Originally posted by duunari76
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 perä repeää irti korista!!!
Collapse
X
-
e36 318i -96 toukka
e46 318i -99 sedan
-
-
Originally posted by duunari76 View PostAika kovia lupaa tuo 3M...eli tuolla pitäis periaatteessa saada kiinnittää lokarit, helmat jne? Ja jos tarvii paikata reikää, niin tuollako voi liimata vaan peltiä päälle, eikä inssi ala irvistelemään yhtään?Last edited by Pazi88; 19-04-2016, 14:47.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by sonkko123 View PostTäähän on iha arkipäivää muoveille itellä kans kävi juurikin näin ja kun kehdon tiputti alas, tuli kahden nyrkin kokoiset pellit niiden pulttien mukana pohjasta
Onnea ja menestystä kaikille jotka näitä joutuvat korjailemaan, ja tosiaan älkää ruvetko pelkästään hitsailemaan niitä ratkeamia yms, hommatkaa ne ämmäläisen vahvikepalat sinne niin säästytte niiltä typeriltä uudelleen korjauksilta, ja sieltä takapenkkien alta kans auki se pelti
kaisse pittee vaa jaksaa tehä
Comment
-
-
Laitetaanpa huvikseen tännekin.. Ostin siis tommosen coupen viime kesänä ja tiedossa oli, että tämä homma tulee eteen. Mätimään se oli tietty päässyt ja vieläpä takakynkän kiinnikkeiden pultit katkesi paikalleen ja piti tehdä uudet..
Eli tommoseen kannattaa varautua myös. Vahvikkeet tuli Tommyracelta, jotka on paksummat, kuin marmorilla ja hitsaamalla laitettu kiinni.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Laitetaanpa hyvikseen tännekin.. Ostin siis tommosen coupen viime kesänä ja tiedossa oli, että tämä homma tulee eteen. Mätimään se oli tietty päässyt ja vieläpä takakynkän kiinnikkeiden pultit katkesi paikalleen ja piti tehdä uudet..
Eli tommoseen kannattaa varautua myös. Vahvikkeet tuli Tommyracelta, jotka on paksummat, kuin marmorilla ja hitsaamalla laitettu kiinni.
EDIT: Itsehän olen sitä mieltä, että näitä E36 ei ole kuin kahdenlaista: Niitä joissa perä on revennyt ja hitsattu ja sitten ne, missä se ei vielä ole revennyt.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Viikonloppuna pitäs alkaa tätä samaa hommaa tekemään kaverin autoon.
Taka-akseli kokonaan pois ja ilmeisesti tankin joutuu puottamaan kans pois jos ei halua polttaa autoa ja hallia.
Onkos jollakin kuvia tuosta yläpään korjauksesta eli takapenkin alta? Mietin tässä vaan, että kun yläpäästä on revennyt niin kuinka ootte saanut kohdistettua nuo tapit linjaansa?
Comment
-
-
Enpähän oo kyllä ikinä irroittanu tankkia vahvikkeiden hitsauksen takia. Vedellä kastelee tankin kunnolla yläpinnasta suihkepullolla ja survoo märkiä rättejä siihen ympäristöön.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by rasssi View PostJoo, tankin irrotus aika must jos meinaa räkiä pohjaa, etummaiset kiinnityspisteet melko lähellä tankkiaOriginally posted by O-Peksi View PostEnpähän oo kyllä ikinä irroittanu tankkia vahvikkeiden hitsauksen takia. Vedellä kastelee tankin kunnolla yläpinnasta suihkepullolla ja survoo märkiä rättejä siihen ympäristöön.
Kaverilla oli oikeanpuoleinen etukiinnike revennyt pohjapeltien mätimisen seurauksena ja se oli repinyt sen pultin yläpään kupin minkä johdosta pultti heilui irrallaan. Kuskinpuolen takakiinnike olisi ollut seuraavana menossa, mutta onneksi otettiin "ajoissa" kiinni niin ei tarvinnut sitä sen kummemmin hitsuutella. Jotain hommasta oppineena voin sanoa, että en enää kaasuttomalla valovirta hitsauskoneella tee mitään autopeltihommia, aivan täyttä helvettiä koko homma, mutta pakon saattelemana tuli tämäkin tehtyä
Comment
-
Comment