Originally posted by Aazu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 madaltaminen yhdistetty topikit
Collapse
X
-
vielä e36 mataluudesta!
Originally posted by kimi59 View Posteli saksan tuliaiseni BMW 325 coupe -94 oli liian matala katsastusmiehille.
valot liian alhaalla.ja maavaraakin liian vähän. eli nyt on luultavasti 40/25 weitecin sarja, mikä pitäisi olla iskarien norm.pituus? tossa autossa ne on n.60cm pitkät ainakin edessä, eli millaisia jousia pitäis metsästää et saisi auton korkeemmaksi ja katsastusmihille mieleiseksi??
koska pitäisi olla se 50cm korkeus etuvalojen alareunaan...mikä avuksi?
kiitos tiedoista jo etukäteen...
Comment
-
-
Originally posted by kimi59 View Posteli jouset vaihdettu ja 17" kesärenkaat,mutta vielä pari senttiä pitäis saada ylemmäs.että katsastusherra läpäisisi maahantuontikatsastuksen.
kiitos tiedoista jo etukäteen...sigpic
Comment
-
-
Originally posted by kimi59 View Posteli jouset vaihdettu ja 17" kesärenkaat,mutta vielä pari senttiä pitäis saada ylemmäs.että katsastusherra läpäisisi maahantuontikatsastuksen.
kiitos tiedoista jo etukäteen...
Comment
-
-
En viittinyt omaa threadia perustaa niin lainaan tätä, sorry.
Mulla myös omassa e36 328 touringissa pitäis nostaa takapäätä. Mulla on cobran säädettävä alusta ja kysymys kuulukin:
Takapäätä säädetään kiertämällä n. 5cm korkeaa "hylsyä" jonka varassa jousi on. Eli siinä on siis kierteet sisäpuolella. Kuinka paljon siitä viidestä sentistä pitää olla kierteillä että se vielä kestää? Mulla meinaa siis säätövara loppua ja tällä hetkellä n.0,5cm on tultu jo yli vastakappaleesta..
Aargh! Tosi vaikea selittää noin helppo homma, toivottavasti joku ymmärsi msitä on kysymys..
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostEn viittinyt omaa threadia perustaa niin lainaan tätä, sorry.
Mulla myös omassa e36 328 touringissa pitäis nostaa takapäätä. Mulla on cobran säädettävä alusta ja kysymys kuulukin:
Takapäätä säädetään kiertämällä n. 5cm korkeaa "hylsyä" jonka varassa jousi on. Eli siinä on siis kierteet sisäpuolella. Kuinka paljon siitä viidestä sentistä pitää olla kierteillä että se vielä kestää? Mulla meinaa siis säätövara loppua ja tällä hetkellä n.0,5cm on tultu jo yli vastakappaleesta..
Aargh! Tosi vaikea selittää noin helppo homma, toivottavasti joku ymmärsi msitä on kysymys..
Comment
-
-
Käykö m-sport alustan tilalle ihan heittämällä toinen alustasarja eli siis onko siellä jotain muuta m-sport palikkaa kuin iskarit ja jouset? Omassa on orkkis m-sportfahrwerk vaihdettu KAW:n -60mm alustaan niin luulis esim. V-maxx säädettävänkin menevän suoraan..?
Onko muuten E36:n m-sport alusta sama kuin M3:n alusta?
Comment
-
-
Originally posted by jt78 View PostKäykö m-sport alustan tilalle ihan heittämällä toinen alustasarja eli siis onko siellä jotain muuta m-sport palikkaa kuin iskarit ja jouset? Omassa on orkkis m-sportfahrwerk vaihdettu KAW:n -60mm alustaan niin luulis esim. V-maxx säädettävänkin menevän suoraan..?
Onko muuten E36:n m-sport alusta sama kuin M3:n alusta?sigpic
Comment
-
-
E36 madallus
mitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?
Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan? (ei millään viiteis irrottaa)Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Postmitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan? (ei millään viiteis irrottaa)N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by Bones View PostOstamalla säädettävän alustasarjan.
tarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Postmitenkäs ootte ton madalluksen suorittanut ja paljon (mm) pudotettu, ja miten se on toteutettu?
Itse ajattelin ottaa etujousista kierroksen pois. onnistuuko se ilman että ottaa iskarin irti, jos puristaa vietärin kasaan? (ei millään viiteis irrottaa)Nykyiset
-63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Posttarkotus olis vaan pätkästä pala poies että putois 2-3cm...
M-alusta riittää mulle.-e21 m50-
Comment
-
Comment