Tuohan se on. Joissan vanhemmissa, tais olla motometer mittaristoissa se on tuollainen osa 10.
Mulla saattais olla tuollainen koodiplugi.
Privaatisti lähestytty..
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Olen laittamassa uuden mallista tankkia prefacelift E30:n. Uudessa tankissa on 7-8 piuhan paikkaa ja vanhassa kolme jotka kaikki anturin piuhoja. Sähköt ei ole oikein mun juttu, niin jos joku viittisi kertoa miten nuo kytkeä järkevimmin niin hulppeat kiitokset! Vinkkiä saa myös antaa miten Walbron pumppu asentuu 'notkeimmin' tuonne tankin sisään. Ja tuo uuden tankin reunimmainen putki on ilmeisesti turha vanhassa mallissa?
Onko kellään ollu semmosta ongelmaa sähkölasien kanssa että ne toimivat vaan kun apukuskin ovi on auki? Toukassa kun on apparinovi auki niin sillon toimii sähkölasit ja ne saa päälle ja pois vielä siitä katkaisijasta. Sitten kun lyö apparin oven kiinni tai painaa siitä napista mikä on oven välissä niin loppuu toiminta suoraan siihen. Mikä voisi olla tässä ongelmana? :think
Hauskaisa homma että itsellä alkoi sähkölasit/luukku tänään vittuilemaan samalla tavalla. Kuskin ovi kun on auki kaikki toimii, kun kuskin ovi on kiinni lasit/luukku ei pelaa..
Eli lankesiko tuosta nyt ovikytkin vai mikäs? :think
Hauskaisa homma että itsellä alkoi sähkölasit/luukku tänään vittuilemaan samalla tavalla. Kuskin ovi kun on auki kaikki toimii, kun kuskin ovi on kiinni lasit/luukku ei pelaa..
Eli lankesiko tuosta nyt ovikytkin vai mikäs? :think
No itse itselleni vastaten. Maadoituksessa jotain häikkää. Vedin kuskin ovikytkimen toiseen johtoon lisä maadoituksen niin kaikki alkoi pelaamaan normaalisti. Tarvinnee ensi talven aikana hieman paneutua noihin sähköihin
No itse itselleni vastaten. Maadoituksessa jotain häikkää. Vedin kuskin ovikytkimen toiseen johtoon lisä maadoituksen niin kaikki alkoi pelaamaan normaalisti. Tarvinnee ensi talven aikana hieman paneutua noihin sähköihin
Itellä vieläki ongelmaa noitten kanssa, välillä toimii ja kohta kahtoo katkasijoita ni on jo johonki valot hävinny niistä!
Puritko sie vaan sen kytkimen irti ja lisämaadotusta annoit sille? Keskuslukkokinhan tuo haluaa toimia millon sattuu, vaikka ohjausboksin otin irti ja purin ja puhdistelin ni vähän aikaa toimi ja sit taas ei
Ex BMW e36 -98 328i touring GHT-***
Ex BMW e34 -94 525iX touring AXZ-***
Ex BMW e36 -94 316i compact MEZ-***
Ex BMW e30 -? 325i touring kv. XBI-***
Ex BMW e30 -90 316i sedan ZIY-***
Ex Ford Sierra -88 2.0
Itellä vieläki ongelmaa noitten kanssa, välillä toimii ja kohta kahtoo katkasijoita ni on jo johonki valot hävinny niistä!
Puritko sie vaan sen kytkimen irti ja lisämaadotusta annoit sille? Keskuslukkokinhan tuo haluaa toimia millon sattuu, vaikka ohjausboksin otin irti ja purin ja puhdistelin ni vähän aikaa toimi ja sit taas ei
Keskuslukko ei ole koskaan toiminutkaan.
Eikä katkaisimien valot. Mutta korjasin seuraamuksen en syytä eli laitoin kuskin ovikytkimen toiseen johtoon johdon jonka vedin maihin. Nyt toimii lasit normaalisti kuin myös sisävalot. MUTTA tätä vikaahan on tänä keväänä ilmaantunut kapanokselle ja soiledille, onko kumpikään jätkistä perehtynyt asiaan?
Mulla alkoi meinaan laajakaistalambda antamaan virheilmoitusta huonosta maadoituksesta. Ja sen maa on kyllä tarkistettu ja on kunnon paikassa (motronicin alkuperäisessä maapaikassa)
Eli joku syöpä tuolla nyt josain on. Ei sais näitä autoja seisottaa kun pitäis ajaa vaan, kun heti kun ottaa ajoon alkaa ongelmat.
Ideoita otetaan vastaan, itselle tuli mieleen aikasemmat ongelmat vilkkujen kanssa josko neki ois maapuolen vikoja että jos joku/jotkut johdot on paskana ni ne vois tuollaisia mystisiä vikoja mahdollisesti aiheuttaa :think
Comment