Jatketaan mittaristo-kysymyksiä.. Eli ongelma seuraava:
Hitsattiin auton pohjaa.
Akusta oli kengät irti ja mitään johtoja ei 100% varmasti hitsatessa sulanut.
Nyt hitsauksen jälkeen laitettiin auto takas virtoihin, niin kiekkamittari alkoi elää omaa elämää.
Mittari heittelee 0 ja tuhannen kierroksen väliä ja välillä jää pitkäksi aikaa tonniin ja sit
takas nolliin. Ja tämä kaikki siis niin, ettei avaimesta ole käännetty vielä virtojakaan päälle.
Myös kulutusmittari elää mukana.
Heti kun virrat laittaa päälle, mittari menee nollaan ja pysyy siellä.
Auto käy normaalisti ja käydessä mittarit toimivat normaalisti.
Missä siis vika? :think
Autona sigun 325i Cabrio vm. 92/3
Hitsattiin auton pohjaa.
Akusta oli kengät irti ja mitään johtoja ei 100% varmasti hitsatessa sulanut.
Nyt hitsauksen jälkeen laitettiin auto takas virtoihin, niin kiekkamittari alkoi elää omaa elämää.
Mittari heittelee 0 ja tuhannen kierroksen väliä ja välillä jää pitkäksi aikaa tonniin ja sit
takas nolliin. Ja tämä kaikki siis niin, ettei avaimesta ole käännetty vielä virtojakaan päälle.
Myös kulutusmittari elää mukana.
Heti kun virrat laittaa päälle, mittari menee nollaan ja pysyy siellä.
Auto käy normaalisti ja käydessä mittarit toimivat normaalisti.
Missä siis vika? :think
Autona sigun 325i Cabrio vm. 92/3
Comment