Originally posted by Hemi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ilmaus
Collapse
X
-
ilmaus
ei s...tana! menee hermot! taas tänään koitin jatkaa tuota ilmausta ja meni koko päivä ja aina vaan lämmöt nousee3/4 osaan ! vaihdoin jo wiscon ja termarin ja aina vaan nousee lämmöt!! mitä tän kans ny tekee ? ajaa puuhun vai hä?? ilmaa ei voi olla enää koskA EI VIIMMESEEN PUOLEEN TUNTIIN TULLU ILMAA KUPLAN KUPLAA!! taitaa mennä vaihtoon koko paska!!Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
ilmaus
mistäköhän tää ny johtuu ku aina vain lämmöt nousee siihen 3/4 osaan mutta alavesiletku ei juurikaan lämpiä?? ilmates tyhjäkäynnillä nousee jo sinne ja auto on sisältä ku sauna !! oliskohan mahd anturivika ku lämmöt melkein punasella ja heittelee kuinka sattuu muttaku mittaa lämpöjä infrapunamittarilla kannesta ym ni ei misään yli 85 c ja ylävesiletku noin 75-80 c ja alavesiletku 35-45 c??Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View Postmistäköhän tää ny johtuu ku aina vain lämmöt nousee siihen 3/4 osaan mutta alavesiletku ei juurikaan lämpiä?? ilmates tyhjäkäynnillä nousee jo sinne ja auto on sisältä ku sauna !! oliskohan mahd anturivika ku lämmöt melkein punasella ja heittelee kuinka sattuu muttaku mittaa lämpöjä infrapunamittarilla kannesta ym ni ei misään yli 85 c ja ylävesiletku noin 75-80 c ja alavesiletku 35-45 c??
Lämpöjen nousemiseen taas voi syy olla termostaatissa tai mittarin anturissa jollei mitään nestekiertoon tai vuotoihin viittaavaa vikaa ilmene eikä järjestelmässä ole tai sinne tule (kannentiivistevika) ylimääräistä ilmaa.Last edited by WSE1; 28-12-2007, 09:52.
Comment
-
-
Semmoinen asia vielä tuosta "pullopatentilla" ilmaamisesta jotta tiiviys paisuntasäiliön ja pullon välillä on ensiarvoisen tärkeää, muutoin ne kuplat voivat tulla tuosta välistä ja ilmausta jatketaan tavallaan turhaan.
Hyväksi havaittu tiivistys on kiertää siihen pullon kaulan ulkonevalle osalle vulkanoituvaa (ja nimenomaan tätä, tulee kumimainen tiiviste) teippiä sen verran jotta on tiukka säiliön reikään (ei järjettömästi, jokainen halkaisee säiliönsä omalla vastuullaan). Tällöin ympärille ulkopuolelle ei tarvita teippiä kuin tukemiseen jotta pullo pysyy paikallaan & pystyssä.
Comment
-
-
Originally posted by taustatauno View PostEi ainakaan m52:n ilmaaminen mitään ydinfysiikkaa ollut ja ilman mitään tavallisuudesta poikkeavaa toimintaa se onnistui.
Comment
-
-
Originally posted by armageddon View Postoli pakko taas ilmata ku piti vesipumppu vaihtaa (m50) kokeilin vanhasta tottumuksesta pepsi pullolla, ja mitä en saanu nestettä koneeseen. ja että mitä sit ootin yön yli ja aloin hunttaamaan töissä et mitäs sitä sitte... no juolahi mieleen se ilmaus ruuvi ja avot nestettä alkoi meneen, laitoin ja laitoin lisää nestettä kunnes ei enää menny vaan alkoi "kiertään" no korkki ja ruuvi kiini ja hytti oli ku sauna.annoin vielä koneen jäähtyä ja vielä heräs epäily, ei muuta ku pepsi pullo takas kehiin jä yritystä noin tunti,sit ei enää yksin jaksanu. tulos oli et en enää saanut nestettä lisää koneeseen eikä ilmakuplia näkyny tai kuulunu. herää vaa kysymys mites v***ssa toi ilmaus ruuvi nyt toimi?!?:think
Comment
-
-
ilmauksesta
Jep tuon kyllä tiesin että alavesiletkun tarttee olla kylmempi ku ylävesiletku. Mutta toi kielis anturiviasta ku kokeilin kannesta ja lohkosta ja termarin kopasta sitä lämpötilaa sillä infrapunalla niin ei misään yli 82c eli melkein pakko olla anturivika (ko). Vesipumppu ja termari uusia... ja ku se pullo on siinä syylärin päällä niin sinne ei tuu ilmakuplia muutaku ilmausvaihees ku lypsää eli ku auto käy tyhjäkäyntiä niin ei tuu kuplia ja pinta ei nouse niin kansiviasta ei ainakaan oo kyse??? tarttee ostaa sew uus anturi niin näkee sitte.. misäs toi anturi muuten on??Last edited by valtti81; 29-12-2007, 14:55.Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Onko tämä samanlainen über ilmaus suorite tehtävä myös s50 koneille?
Vai onko näissä m3 kipoissa edes samanlaisia ongelmia...
huonon systeemin on gyntterit kehittäny jos ei normaalisuoritteilla saa yhtä konetta ilmattua...-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Originally posted by JTMD View PostOnko tämä samanlainen über ilmaus suorite tehtävä myös s50 koneille?
Vai onko näissä m3 kipoissa edes samanlaisia ongelmia...
huonon systeemin on gyntterit kehittäny jos ei normaalisuoritteilla saa yhtä konetta ilmattua...Nykyiset
-63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment
-
-
Originally posted by JTMD View Post...huonon systeemin on gyntterit kehittäny jos ei normaalisuoritteilla saa yhtä konetta ilmattua...
Comment
-
Comment