Onko E30:ssä ruiskun johtosarja sellainen että sen saa "kivuttomasti" riisuttua pois? Moottorinohjausta pitäisi päivittää ja mietityttää nyt että saako motronicin johtosarjan revittyä miten helposti pois? Vai onko valojen yms. johtoja teippailtu samoihin nippuihin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AnttiR View PostOnko E30:ssä ruiskun johtosarja sellainen että sen saa "kivuttomasti" riisuttua pois? Moottorinohjausta pitäisi päivittää ja mietityttää nyt että saako motronicin johtosarjan revittyä miten helposti pois? Vai onko valojen yms. johtoja teippailtu samoihin nippuihin?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostToimi ainakin e21:ssä. Jos kuitenkin jätät pois käytöstä letku pitää tukkia ettei vedä ylim. ilmaa imusarjaan, eikös siinä letkussa ole alipaine kokoajan koneen käydessä ?
No täytyy tarkkailla aukeeko se läppä missään välissä, kesällä olisi kumminkin parempi jos saa pelkästään kylmää ilmaa.E28 m30b34 HX55
Comment
-
-
Suositelkaas muijan orkkis 318i -85 käyttis-sedaniin edullista alustaa vanhan loppuunajetun ketkun tilalle.
Saa madaltaa 20-40mm. Tulee tavalliseen, rauhalliseen työmatka-ajoon joten ei tartte olla mitenkään erikoinen. Vanteiksi tulee 16" joten vakiokorkuisilla jousilla voi olla vähä pöhkön näköinen.Bmw 330i -01, KX 250 -03, GSX-R750 -88
~~Sälinkään Moottorikerho~~
Comment
-
-
Originally posted by HSuomi View PostSuositelkaas muijan orkkis 318i -85 käyttis-sedaniin edullista alustaa vanhan loppuunajetun ketkun tilalle.
Saa madaltaa 20-40mm. Tulee tavalliseen, rauhalliseen työmatka-ajoon joten ei tartte olla mitenkään erikoinen. Vanteiksi tulee 16" joten vakiokorkuisilla jousilla voi olla vähä pöhkön näköinen.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
mikäs hatsitankki tämä on?"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJust se. Mistä kuva on poimittu ? Puhtaat paikat.
Iskarikotelon katkohitsit näyttäs puuttuvanLast edited by petrolhead; 28-03-2011, 23:44.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by EGoman View Post
mikäs hatsitankki tämä on?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Injun View PostMistäköhän koneesta tämä imusarja on?
Kaikki M20B25 imusarjat mitä olen ennen nähnyt näyttävät tältä:
http://www.r3vlimited.com/board/atta...1&d=1266030282
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.Last edited by Nipsu; 29-03-2011, 07:22.
Comment
-
-
Originally posted by Nipsu View PostKyllähän tuo näyttää m20b2/23 L/LE-jet koneen imusarjalta. Itse imusarja on molemmissa ruiskuissa sama. Toisella puolella kuin kaasuläppä on kylmäkäynnin rikastinsuutin, jota ei taas LE-jet koneessa ole. Kylmäkäyntisuutin siis viittaisi L-jetiin. Tuo palikkahan on täysin vaihdettavissa, mutta kaasuläpän vieressä oleva nippa taas paljastaa imusarjan olevan L/LE-jet koneesta.
M20b20/23 imusrarjan erottaa b25 imusarjasta parhaiten päältäpäin katsoessa. b20/23 imukanavat tekevät jyrkemmän mutkan, kun b25 imusarjassa kanavat kaartuvat loivemmin.
Jos ostamista harkitset, niin ota huomioon, että b25 moottorin 62mm kaasuläppä ei käy b20 imusarjaan 51mm kaasuläpän tilalle.
EDIT. on olemassa vielä ETA imusarja, jossa kanavat vielä b25 pidemmät, mutta kanavan poikkipinta-ala taitaa olla pienempi. En ole tällaista kapistusta nähnyt, joten joku asiasta tietävä valaiskoon lisää, mikäli tarpeelliseksi näkee.
Comment
-
Comment