Edelliseen kysymykseen ei kukaan vastannut joten kysytään näin päin, missä m20 koneeseen tarkotetuissa motronic bokseissa on kaksikerroksinen piirilevy? Kuuluisiko 0 261 200 152 boksissa olla?:think
Edelliseen kysymykseen ei kukaan vastannut joten kysytään näin päin, missä m20 koneeseen tarkotetuissa motronic bokseissa on kaksikerroksinen piirilevy? Kuuluisiko 0 261 200 152 boksissa olla?:think
Vanhemman mallinen motronic se ainakin on.
1986-02/88 BMW 3' (E30) 320i 2.0 95kW/129PS
Mistä tunnistan onko E30 -86 316 mallissa vielä Pierburggi paikallaan äkkiseltään silmämääräsesti?
Alkuperäisessä kaasuttimessa on paljo sähkölaitteita, korvauskaasuttimen asennuksen yhteydessä konetilaan jää paljon irtonaisia pistokkeita, jotka joku kiinnittää siististi sivuun ja joku toinen jättää irtoimenaan pyörimään.
Korvauskaasuttimessa on käsin käytettävä rikastin, eli toimivassa asennuksessa on ryyppyvaijeri jossain sisällä.
Vanhemman mallinen motronic se ainakin on.
1986-02/88 BMW 3' (E30) 320i 2.0 95kW/129PS
Onko tuo -152 sitten sillä kaksikerroksisella piirilevyllä, kun yhden tiedon minkä saanut niin ei ole... Omassa -152 purkissa(ainakin -152 kansi) joka on kiinni on taas kaksikerroksinen piirilevy niin rupee vähän ihmetyttää:think
Siis käsitänkö väärin vai saako tuota m-technic 1 spoileria vielä uutenakin vai onko nämä jotain kovinkin vanhoja osaluetteloita?
Luettelo on käsittääkseni hyvinkin reaaliaikainen, jos lukee Production discontinued niin uutena ei enää saa eli pelkkää spoileria osa #2 ei saa mutta as. sarjan kanssa saa mustaa ja pohjamaalattua. Kysy merkkiliikkeestä todellinen tilanne. Varaosanumerot ovat oikeita bmw-numeroita.
E: M technic-spoileria #5 ei tuon mukaan saa enää. #2 on vain takaspoileri. ei m-tech.
Comment