Taisi näkyä viimeksi perjantaina eurocruisingien jatkoilla, itsekkin jouduin silmiä hieraisemaan. Luulin ko. kamppeen jo kuopatun kauan sitten.
Mä ihastelin sitä sunnuntaina rusalla ja paljastettakoon sen verran, että eräs klubilainen sen omistaa nykyään. Siistissä kunnossa oli ainakin, omistaja voi kertoa lisää jos tahtoo.
Mä ihastelin sitä sunnuntaina rusalla ja paljastettakoon sen verran, että eräs klubilainen sen omistaa nykyään. Siistissä kunnossa oli ainakin, omistaja voi kertoa lisää jos tahtoo.
Mitähän näille eka sivulla oleville autoille kuuluu/tapahtunut? Findista vähä kattelin et BEM-300 ja KLS-182 on katsastamatta. Toi BLE-431 näyttäs olevan tänävuonna leimattu..pitäskö ottaa yhteyttä ja kysyy et oisko nuista joku myytävänä
Ei muuta kuin nippu käteistä mukaan ja hakemaan BEM-300 Itse asiassa BEM lähtee huomenna työn alle. Tarkoitus on purkaa atomeiksi ja laittaa kori/tekniikka kuntoon..
Osuipa silmään www.e30.de "Alpina Pressemappe" vuodelta 1985. Siinä on nätisti lueteltuina esim. E30 B6 3.5 tekniset tiedot ja eroavaisuudet normi E30:iin.. On painoerot, jarrujen koot yms
Vielä kun saisi jonkun B6:n runkonumeron WBA... alkuisen (jotta voisi näyttää TraFi:lle näiden olevan samaa mallisarjaa) niin voisipa avautua mielenkiintoisia uusia mahdollisuuksia tämän vanhan klassikkokorimallin rakentelun suhteen .. ?
Osuipa silmään www.e30.de "Alpina Pressemappe" vuodelta 1985. Siinä on nätisti lueteltuina esim. E30 B6 3.5 tekniset tiedot ja eroavaisuudet normi E30:iin.. On painoerot, jarrujen koot yms
Vielä kun saisi jonkun B6:n runkonumeron WBA... alkuisen (jotta voisi näyttää TraFi:lle näiden olevan samaa mallisarjaa) niin voisipa avautua mielenkiintoisia uusia mahdollisuuksia tämän vanhan klassikkokorimallin rakentelun suhteen .. ?
Mutta valmiit ALPINAt on rekisterissä WAP alkuisella numerolla niin mahtaako tuo auttaa..?
Eli B6 kori jostain itselle niin siihen saisikin sitten laittaa vaikka mitä. Tosin mitään järkeä siinä ei olisi
Comment