Originally posted by ChilileipÄ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by wsq´_ View PostTein tossa rälläkkäjouset ja auto makaa nyt pohjaanlyöntikumien varassa edestä. Mitä iskarit tykkää jos ottaa pohjaanlyöntikumit pois edestä?BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by greivi View Post316i visko pyörii koko ajan. Mistä kannattaa hakea vikaa ? Kannattaiskohan ostaa uus viskokytkin (80€) vai käytetty sähköflekti (15€) ja projektoida se kiinni ? kuinka tarkka M40 on noista lämmöistä ?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by greivi View Post316i visko pyörii koko ajan. Mistä kannattaa hakea vikaa ? Kannattaiskohan ostaa uus viskokytkin (80€) vai käytetty sähköflekti (15€) ja projektoida se kiinni ? kuinka tarkka M40 on noista lämmöistä ?
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostViskon pitääkin pyörittää tuuletinta koko ajan, koneen lämmetessä viskon neste laajenee ja puhallin pyörii nopeammin. Kylmällä koneella flekti pitäis pystyä pysäyttämään ilman suurempaa voimankäyttöä esim. rullaksi käärityllä sanomalehdellä.
Comment
-
-
Originally posted by greivi View PostNiin siis flekti pyörii koko ajan, että tulee sanomalehestä silppua. Moottori kylmänä ja sammuksissa ei pysty pyörittämään ollenkaan käsin..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Sitten tuosta jarrurempasta että uskaltaako ostaa motonetistä levyt ?
Sitten kun paloissa on vielä pintaa niin kannattaako niitä vaihtaa kun vaihtaa levyt ja mitä tiivisteitä kannattaa myös vaihtaa samalla ? Millä nimellä kutsutaan sitä tiivistettä mikä on siinä pääsylinterin männän päällä ettei männän ja sylkän väliin mee paskaa ? kun toisella puolella on siinä pieni reikä..
Comment
-
-
Originally posted by ChilileipÄ View Posthuh huh.. minkä ihmeen takia pitää tehä noita rälläkkäjousia kun kaupasta saa nykyisin tosi halvalla ihan madallusjousiakin ja käytettynäkin löytyy jousia melkein ilmaiseksie36 m60
Comment
-
-
Originally posted by wsq´_ View PostSepä se, kun kaupasta ei saa tarpeeksi madaltavia jousia Tein noi rälläkkäjouset ylimääräsistä -40mm madaltavista jousista, kun olivat ylimääräiset. Löytyy kyllä kunnon alustasarja mikä madaltaa -60/55mm, mutta korkeehan toi on ku mikä!Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by greivi View PostSitten tuosta jarrurempasta että uskaltaako ostaa motonetistä levyt ?
Sitten kun paloissa on vielä pintaa niin kannattaako niitä vaihtaa kun vaihtaa levyt ja mitä tiivisteitä kannattaa myös vaihtaa samalla ? Millä nimellä kutsutaan sitä tiivistettä mikä on siinä pääsylinterin männän päällä ettei männän ja sylkän väliin mee paskaa ? kun toisella puolella on siinä pieni reikä..
Comment
-
-
Originally posted by Sam Hill View PostMiksei uskaltaisi. Toimii siinä missä marmoriltakin ostettu. Kun levyt vaihdetaan niin samalla vaihtuu aina myös palat. Jos ei ole kumit rikki tai huonokuntoiset niin eipä niitä kannata turhaan vaihdella. Liukutapit vaan irti ja niiden herkistelyä ja uudet rasvat sisään niin toimii. Samalla katsoo että mäntä liikkuu hyvin. Nimeä en tähän hätään keksi tuolle tiivisteelle (viisaammat kertokoon) mutta kannattaa ostaa sille se pääsylinterin korjaussarja niin ei tarvii arpoa. Vaihtuupahan kaikki tiivisteet eikä tule ongelmaa että kuukauden päästä joku toinen paikka fuskaa.
-levyt
-palat
--http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=23-6004Last edited by greivi; 16-06-2010, 21:46.
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostSaatanan köyhät ku ei oo varaa ostaa omia rokkisoittimia vaa pitää mennä väkisin toisen autoon ja viedä kaikki mikä irtoo.
Onko ohjeita E30 4D takasivulasin vaihdolle?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostIsompi lasi ovesta irti kuin myös se takempi ohjauskisko, sitten pikkuikkuna onkin jo kädessä. Jotenkin noin.
- Eli takaovesta ovipahvi irti.
- Ikkuna alas ja ikkuna irti kahella pultilla siitä "ohjurista" mitä pitkin se kulkee.
- Ohjauskisko ikkunoiden välistä irti ovesta. On kiinni kahdella pultilla. Ei siis irtoa kokonaan eikä nouse pois vaan sitä käännellään sivulta sivulle.
- Sitten työnnetään sitä välikarmia autoa kohti jolloin pikkuikkuna irtoaa sieltä välistä. Pikkuikkuna pois.
- Tämän jälkeen ison ikkunan tiivisteitä vähän irti että saa otettua sen niiden välistä pois.
- Sitten vaan nostetaan ikkuna sieltä oven sisästä.
- Kasaus toisin päin. Kyllä se helposti hahmottuu kun tietää vähän sinne päin mitä tehdä.
- takaoven takaovi lasi lasin takasivulasi irti irroitus vaihto rikki -E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment