Juu tota anturia kattelin äsken, tikun mukaan on riittävästi öljyä. Oisko mahollista että samalla ku korjattiin tota kytkimen pääsylinteriä niin siinä ois menny joku johto poikki tai vastaavaa? Niitäkin yritin tutkia äsken muttei ainakaa mitään selvää pistänyt silmään..
Cabrion käsijarrukenkien välissä yläreunassa on räikkä, miten sen säätö pitää asettaa kasatessa?
Niin että kengät on mahdollisimmaan lähellä että levyt pyörii ja loppusäätö käsijarrun vaijerista?
Pyöränpultin reijästä rukkaat räikästä jarrun jumiin ja sitten hivenen pois. Vaijerista sitten kahvan liike halutuksi ja sama jännitys molempiin puoliin.
Jos on niin tarkista sen anturin johdotukset ja sen jälkeen itse anturi..
Löytyy öljypohjan päältä öljytikun vierestä maahanpäin katsottaessa.
Sinne menee johtonippu missä on 3 johtoa ja näin 3 napainen liitin.
Juu tota anturia kattelin äsken, tikun mukaan on riittävästi öljyä. Oisko mahollista että samalla ku korjattiin tota kytkimen pääsylinteriä niin siinä ois menny joku johto poikki tai vastaavaa? Niitäkin yritin tutkia äsken muttei ainakaa mitään selvää pistänyt silmään..
Mitäs tolle vois tehä ku sytty toi motoroil valo checkpaneliin? Öljyä lisäsin mutta ei sammunut sillä toi valo.
Valo sytty sen jälkeen kun kaveri tolla autolla innostu vähän leikkimään.
Onko siis vaarallista ja miten ton sais sammumaan kun öljyn lisääminen ei auttanu?
Onko siellä tikusta katsottuna riittävästi öljyä?
Jos on niin tarkista sen anturin johdotukset ja sen jälkeen itse anturi..
Löytyy öljypohjan päältä öljytikun vierestä maahanpäin katsottaessa.
Sinne menee johtonippu missä on 3 johtoa ja näin 3 napainen liitin.
Mitäs tolle vois tehä ku sytty toi motoroil valo checkpaneliin? Öljyä lisäsin mutta ei sammunut sillä toi valo.
Valo sytty sen jälkeen kun kaveri tolla autolla innostu vähän leikkimään.
Onko siis vaarallista ja miten ton sais sammumaan kun öljyn lisääminen ei auttanu?
Mitäs alustaa kannattais harkita 325 Cabrioon??? Tällä hetkellä alla on originaali 140 tkm ajettu 704 M Sport, joka alkaa olemaan aikalailla valmista kauraa.
Hakusessa olis 320 toukkaan korkeussäädettävää alustasarjaa. Minkä merkkistä suosittelissitte? Hyvä ja suht edullinen. JOM COILOVERIA tossa aattelin mut sit vähän googlettelin nii ei vissii oo kovin hyvä ainakaan penariin.
eipä taida halvemmalla oikeen saada...
Rally racesta voit kysästä,mutta hinta ei taida olla halvimmasta päästä...
Takajarru uusiksi, levyt+käsijarrukengät+palat. On se mukava käpistellä jo alkuaan hyvin suunniteltua autoa - vanhaakin, mm käsijarrun kenkien "kiinnitys" tappi+jousi paketti, tapin päässä kuusiokolo josta sitä helppo asettaa ja kiertää.
Tähän mennessä kaikissa muissa rumpujarrupaketeissa mitä on vastaan tullut systeemin peltilevysokka jota saanut asetella milloin minkälaisilla puhdeillä jne.
Cabrion käsijarrukenkien välissä yläreunassa on räikkä, miten sen säätö pitää asettaa kasatessa?
Niin että kengät on mahdollisimmaan lähellä että levyt pyörii ja loppusäätö käsijarrun vaijerista?
Onko jossain semmosta kaaviota. Missä näkyis sen moottorin moninapaliittimen pinnit ja mitä niihin kytketään. Tarkoitan siis sitä liitintä mikä on siinä lähellä sulakerasiaa moottoritilassa suurinpiirtein kuskin kohdalla tulipellissä.
Tuon netistä kaivetun bmw manuaalin mukaan liitin C101. Siinäkään manuaalissa ei vaan mitenkään erityisen selkeästi ole tuon liittimen tietoja.
Mutta siis tosiaan, sen liittimen pinnijärjestystä kaipailisin.
Olisko tossa?
Mullakaan ei ihan aukea tosta pari juttua, esim. pinnit 6 ja 7...
Hakusessa olis 320 toukkaan korkeussäädettävää alustasarjaa. Minkä merkkistä suosittelissitte? Hyvä ja suht edullinen. JOM COILOVERIA tossa aattelin mut sit vähän googlettelin nii ei vissii oo kovin hyvä ainakaan penariin.
Leave a comment: