Originally posted by arzi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 ilmaus
Collapse
X
-
-
-
Tänä iltana tuli vaihdettua nesteet tuohon omaan 328:aan. Kyllähän siinä aikaa tuhraantuu kun puristelee ja puristelee, ja ilmaan vaan tulee, ja pinta laskee. Luulisin saaneeni melko hyvin ilmattua kun nestettä tuntui menevän enemmän sisään mitä Güntherin laittamia tuli ulos.E66 730Ld LCI
ex: E36 316, E34 535, E36 328, E38 740iA, E36 325tdsA, E39 525tdsA Touring, E39 530d, E60 530dA
Comment
-
-
noniin nyt on auto toiminu pitkän aikaa ku ajaa alle 100km.n matkoja mutta eilen teki sen 300 km ajon aikana pari kertaa ettäkun lämmityslaite oli aika haalella niin lämnpömittari nousi vähän yli puolen välin mutta heti kun pisti lämppärin kuumalle niin laski samantien normaaliin.. what is the ropleema??:thinkBemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Originally posted by valtti81 View Postnoniin nyt on auto toiminu pitkän aikaa ku ajaa alle 100km.n matkoja mutta eilen teki sen 300 km ajon aikana pari kertaa ettäkun lämmityslaite oli aika haalella niin lämnpömittari nousi vähän yli puolen välin mutta heti kun pisti lämppärin kuumalle niin laski samantien normaaliin.. what is the ropleema??:thinkBMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostKun ilmaa ei enää tule ja pullo on kuitenkin vielä esim. puolillaan, niin oletteko imeneet sen ylimääräisen nesteen oikealle tasolle vai miten se neste saadaan lopulliseen tasoonsa?
No vielä kaipaisin kysymystä ehkä vähän dorkaan kysymykseen, mutta kun kuplia ei tule ja pullo on täynnä vettä, niin ilmeisesti tietenkin pullo veks vesineen ja korkki kiinni? vai jääkö sinne liikaa vettä ja sitä pitää vähentää jonkun verran alatyhjennyspropusta? Vai vajoaako se kylmän siihen kalt tasoon eli tyhjennystä ei tarvita.
Tähän kaipaisin vastauksen nyt
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNo vielä kaipaisin kysymystä ehkä vähän dorkaan kysymykseen, mutta kun kuplia ei tule ja pullo on täynnä vettä, niin ilmeisesti tietenkin pullo veks vesineen ja korkki kiinni? vai jääkö sinne liikaa vettä ja sitä pitää vähentää jonkun verran alatyhjennyspropusta? Vai vajoaako se kylmän siihen kalt tasoon eli tyhjennystä ei tarvita.
Tähän kaipaisin vastauksen nytLuukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Tehtiin täällä myös ilmaus yhteen E36 325i koneeseen. Oli yhtä helv*ttiä. Kone valutettiin niin tyhjäksi kuin tyhjennyspropusta sen saa. Tehtiin juuri niinkuin Hemin ohjeista voi tehdä, auton keula nostettiin tarpeeksi ylös jne. Pari litraa meni nestettä mutta sitten stoppasi, ei imenyt mitenkään vaikka kuinka puristeli ja konetta käytti korotetuilla kierroksilla. Lämppäri oli kokoajan täysillä ja haaleeta ilmaa tuli pelkästään. Välillä sammuteltiin ja kokeiltiin uudestaan kun meinas voiman loppua puristelussa (kiitos kärsivällisyydestä kaverille).
Sitten puristeltaessa ja kone käynnissä ihmetellessä lämmöt pääsivät nousemaan aivan yhtäkkiä 3/4 tasolle. Heti sammutin koneen ja pelkäsin että on jäänyt ilmatasku koneen takaosaan ja sinne on tullut halkeama kannen lämpötilan eroista...
Mentiin sitten rauhoittumaan sisälle noin tunniksi ja kun mentiin takas kattomaan niin se oli hörppässy pullosta kaikki nesteet sisäänsä. Siinä sitten jatkettiin ilmaamista ja loppu sujui ongelmitta
En kyllä tähän päiväänkään mennessä tiedä mikä siellä oli. Kuten sanoin, tehtiin aivan ohjeiden mukaan, mutta ei onnistunut niin ei. Ja tätä ilmaamista kesti varmaan lähemmäs 2 tuntia.Last edited by BME316; 25-04-2008, 18:32.
