Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 ilmaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eldrin
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 521
    • Espoo

    Originally posted by H4ck View Post
    Ilmaukseni jälkeen ei enää herjannu Chek coolant leveliä, illalla sitten taas herjas Eli huonosti kai ilmattu, huomenna teen sen tolla pullosysteemillä.

    ... E39 M52b28
    Ei välttämättä oo huonosta ilmauksesta kiinni. Se anturi joka paisarin pohjalla mittailee nestepinnan tasoa, alkaa antautuessaan herjaamaan tota vaikka sielä ei mitään ongelmaa oliskaan.
    e60 530iA -04 Olivine Grün
    e34 525i touring -94 Calypsorot///ex
    e28 518 -83 Tikkurila-optik///ex
    e36 328CiA -96 Aegaeisch Blau ///ex
    e34 540iA -94 Arktissilber
    ///ex

    Comment

    • H4ck
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 659
      • Helsinki/Eesti

      Originally posted by eldrin View Post
      Ei välttämättä oo huonosta ilmauksesta kiinni. Se anturi joka paisarin pohjalla mittailee nestepinnan tasoa, alkaa antautuessaan herjaamaan tota vaikka sielä ei mitään ongelmaa oliskaan.
      Kävin tänään korjaamolla ja käskin niiden ilmata se, meni hermot jo itellä tuolla pakkasessa. Eli kaikki oli mulla ihan ok, PAITSI ilmausruuvi oli paskana, päästi ilmaa läpi. Saa nähä nyt herjaako enään Check Coolant Leveliä.
      Laakkoselta uus, 2e.
      Varaosat, huolto ja maalaus.

      -BMW käytetyt ja uudet varaosat 040 635 4450

      Comment

      • future
        Bimmer Rookie
        • Oct 2009
        • 166
        • keskellä korpea

        Suoritin tämän ilmaus prosessin ja siitä ei näyttänyt olevan minulle hyötyä, kun vaikka kuinka monta tuntia puristelin letkua niin kuplia näytti tulevan ja autokin oli nostettu keulasta korkealle helpottaakseen tätä työtä. Koneen, kun käynnisti niin pakoputkesta tulee sellaista valkosta savua /vettä eli siis nesteet tulee pihalle pakoputkesta.Onko muilla näin?. Heti koneen käynnistämisen jälkeen, kun puristelee siitä letkusta niin se suorastaa imaisee ne nesteet sisään. Eilen saatiin lämmityslaite toimimaan ns. puoliteholla mutta siltikin puhalti vain haaleaa ilmaa, mutta sentään jotain edistystä. Olisiko tässä sitten kansi halki??? Autona siis e36 325i coupe..

        Jos on kansi halki niin toimivaan non vanos kantta saa tarjota, en tarvitsi, kuin pelkän kannen jos se nyt on halki?

        Comment

        • Jampsu87
          BTCF Member
          • Oct 2007
          • 1335
          • Rovaniemi

          Originally posted by future View Post
          Suoritin tämän ilmaus prosessin ja siitä ei näyttänyt olevan minulle hyötyä, kun vaikka kuinka monta tuntia puristelin letkua niin kuplia näytti tulevan ja autokin oli nostettu keulasta korkealle helpottaakseen tätä työtä. Koneen, kun käynnisti niin pakoputkesta tulee sellaista valkosta savua /vettä eli siis nesteet tulee pihalle pakoputkesta.Onko muilla näin?. Heti koneen käynnistämisen jälkeen, kun puristelee siitä letkusta niin se suorastaa imaisee ne nesteet sisään. Eilen saatiin lämmityslaite toimimaan ns. puoliteholla mutta siltikin puhalti vain haaleaa ilmaa, mutta sentään jotain edistystä. Olisiko tässä sitten kansi halki??? Autona siis e36 325i coupe..

          Jos on kansi halki niin toimivaan non vanos kantta saa tarjota, en tarvitsi, kuin pelkän kannen jos se nyt on halki?
          Paljonkohan sitä nestettä on sinne koneeseen jo kaadettu? Taitaa olla kansijumppa tiedossa.
          E91 lci 330xd.

          Comment

          • future
            Bimmer Rookie
            • Oct 2009
            • 166
            • keskellä korpea

            en ole enää pysynyt laskuissa, kun oli niin paljo porukaa, mutta kyllähän tuonne varmaan jo yli 12 litraa on laitettua..eli pahalta näyttää ja kun vielä sattus löytämään jostain jonkun ehjän kannen jostain tai sitten hitsais ton vanhan kannen, mutta mitenkähän se kestäs?:think Kun sitä letkua puristelee niin silloin sitä ei mene niin paljo sitä nestettä, mutta kun koneen käynnistää niin se toisaan aina imaseen sitä nestettä, kun puristelee sitä letkua...ite alusta asti uskonut, että kansi on halki. ja tuo savuttaminen ja putkesta valuva vesi vielä lisäksi niin, kyllä se taitaa olla halki.

            Comment

            • Jampsu87
              BTCF Member
              • Oct 2007
              • 1335
              • Rovaniemi

              Originally posted by future View Post
              en ole enää pysynyt laskuissa, kun oli niin paljo porukaa, mutta kyllähän tuonne varmaan jo yli 12 litraa on laitettua..eli pahalta näyttää ja kun vielä sattus löytämään jostain jonkun ehjän kannen jostain tai sitten hitsais ton vanhan kannen, mutta mitenkähän se kestäs?:think Kun sitä letkua puristelee niin silloin sitä ei mene niin paljo sitä nestettä, mutta kun koneen käynnistää niin se toisaan aina imaseen sitä nestettä, kun puristelee sitä letkua...ite alusta asti uskonut, että kansi on halki. ja tuo savuttaminen ja putkesta valuva vesi vielä lisäksi niin, kyllä se taitaa olla halki.
              Joo, ala vaan hommailemaan uutta kantta.
              E91 lci 330xd.

