Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
Eikös noissa Bemarin omissakin vahvikkeissa ole valmiit reiät parille tulppahitsille? Osuuko kyseiset vahvikkeen reiät auton pohjassa tuohon sisäpuoliseen kiinnityskuppiin tai onko siinä tuplapelti? Ajatuksena siis onko mahdollista porata läpi ensimmäisestä pohjapellistä ja vetää tulppahitsillä vahvike kiinni suoraan sisäpuolen kuppiin?
Comment
-
-
Originally posted by jape06 View PostEikös noissa Bemarin omissakin vahvikkeissa ole valmiit reiät parille tulppahitsille? Osuuko kyseiset vahvikkeen reiät auton pohjassa tuohon sisäpuoliseen kiinnityskuppiin tai onko siinä tuplapelti? Ajatuksena siis onko mahdollista porata läpi ensimmäisestä pohjapellistä ja vetää tulppahitsillä vahvike kiinni suoraan sisäpuolen kuppiin?
On bemarin vahvikepaloissa valmiit reiät, mistä voi hitsata pisteillä kiinni jos sitä tarkotit?
Itse hitsasin niistä reistä ja palojen ympäriltä. Pysyy ainakin kiinni...
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostOn bemarin vahvikepaloissa valmiit reiät, mistä voi hitsata pisteillä kiinni jos sitä tarkotit?
Itse hitsasin niistä reistä ja palojen ympäriltä. Pysyy ainakin kiinni...
Comment
-
-
Originally posted by jape06 View PostTuota meinasin, että jos poraa vielä lisäksi auton pohjapellin ulkokerroksen läpi niin osuuko se tuonne sisäpuolen kupin peltiin / rakenteisiin mistä Bimmerboij on lähettänyt kuvia viestissä #232?
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerboij View PostTältä näyttää toi kiinnityskohta pöydällä, eli jos meinaat porata pohjapellin läpi, niin saa aika lähelle pultinreikää porata. Mut luulis kyllä kestävän ku vahvikkeen reunoilta ja tulpat hitsaa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMitenkäs se olikaan, onko tuo kierreholkki yläpäästä kiinni siinä yläpuolisessa pellissä :thinkLast edited by Bimmerboij; 15-04-2015, 17:15.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMitenkäs se olikaan, onko tuo kierreholkki yläpäästä kiinni siinä yläpuolisessa pellissä :think- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Onko toi taka-akseliston puslaremppa nyt yhtä tyhjän kanssa jos niitä vahvikkeita ei sinne laita..?
Itsellä ei välttämättä mahdollisuutta alkaa niitä hitsailemaan. Uudet puslat tulee kaikkialle kyllä. Moottorina 2.8 ja lukkoperällä..
Ei ollut siis revennyt irti korista (vielä), kiinnityskohdat muutenkin yllättävän siistit! Puslat toisaalta aivan loppu.
Comment
-
-
Ei ne nyt pakollisia ole, mut äkkiä ne laittaa koriliimalla kiinni puslien vaihdon yhteydessä. Ja jos on alunperin ehjät paikat, niin en kyllä missään nimessä hitsais vahvikkeita kiinni. Palaa vain kotelon sisältä maalit ja lähtee ruostumaan sisältä päin. Koriliimalla pysyy kyllä kiinni ihan siinä missä hitsaamallakin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment