En osaa sanoa mikä se noista on. Kuitenkin jos vika on lämpötila anturissa, että joutuu sahaileen, niin mittaristolle tiedon antavan anturin vaihto ei auta siihen, vaan moottorinohjaukselle tiedon antava anturi.
No hyvä tietää Eli kylmänä vähä sahaa mut esim jos ajaa 1km tankille ni lähtee heti avainta kääntämällä.
Aivan vakio m20b20 kone. Ei siis bensan paineen säätöjä.
Mites toi IMM:n säätö onnistuu? ei oo tullu ruuvattua... Auton saan kyllä päästömittariin kiinni säädön ajaksi, eli siitä näen kuitenkin jotain arvoja, mutta onko jossain jonkunmoinen ohje (mieluiten kuvien kera) ?
Jos tulee tarvetta säädellä, niin ilmamäärämittarin kansi auki ja sieltä löytyy kiekko jota voi pyöritellä. Alkup. säädön vaan merkkaa.
Ainakin katiton vakio 325i pelas parhaiten kun oli yhden tai kaks naksua rikkaammalle laitettu.
Tuossa joku vanha juttu
onko m-technic2 kylkipalat ja helmat samat cabriossa ja kovakattoisessa kaksovisessa?
Useasti kysytty kysymys. Itsekin tovi sitten kyselin asiaa.
Helmat on erilaiset hieman. Hieman sovittelua jos meinaa cabiin laittaa..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
liekkö kenno tukossa tuossa muijan 316:ssa ku ei kunnolla puhalla lämpöstä.. termari tarkistettu ja aukee kyllä.. vesiventtiiliki ilmeisesti pelaa ku aika nopeesti vaihtaa kylmältä sinne "lämpimälle" ja päinvastoin:think
kuitenki se "lämmin" on semmosta lehmän hönkyä ja ei tyhjäkäynnillä ollenkaan lämmintä.. ihan jäätävää.. ajossa sitten sitä haaleeta.. itteä meinaa palella aina ku sillä ajaa.. muija väitää kyllä tarkenevasa.. rohkenen epäillä kunhan jossain vaiheessa alkaa -30 olee pakkasta
Onhan varmasti tarpeeks nestettä eikä kato mihkää?
kyllähän siellä näytti olevan ku eilen katoin... syyläri on sen näkönen että on varmasti jotain paikkausaineita survottu helvetisti sillä minä tuota kennoa epäilen....
liekkö kenno tukossa tuossa muijan 316:ssa ku ei kunnolla puhalla lämpöstä.. termari tarkistettu ja aukee kyllä.. vesiventtiiliki ilmeisesti pelaa ku aika nopeesti vaihtaa kylmältä sinne "lämpimälle" ja päinvastoin:think
kuitenki se "lämmin" on semmosta lehmän hönkyä ja ei tyhjäkäynnillä ollenkaan lämmintä.. ihan jäätävää.. ajossa sitten sitä haaleeta.. itteä meinaa palella aina ku sillä ajaa.. muija väitää kyllä tarkenevasa.. rohkenen epäillä kunhan jossain vaiheessa alkaa -30 olee pakkasta
Miltä nesteet näyttää? Ilmattu kunnolla? Avautuuko raitisilmaa ohjaava säätöläppä täysin? Kennokin voi olla tukossa osittain.
btw, mulla oli monta vuotta ajossa 316 m10, eikä se koskaan ollut kovin lämmin auto. Eri termareita kokeilin varmaan 5, kennon irrotin ja putsasin, kiertovesipumpun uusin yms.
Miltä nesteet näyttää? Ilmattu kunnolla? Avautuuko raitisilmaa ohjaava säätöläppä täysin? Kennokin voi olla tukossa osittain.
btw, mulla oli monta vuotta ajossa 316 m10, eikä se koskaan ollut kovin lämmin auto. Eri termareita kokeilin varmaan 5, kennon irrotin ja putsasin, kiertovesipumpun uusin yms.
nesteet näyttä suht tuoreilta.. ei varmasti mikään tosi lämmin ole mut tuo on oikeesti haaleeta mitä se puhaltaa.. justiisa kädessä ehkä vähän lämpöseltä tuntuu ilmausta kyllä ajattelin vielä kokeilla:think: mitenkkäs tuommonen tulis oikeaoppisesti ilmata?
nesteet näyttä suht tuoreilta.. ei varmasti mikään tosi lämmin ole mut tuo on oikeesti haaleeta mitä se puhaltaa.. justiisa kädessä ehkä vähän lämpöseltä tuntuu ilmausta kyllä ajattelin vielä kokeilla:think: mitenkkäs tuommonen tulis oikeaoppisesti ilmata?
m10 on kyllä aika helppo ilmata, mutta varmuuden vuoksi kannattaa koittaa vaikka sitä keula ylhäällä ilmausta.
Niin ja kai sulla on lämmityslaitteen letkut oikein päin? Ja irrota haskalokerossa vasemmalla puolella oleva verhoilumuovi niin näet tuon lämmönsäätövaijerin ja vivun jota se kääntää. Voi olla hypännyt pois paikaltaan, ja silloin ei läppä aukea tarpeeksi.
Vielä yksi, rikkinäinen kiertovesipumppu voi jonkun verran rajoittaa tuota kuuman nesteen virtausta kennolle.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
m10 on kyllä aika helppo ilmata, mutta varmuuden vuoksi kannattaa koittaa vaikka sitä keula ylhäällä ilmausta.
Niin ja kai sulla on lämmityslaitteen letkut oikein päin? Ja irrota haskalokerossa vasemmalla puolella oleva verhoilumuovi niin näet tuon lämmönsäätövaijerin ja vivun jota se kääntää. Voi olla hypännyt pois paikaltaan, ja silloin ei läppä aukea tarpeeksi.
Vielä yksi, rikkinäinen kiertovesipumppu voi jonkun verran rajoittaa tuota kuuman nesteen virtausta kennolle.
jjoo.. pitää huomenna koittaa tuota ilmailla.. ei mitään tietoa kyllä niistä letkuista onko oikein päin lokerossa vai lokeron alla:think: tuossa ei mielestäni ollu erillistä kiertovesipumppua:think eikös se siinä paluupuolella pitäis tököttää jos olis:think
Comment