Originally posted by duuk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View PostNäin se saattaa hyvin olla. Täytyypä repiä johtosarja irti kokonaan.
Taitaa toi roikkuva johtosarja siellä puskurin alla ottaa itteesä nyt..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Onko jollain tietoa saisiko jostai kokonaan uuden johtosarjan kun autossani on nii itsetehdyt johdot ettei niistä ota selvää
Sitten vielä, kyseessä on siis -84 mallinen 320i johon on vaihdettu isommat tolpat eteen, 325 taka-akselisto (levyt löytyy takaata) ni mitä kaikkea pitäisi viel vaihtaa kun tarkoitus olisi turbo lykätä tuohon koneeseen.
Comment
-
-
Originally posted by T-N View PostSitten vielä, kyseessä on siis -84 mallinen 320i johon on vaihdettu isommat tolpat eteen, 325 taka-akselisto (levyt löytyy takaata) ni mitä kaikkea pitäisi viel vaihtaa kun tarkoitus olisi turbo lykätä tuohon koneeseen.I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Originally posted by Pretoriaani View PostSiis leimaa varten? No mun tietääkseni tarttee vuan nuo 325:n jarruhilut.KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Originally posted by KuuKi View PostJa kallistuksenvakaaja taakse? Ehkä myös eteen 325:n jos on eri paksuinen ku 320:n. :think (ihan vaa mutuilua)
325i vakaaja on paksumpi , molemmissa päissä
Originally posted by Pretoriaani View PostMitähän ölppää tuonne M40B18 -89:n lootaan ja perään (ei lukollinen) laitetaan? Olis ens viikolla nesteidenvaihtoa tiedossa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostHän tarkastaa korjaamokäsikirjasta?I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
-
Onkos näissä ollut mitään ongelmia pakkasilla, lähinnä siis kiinnostaa m20?
Talvi kun rupeaa taas lähestymään nii nyt olis taas aika tehdä ne syyshuollot että talvella pääsee.
Mitä ois hyvä huoltaa ennen talvea? Öljyt ja bensan suodattimen ajattelin vaihtaa. Akku on myös uusittava ku toi nykyinen rupeaa osoittamaan hyytymisen merkkejä.
Ilmeisesti painelaakeri ääntää, ääni kuuluu vapaalla mutta loppuu heti kun kytkintä painaa. Kaveri puhu että on aika yleistä ja ei kannata stressata, et sil voi ajella viel vaik kuinka kauan, hänellä itsellään ei kuulemma ole ikinä hajonnut vaikka onkin ääntänyt. Ihmetystä herättää kun henkilö jolta auton ostin ~1,5kk sitten sanoi kaupantekohetkellä, vaihtaneensa 2 päivää sitten kytkimen autoon ja valitteli kuinka vmäinen laatikko oli irroittaa. Mietin vain et minkä takia joku jättäis plaakerin vaihtamatta jos kytkimen vaihtaa :think
Olisiko tämä nyt kuitenkin syytä vaihtaa ennen talvea, huomattavasti mukavempi nyt askarrella kun ei mitään tallipaikkaa ole
Onko noissa mittaristoissa ollut jotain "tyyppi"vikoja. Mulla ei toimi mittaristossa ykskään "taustavalo" eikä myöskään bensavalo. Mittariston irroittamallahan vika selviää mutta ajattelin kysellä etukäteen jos on jotain yleistä häikkää. Kyseessä siis tekniikan vaihto 325 johon siis myös mittaristo jälkeenpäin vaihdettu
Siinä nyt muutama askareF31 335dx m-sport
Ex F10 535d m-sport
Ex E30 325i
Ex E36 325td
Ex E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Pretoriaani View PostHärreguud, tämähän pittää laittaa talteen.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by [pmp] View PostOnkos näissä ollut mitään ongelmia pakkasilla, lähinnä siis kiinnostaa m20?
Talvi kun rupeaa taas lähestymään nii nyt olis taas aika tehdä ne syyshuollot että talvella pääsee.
Mitä ois hyvä huoltaa ennen talvea? Öljyt ja bensan suodattimen ajattelin vaihtaa. Akku on myös uusittava ku toi nykyinen rupeaa osoittamaan hyytymisen merkkejä.
Ilmeisesti painelaakeri ääntää, ääni kuuluu vapaalla mutta loppuu heti kun kytkintä painaa. Kaveri puhu että on aika yleistä ja ei kannata stressata, et sil voi ajella viel vaik kuinka kauan, hänellä itsellään ei kuulemma ole ikinä hajonnut vaikka onkin ääntänyt. Ihmetystä herättää kun henkilö jolta auton ostin ~1,5kk sitten sanoi kaupantekohetkellä, vaihtaneensa 2 päivää sitten kytkimen autoon ja valitteli kuinka vmäinen laatikko oli irroittaa. Mietin vain et minkä takia joku jättäis plaakerin vaihtamatta jos kytkimen vaihtaa :think
Olisiko tämä nyt kuitenkin syytä vaihtaa ennen talvea, huomattavasti mukavempi nyt askarrella kun ei mitään tallipaikkaa ole
Onko noissa mittaristoissa ollut jotain "tyyppi"vikoja. Mulla ei toimi mittaristossa ykskään "taustavalo" eikä myöskään bensavalo. Mittariston irroittamallahan vika selviää mutta ajattelin kysellä etukäteen jos on jotain yleistä häikkää. Kyseessä siis tekniikan vaihto 325 johon siis myös mittaristo jälkeenpäin vaihdettu
Siinä nyt muutama askare
Luultavasti autossasi on "iso getrag" ja nehän usein kolkattavat tyhjäkäynnillä, kolkattavilla vaihteistoilla on ajettu pitkiäkin aikoja, eikä sieltä ole mitään ulos tullut. Vika liittynee sisään menevän akselin laakeroinnin väljentymiseen ja/tai siihen että hammapyörät liikkuvat sen verran että kolkattavat toisiaan vasten.
Olethan säätänyt mittariston taustavalot kirkkaalle? etteivät ole vain himmennettyinä?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by [pmp] View PostOnko noissa mittaristoissa ollut jotain "tyyppi"vikoja. Mulla ei toimi mittaristossa ykskään "taustavalo" eikä myöskään bensavalo. Mittariston irroittamallahan vika selviää mutta ajattelin kysellä etukäteen jos on jotain yleistä häikkää.
Comment
-
Comment