10x17" ET20
Minulla on juurikin noilla spekseillä. Eteen mulla 20mm tai 25mm ja taakse 15mm-20mm spaceri. Kaaret kylläkin levitetty joten tämän postauksen arvo varmaan nolla.
Kyllä luulis toimivan, kun 9'' 16'' et15 mahtuu pikkutolppaisessa eteen. Kai taaksekin 10 sopii jos kaaria mankeloi.
Ei muuten minulla mahtunut pyörimään pikkutolppasessa juurikin toi 9'' 16'' ja ET15. Otti tolppaan vanne kiinni, mutta riitti kun laittoi 5mm spacerin.
Ei muuten minulla mahtunut pyörimään pikkutolppasessa juurikin toi 9'' 16'' ja ET15. Otti tolppaan vanne kiinni, mutta riitti kun laittoi 5mm spacerin.
On niin pienestä kiinni tuo pikkutolppaseen mahtuminen että riippuu vanteesta. Ja toki pyöränlaakerikaan ei kärsi väljä olla
onko kukaan laittanut e30;n alle tällä kokoonpanolla mahtuuko pyöriin? tarviiko spacereita eteen 8,5x17" ET20 ja taakse 10x17" ET20
Riippuu vähän vanteen mallista mutta jos puolien takapinta on suora niin tuo etuvanne ottaa tod näk satulaan kiinni
Ehkäpä tolppaan
Takana ottaa jousilautaseen mutta siitä on varaa ottaa sen verran pois.
Ja muutenkin taakse se vaatii ainakin kantin kääntämisen.
Jotta sen saisi jollain 245/35 kumilla siististi niin kaarta voisi mankeloida ulos sen 10-20mm
Voisit laittaa tosta sun autosta kuvia:think
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Moro!
Mulla miellyttää silmää pieni vanne iso kumi tyyppinen ratkaisu. Onko kukaan tietonen että kuinka ison renkaan pystyy heittään tuohon 14 tuumaselle vakioaluvanteelle? Kumpi leveys ja korkeus mahdollisimman paljon.
Moro!
Mulla miellyttää silmää pieni vanne iso kumi tyyppinen ratkaisu. Onko kukaan tietonen että kuinka ison renkaan pystyy heittään tuohon 14 tuumaselle vakioaluvanteelle? Kumpi leveys ja korkeus mahdollisimman paljon.
205/60 on 8 mm. pienempi halk. kuin 195/65, olisiko siinä vaihtoehto ?
Comment