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostSiis tarkoitetaanko tässä nyt sitä että miten saadaan korkkiin asti täytetty paisari vajautettua max-merkkiin asti? Itse olen vaan tyrkännyt jonkun letkun sinne nesteeseen ja puhaltanut niin että sopiva määrä pulppuaa ulos...
Niin, siis loppuvaiheessahan siinä on pullo täynnä nestettä. Oletteko imailleet ylimääräiset nesteet pois vain miten palautatte nestemäärän normitasolle. Nythän kun kone viilenee, niin taso pitäisi olla sillä kalt-tasolla.
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNiin, siis loppuvaiheessahan siinä on pullo täynnä nestettä. Oletteko imailleet ylimääräiset nesteet pois vain miten palautatte nestemäärän normitasolle. Nythän kun kone viilenee, niin taso pitäisi olla sillä kalt-tasolla.M550d
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNiin, siis loppuvaiheessahan siinä on pullo täynnä nestettä. Oletteko imailleet ylimääräiset nesteet pois vain miten palautatte nestemäärän normitasolle. Nythän kun kone viilenee, niin taso pitäisi olla sillä kalt-tasolla.
Mikäli pullossa on vaikka litra nestettä jäljellä ja enää ei mene. Voit nappaa talteen sen litran niin ei tartte maahan lorauttaa sekä sotkea konetilaa Paisarihan jää ihan piripintaan mutta rohkeesti vaan korkki kiinni ja kovaa ajoa. Btw. ei kannata ihmetellä mikäli kaupan pihaan on tiputtanut läikän nestettä ne ovat juurikin sitä ns. ylimääräistä.(tulee edestäpäin katsottuna oikealta) Suht nopeesti nestepinta menee automaattisesti normaaliksi.Baijerilainen Mutteri Wiritelmä 325 M-sport
Käyttikset:
-Opel astra G vm.2004
Ex-kulkineet:
Honda Civic GranPrix 2007, Volvo V40 2,0T, Bashan 300cc, "Mopona" Triumph Daytona vm.2005, Mercedes Benz cosworth 1989, Mercedes Benz 190e sportline vm.1988, Volvo 460 vm.1992
Citroen Xsara 1,8 vm.1998, Ford Escort vm.1993, Mazda 323 vm.1987
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostNiin, siis loppuvaiheessahan siinä on pullo täynnä nestettä. Oletteko imailleet ylimääräiset nesteet pois vain miten palautatte nestemäärän normitasolle. Nythän kun kone viilenee, niin taso pitäisi olla sillä kalt-tasolla.
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostTehtiin täällä myös ilmaus yhteen E36 325i koneeseen. Oli yhtä helv*ttiä. Kone valutettiin niin tyhjäksi kuin tyhjennyspropusta sen saa. Tehtiin juuri niinkuin Hemin ohjeista voi tehdä, auton keula nostettiin tarpeeksi ylös jne. Pari litraa meni nestettä mutta sitten stoppasi, ei imenyt mitenkään vaikka kuinka puristeli ja konetta käytti korotetuilla kierroksilla. Lämppäri oli kokoajan täysillä ja haaleeta ilmaa tuli pelkästään. Välillä sammuteltiin ja kokeiltiin uudestaan kun meinas voiman loppua puristelussa (kiitos kärsivällisyydestä kaverille).
Sitten puristeltaessa ja kone käynnissä ihmetellessä lämmöt pääsivät nousemaan aivan yhtäkkiä 3/4 tasolle. Heti sammutin koneen ja pelkäsin että on jäänyt ilmatasku koneen takaosaan ja sinne on tullut halkeama kannen lämpötilan eroista...
Mentiin sitten rauhoittumaan sisälle noin tunniksi ja kun mentiin takas kattomaan niin se oli hörppässy pullosta kaikki nesteet sisäänsä. Siinä sitten jatkettiin ilmaamista ja loppu sujui ongelmitta
En kyllä tähän päiväänkään mennessä tiedä mikä siellä oli. Kuten sanoin, tehtiin aivan ohjeiden mukaan, mutta ei onnistunut niin ei. Ja tätä ilmaamista kesti varmaan lähemmäs 2 tuntia.
Comment
-
Comment