              Comment

              • future
                Bimmer Rookie
                • Oct 2009
                • 166
                • keskellä korpea

                Siltä se vaikuttaapi . Toisaalta ihmettelen sitä, että lämmöt eivät ole nousseet hirvenä, paitsi toissa päivänä meni lähes punaiselle asti, muuten ollut normaalisti puolessa välissä eikä vedet ja öljytkään ole sekaisin. Mutta itse uskon,että toi kansi on halki niistä syistä mitä aikasemmin kerroin.
                Last edited by future; 27-03-2010, 15:32.

                Comment

                • future
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2009
                  • 166
                  • keskellä korpea

                  Vikakin selvisi miksi puhallin ei alkanut puhaltamaan lämpimään, syynä kansi oli halki

                  Comment

                  • toNmbbA
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2009
                    • 2329
                    • Espoo

                    Hmmh. Hemi jos voisi hieman "neuvoa".

                    Eli siis ongelma tälläinen.

                    Ilmattu Hemin ohjeita käyttäen. 3 päivää meni niin alkoi lämpöjä nostamaan, 3/4 nousee, en tiedä nousisko ylemmäksikin.

                    Vaihdettuja osia, termari, vesipumppu.

                    Eli vetääkö nyt sit jostain välistä ilmaa vai voiko johtua huonosta viskosta?

                    Visko on totaalisen paskana ja lapoja puuttuu puolet et johtuuko siitä että rupeaa nostamaan?

                    Lämmöt saa olla pitkään puolessa välin ja kaupungilla pillurallia ajaessa sit rupeaa nostamaan mutta heti jos laittaa puhaltimen 1 asentoon ja lämmintä puhaltamaan niin laskee normaaliin. :think
                    Nykyisin: VW Crafter '20 + e61
                    Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.

                    Comment

                    • GARFFi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2006
                      • 5546
                      • Kankaanpää

                      Originally posted by toNmbbA View Post
                      Hmmh. Hemi jos voisi hieman "neuvoa".

                      Eli siis ongelma tälläinen.

                      Ilmattu Hemin ohjeita käyttäen. 3 päivää meni niin alkoi lämpöjä nostamaan, 3/4 nousee, en tiedä nousisko ylemmäksikin.

                      Vaihdettuja osia, termari, vesipumppu.

                      Eli vetääkö nyt sit jostain välistä ilmaa vai voiko johtua huonosta viskosta?

                      Visko on totaalisen paskana ja lapoja puuttuu puolet et johtuuko siitä että rupeaa nostamaan?

                      Lämmöt saa olla pitkään puolessa välin ja kaupungilla pillurallia ajaessa sit rupeaa nostamaan mutta heti jos laittaa puhaltimen 1 asentoon ja lämmintä puhaltamaan niin laskee normaaliin. :think
                      Kyllä mä olettaisin et sellanen visko kannattas hommata misä on ne lavat tallella, niin pitäs ruveta pysyyn lämmöt normaalissa - jos ei mitään isompaa ole.
                      MB E220 CDI -10
                      Ex.VW T5.1 -11
                      Ex. Ford Transit Custom -14
                      Ex. VW Passat 2.0FSI -06
                      Ex. VW Golf+ -06
                      Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
                      Ex. Honda CBR900RR -96
                      Ex. E36 325i Coupé -94
                      Ex. LADA 2105 1200S -89
                      Ex. LADA 2107 1300S -87
                      Ex. E36 320i -91

                      Comment

                      • amfe
                        BTCF Member
                        • Apr 2008
                        • 281
                        • 54500

                        Ootteko ilmanneet e46 328:kin tällä tyylillä? pitäs taas ilmata kun jäähytysnesteet on vaihettu.. :think
                        BMW 325 sedan vm 2005


                        ex-BMW 330i touring vm.2002
                        ex-BMW 328 coupe vm.99 topasblau

                        ex-BMW 320i coupe vm.92
                        ex-BMW 316 sedan vm.91

                        Comment

                        • hawe
                          BTCF Member
                          • Aug 2007
                          • 628
                          • Pornainen

                          Originally posted by amfe View Post
                          Ootteko ilmanneet e46 328:kin tällä tyylillä? pitäs taas ilmata kun jäähytysnesteet on vaihettu.. :think
                          luulisi toimivan täysin tämä hemin ohje

                          Comment

                          • KalaFIN
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2010
                            • 79
                            • -

                            Mulla irtos remppaa tehdessä yks letku ja se laski sellasen max. desin sitä nestettä niin pitääkö järjestelmä ilmata?
                            Nii ja siis auto on 316 Compact E36

                            Comment

                            • hawe
                              BTCF Member
                              • Aug 2007
                              • 628
                              • Pornainen

                              Originally posted by KalaFIN View Post
                              Mulla irtos remppaa tehdessä yks letku ja se laski sellasen max. desin sitä nestettä niin pitääkö järjestelmä ilmata?
                              Nii ja siis auto on 316 Compact E36
                              suosittelen ilmausta..

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6603
                                • Lappeenranta

                                Originally posted by toNmbbA View Post

                                Visko on totaalisen paskana ja lapoja puuttuu puolet et johtuuko siitä että rupeaa nostamaan
                                Ainakaan uusi vesipumppu ei ole kovin pitkäikäinen jos viskotuuletin tuollaisessa kunnossa.
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