Mulla olis sellasta ongelmaa 320 touringissa -89 ei vähäpäästöisessä että tyhjäkäynti on tosihuono (500-700rpm) ja sit ku painaa nopeesti vähän kaasua nii koko auto meinaa sammua mutta ei sammu.. ei pitäisi olla imuvuotoja koska olen purkanut imusarjan ja tehnyt uusia tiivisteitä sinne että imuvuodosta se ei ainakaan luulisi johtuvan ja imuputket on kaikki ehjiä (osa putkista uusittu).. mutta mites toi tyhjäkäyntimoottori? tulpat oon vaihtanu.. ja katoin vähä aika sitte että virranjakan kansi oli suht hyvässä kunnossa ja pyöritin. Mulla on vissii toi m20 pata? -->> http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...M/1989/browse/ mutta muuten 1500rpm ylöspäin auto toimii hyvin, paitsi jos lähtee vedättämään nii tuntuu et moottori ei sais tarpeeks bensaa et se kiihtyvyys aaltoilee/miettii jonkun verrran? ja kun kävin mittailemassa päästöjä niin hiilivetyjä tulee niin maan perkeleesti liikaa :o voin lisää johkuu videon käyntihäiriöstä jos se valostais teitä enemmän, ennenku nää mun huonot selitykset IMM ollaa yritetty säädellä mutta ei mitään apua.. missäs tossa sijaitsee se kaasuläpän anturi? vai asentotunnistinko se oli? voisiko vika olla siinä? :think vastailkaa!
Nonii äsken koitin toista IMM ja toista tyhjäkäyntimoottoria, nii ei mitään vaikutusta asiaan. Ylläolevat ogelmat jatkuu... Mistäs sitte vois alkaa vikaa etsimään? kaasuläpän asentotunnistinta en oo viel katellut mut voisko siellä olla jotain kivaa vituillaa? :think niin ja bensapaineet on kunnossa.
Sellasta kyselisin, että kun nostan auton ylös perämurikasta niin perämurikka nousee ensin vähän matkaa ja sitten vasta auto alkaa nousta. Eli siis perän puslat antaa periksi.
Oman järjen mukaan näin ei pitäisi tapahtua, mutta kertokaa viisaammat, että pitääkö näin tapahtua?
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Tälläst kyselisin, on hiukan jäännyt epäselväksi kun auto on käyttöön otettu 1988 tasan niin onko tämä facelift vai ei ? rekisteri otteessa ei mainintaa katalysaattoreista ym mutta vakiona ollut ja lamda löytyy nykyisestä putkestakin mutta silti saisi turbottaa vai? :think
Sellasta kyselisin, että kun nostan auton ylös perämurikasta niin perämurikka nousee ensin vähän matkaa ja sitten vasta auto alkaa nousta. Eli siis perän puslat antaa periksi.
Oman järjen mukaan näin ei pitäisi tapahtua, mutta kertokaa viisaammat, että pitääkö näin tapahtua?
Luulisin että ihan normaalia, jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Luulisin että ihan normaalia, jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat.
Varmistetaan siis vielä, että kun aloitan nostamaan tunkilla perämurikasta autoa ylös, niin perä nousee ensin n. 20-30mm ja sitten vasta koko auto alkaa nousta.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Varmistetaan siis vielä, että kun aloitan nostamaan tunkilla perämurikasta autoa ylös, niin perä nousee ensin n. 20-30mm ja sitten vasta koko auto alkaa nousta.
Perän kannakekumi siellä vain antaa periksi. Ihan normaalia.
Tälläst kyselisin, on hiukan jäännyt epäselväksi kun auto on käyttöön otettu 1988 tasan niin onko tämä facelift vai ei ? rekisteri otteessa ei mainintaa katalysaattoreista ym mutta vakiona ollut ja lamda löytyy nykyisestä putkestakin mutta silti saisi turbottaa vai? :think
jos on tosiaan otettu käyttöön tuolloin niin käy konttorilla pyyhkimässä se vähäpäästöisyys niin sitten voi ahtaa pienemmillä kuluilla
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Comment