Siis jos tällä on tarkoitus myös ajaa, niin mankeloida pitää ja huolella.
On tuossa kummiskin tuota tilaa joka puolelle ainaki se 3cm kumista kaareen niin ei kait tuon nyt aivan mahoton pitäisi raapia silloin kun ei ole takapenkillä ketään, nähny foorumilla kyllä huomattavasti hurjempiakin vannevirityksiä. Lujaa kantatessahan nuo kyllä varmasti ruotasee.
Perhana ku on tuota lunta ja jäätä niin ei voi kokeilla ajaa noilla takarenkailla, sillähän se selviäis.
Onkos nuo minun kaaret vakiot? Ainakin kaaren sisältä olevasta muovista on leikattu siivut pois jonkun edellisen omistajan toimesta.
On tuossa kummiskin tuota tilaa joka puolelle ainaki se 3cm kumista kaareen niin ei kait tuon nyt aivan mahoton pitäisi raapia silloin kun ei ole takapenkillä ketään, nähny foorumilla kyllä huomattavasti hurjempiakin vannevirityksiä. Lujaa kantatessahan nuo kyllä varmasti ruotasee.
Perhana ku on tuota lunta ja jäätä niin ei voi kokeilla ajaa noilla takarenkailla, sillähän se selviäis.
Onkos nuo minun kaaret vakiot? Ainakin kaaren sisältä olevasta muovista on leikattu siivut pois jonkun edellisen omistajan toimesta.
Pystyyhän sillä varmasti suoraan ajamaan yksinään, mutta onko se sitten mukavaa kun mutkissa ja töyssyissä, tai kuormattuna, raapii kaareen?
Topic selailtu läpi, mutta silti pitää kysyä, kun en vastausta löytänyt. Tallissa ylimääräisenä 8x18 tuuman vanteet, ET30, joiden päällä 235/40 renkaat. Tuli kokeiltua vakioalustalla olevan E36 sedanin alle, mutta takaa raapii kaariin montuissa. Minkälaisella rengastuksella nuo vanteet saisi alle ilman, että raapii kaariin normaaliolosuhteissa ja ettei kaaria tarvitsisi muokata? Ja siis haussa järkevä rengastus, että vanteiden päällä näkyy olevan renkaat eikä pelkkää vannetta. Sopisiko 225/40?
Opiksi: 8,5x17 ET10 + 225/45 "mahtuu mahtuu" mutta ei voi ajaa
Häpeilemätön disclaimer:
katso toi mun sigun myynti-ilmoitus, mahtuisi alle ja ulkonäkökin paranee. nuo vitossarjan vanteet/kumit kannattaa myydä eteenpäin oikeaan autoon.
Noitten kuvien perusteella on näytetty mankelia ja melko reippaasti..ota kuva suoraan takaapäin kaaresta niin näkee paremmin kuinka paljon on taiteltu.
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Noitten kuvien perusteella on näytetty mankelia ja melko reippaasti..ota kuva suoraan takaapäin kaaresta niin näkee paremmin kuinka paljon on taiteltu.
Katos perkule, oon ollu siinä luulossa että nuo olisi vakiot.
Tuossa ois pari kuvaa syksyltä jolloin vanteen ET oli 8.
Comment