E36 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• transformer
    replied
    Originally posted by Facelifted View Post
    Ostin tuossa kuukausi sitten ittelleni 325 cabrion.

Nyt kun vaihdoin venttiilikannen tiivisteen, huomasin että ilmansuodatin kotelon kyljessä on joku outo alipainepumppu. Tutkin sitte auton mukana tulleita lappusia tarkemmin, ja sieltä löytyi tuohon pumppuun joku Tuv-lappunen, saksaksi..

Ilmeisesti se on saksassa päästöjen takia sinne laitettu, joten voikohan sen napata pois?

Ja niin, lappusessa luki näin: Kraftfahrt-Bundesamt, sekä alempaa löytyi KLR-BM01.

Onko kellään tullut vastaavaa mötikkää eteen?
    En tiedä olenko lähelläkään aihetta mutta omassani on kuskinpuolen iskarintolppaan kiinnitetty joku "mötikkä", johon tulee kaksi letkua. Muistaakseni kaasuläpän seutuvilta tuli toinen. Liekö edes samanlainen kuin sinulla, mutta vuoden olen jo miettinyt sen funktiota.
    Olis mulla kuvakin, en vaan osaa ladata tänne..

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied
    Mitäs raati veikkaa vikakohteeksi E36:ssa kun ei tahdo välillä startata? Eli ei tapahdu mitään kun pitäisi startata. Sitten kun hetken aikaa renkkaa niin tärähtää tulille. Muutaman kerran lähtenyt myös siten että on vaan pitänyt avainta starttiasennossa ja muutaman kymmenen sekunnin jälkeen onkin startannut.

Virtalukonpohja? :think

Leave a comment:

• Facelifted
    replied
    Ostin tuossa kuukausi sitten ittelleni 325 cabrion.

Nyt kun vaihdoin venttiilikannen tiivisteen, huomasin että ilmansuodatin kotelon kyljessä on joku outo alipainepumppu. Tutkin sitte auton mukana tulleita lappusia tarkemmin, ja sieltä löytyi tuohon pumppuun joku Tuv-lappunen, saksaksi..

Ilmeisesti se on saksassa päästöjen takia sinne laitettu, joten voikohan sen napata pois?

Ja niin, lappusessa luki näin: Kraftfahrt-Bundesamt, sekä alempaa löytyi KLR-BM01.

Onko kellään tullut vastaavaa mötikkää eteen?

Leave a comment:

• Playpig
    replied
    Originally posted by bmw323it View Post
    Mä olen kuvitellut, että bensapumppu pyörii vain jos kampiakselintunnistimelta tulee signaali.
    Totta. Tuota en kyllä muistanut ollenkaa.

Leave a comment:

• bmw323it
    replied
    Originally posted by Playpig View Post
    Veikataan kampiakselin asentotunnistinta.
    Mä olen kuvitellut, että bensapumppu pyörii vain jos kampiakselintunnistimelta tulee signaali.

Leave a comment:

• Playpig
    replied
    Originally posted by ekezi- View Post
    Moro! löytyisikö joltain m52b20 moottoriin asentoantureiden ohjearvoja, sammui ajosta eikä edes lupaa käynnistyä. B-pumppu toimii muitakin ajatuksia mikä voisi olla saa jakaa! kiitos.
    Veikataan kampiakselin asentotunnistinta.

Leave a comment:

• ekezi-
    replied
    käynti vika

Moro! löytyisikö joltain m52b20 moottoriin asentoantureiden ohjearvoja, sammui ajosta eikä edes lupaa käynnistyä. B-pumppu toimii muitakin ajatuksia mikä voisi olla saa jakaa! kiitos.

Leave a comment:

• Throttle
    replied
    ------
    Last edited by Throttle; 29-06-2015, 02:08.

Leave a comment:

• khor
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    Sähköinen takaverho?
    Juu niin varmaan onkin, mutta vissiin vähän epäselvästi laitoin tuon kysymyksen, eli tarkoitin että mikä osanumeroltaan on tuo "kehikko" jossa tuo kytkin ja mikrofoni on?

Leave a comment:

• QUASIMODO
    replied
    Originally posted by khor View Post
    Oliko tähän jotain keksitty ettei xenonit paskois CC-moduulia?
    Netistä löytyy ohje, joilla cc-boxia modaamalla saa xenonit ja vikailmoitukset toimimaan keskenään. Boxin sisällä on metalliliuska jota kaventamalla (palapois esim tremelillä) toimivat keskenään.

edit.
    Tässä vielä linkki kyseiseen operaatioon.

3. kuvassa näkyy modatut liuskat

Tosin osan cc_moduleista xenonit rikkoo, osaa ei. Ne jotka säilyvät ehjänä, mutta antavat vikailmoitusta, saa tällä ohjeella toimimaan oikein..
    Last edited by QUASIMODO; 27-06-2015, 11:50. Reason: Lisätty linkki

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=YtDO5IOlU3s

Osaako joku sanoa mikä osa on videolla kohdassa 0:24 tuossa puhelimen edessä, jossa on normaalisti tuhkis? Realoem ei näytä tuntevan ko. osaa. Liekköhän itse tehty..
    Sähköinen takaverho?

Leave a comment:

• Kissvesala
    replied

relejohtosarja ja vastukset. muutenki paaaljon paremmin toimii ballastit kun sa kunnolla virtaa.

Leave a comment:

• khor
    replied

Osaako joku sanoa mikä osa on videolla kohdassa 0:24 tuossa puhelimen edessä, jossa on normaalisti tuhkis? Realoem ei näytä tuntevan ko. osaa. Liekköhän itse tehty..

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Ohittaa etuvalot CC-modulin osalta, ohje löytyy googlella

Edit: http://www.bimmerforums.com/forum/sh...us-LBF-problem Kuvat tosin näemmä kadonnut

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Surahtaa myös kun laittaa virran päälle.
    Tuossa sigun 325:ssa ei tälläistä ominaisuutta ole.

Leave a comment:

Working...
X