Originally posted by QUASIMODO
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Selailin foorumia ja kohdalle osui melkein samanlainen tilanne (paitsi että rengas on hivenen kapeampi ja korkeampi)
...Kuinka helposti mankeloidessa menee maalaushommiksi?
Riippuu tietenkin maalipinnasta ja kuinka mätä pelti on...
Kuinka suurella todennäköisyydellä homma menee v*tuiks jos alan itse räpeltämään mankelilla..kuumentaminen auttaa ilmeisesti myös jonkin verran?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostNonni..nyt on testattu:
Auto E36 Coupe, takana noin 31cm navasta kaareen..Renkaat 245/35R17.
Kaaret vakiot (pokkaus käännetty ylös)
Mahtuu alle!!!
Mutta AJAMAAN EI PYSTY..OTTAA KIINNI!!!
..sitä ei tarvi kenenkään tämän jälkeen enään miettiä.Testattu on!BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment
-
-
Originally posted by Hunni View PostMahtuu alle mutta ei pysty ajamaan? Joku ei täsmää. Kai alle nyt mahtuu melkein mitä vaan jos ei ajaa tarvi. Ja ton kuvan perusteella toi alle mahtuminenkin on vähän laaja käsite. Jos tollaset nyt on pakko tonne alle änkeä, niin kaarihommia sit vaan. Ja foorumilta löytyy ihmisiä joilla on tollanen kaarimankeli, ettet ite ala alumiinisella pesäpallomailalla vääntään kaaria ulospäin.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostTämä siis siksi,että tämän kevään aikana olen lukuisia kertoja lukenut täältä foorumilta että 10x17et20 "mahtuu mahtuu" (vakio kaarilla)..ja nyt tuli sitten todistettua että mahtuuhan ne..olisi tietenkin pitänyt kysellä että voiko niillä ajaa..BMW 330e Touring -21
Ex: BMW 530d Touring -08 - BMW 320d Touring -08 - BMW 320i Touring -04 - BMW 328i Cabriolet -96 - BMW 320i Touring -01 - BMW 528iA Touring -99 - BMW 520i -87 - BMW 318i -88 - BMW 518i -86 - BMW 320i Coupe -94
Comment
-
-
Originally posted by Hunni View PostEnemmän kai kuitenkin on ollut niitä jotka on sanonu, että ei mahdu? Sanoohan sen jo järkikin jos sitä hieman käyttää sillontällön.
Ei tässä nyt hirveetä vahinkoa ole vielä syntynyt..sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostKaikilla joilla on tuo yhdistelmä "mahtunut" alla pyörimään on ollut järjestään sedani...
Ei tässä nyt hirveetä vahinkoa ole vielä syntynyt..
Comment
-
-
Originally posted by matt1 View Postmulla on e36 coupes tälläki hetkellä 8,5x18 et 18 215/35 VAKIO KAARET, madallus joudet -40mm,joista katkaistu 2 kierrosta, eli oikea madallus n 70-80mm. ja pyörii aivan ohgelmitta.
eli ei ole paskan jauhantaa.
Comment
-
-
Originally posted by runkQ View PostMahtuuko alle ja pystyykö ajamaan 8x17" et20 + jonkinlaiset renkaat? Madallettu about 40/15.
Comment
-
-
Originally posted by runkQ View PostMahtuuko alle ja pystyykö ajamaan 8x17" et20 + jonkinlaiset renkaat? Madallettu about 40/15.
Omakohtaisia kokemuksia:
8 x 17 et20 edessa menee koskematta ja raapimatta, kun autoa on madallettu H&R:n 40/15 -sarjalla ja autossa on kääntökulman rajoittimet, pyöränkulmat rata-ajoon sopivammat eli hiukan liikaa negatiivisella camberilla (= säätämättömät 40mm madalluksella) sekä kapean malliset renkaat, mun tapauksessa siis Kumho ku31 215/45 - 17. Kun eturenkaat sääti kulmiltaan pystyyn, alkoi rengas raapimaan syvässä sisäänjoustossa kaareen -> ei haitannu ajoa ainakaan mulla. Renkaat alla tälläkin hetkellä.
Toisilla 8 x 17 et20 vanteilla 205/45 Yokohamat ei raapinu mun käytössä missään vaiheessa vaikka madallusta oli aika reippaasti, miten paljon ei ole tiedossa, koska oli säädettävät tolpat -> kuva ja kuva. Kulmat arvojen sisällä, tosin camber negatiivisessa äärilaidassa.
Takana ei 8 x 17 et20 mahdunut pyörimään 215/45 Yokohamoilla vakiokaarilla eikä edes vaikka kanttaus on painettu sisään ja kaarta pikkuisen pullistettu sekä camberit Motorsport-alustan arvoilla aivan negatiivisessa äärilaidassa. Neljän hengen kuormalla matkatavaroineen otti edelleen kaareen/puskurin reunaan suuremmissa heitoissa ja kovassa kanttauksessa -> ei haitannu ajoa ainakaan mulla.
Originally posted by Hemi View Post....kuten nooakin arkkiinkin....Last edited by Freak; 30-05-2009, 11:37.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment