Oon tuossa syyläriä ottamassa irti E36 325iA autosta.
Paljoko tuolta tulee vaihteistoöljyä ulos kun nappaan lauhduttimesta öljyletkut irti? Eikait koko laatikon+turbiinin sisältö ? Ilmeisesti ei ole kiinni kuin sillä yhdellä pultilla ja kartioliittimillä vai ?
Tiputtelee vaihteistoöljyä "jostain" sieltä keulalta, mutta eipä tuosta ottanut selvää alle kurkkaamalla.
Oon tuossa syyläriä ottamassa irti E36 325iA autosta.
Paljoko tuolta tulee vaihteistoöljyä ulos kun nappaan lauhduttimesta öljyletkut irti? Eikait koko laatikon+turbiinin sisältö ? Ilmeisesti ei ole kiinni kuin sillä yhdellä pultilla ja kartioliittimillä vai ?
Tiputtelee vaihteistoöljyä "jostain" sieltä keulalta, mutta eipä tuosta ottanut selvää alle kurkkaamalla.
Pikku liraus, sen verran mitä lauhduttimeen mahtuu.
Elikkäs itsellä e36 325i -93 mallinen baijerin mörökölli, ja ihmetyttää, että kuinkapaljon pitäisi tulla lasinpesunestettä kun kääntää oikeasta viiksestä. Nimittäin tällähetkellä (ja ollut niinkauan ku kiesin omistanut (3kk), että pissapojan suihku on todella huono, ja muutenkin riippuu vähän kuun asennosta että milloin sattuu tulemaan ollenkaan.
Käsittääkseni ongelmana on joku letkun irtoaminen/vuotaminen/haurastuminen ja/tai jonkun venttiilin tukkeutuminen, mutta kysymys kuuluukin, että mistä löydän kyseiset letkut ja venttiilin, elikkäs mitä lähteä purkamaan tai tutkimaan konepellin aukaistua?
Seuraava jutsku, omassa laitteessanihan on vakionopeuden säädin josta viiksen toiminnat olen selvittänyt täältä inteerweebin syövereistä, mutta ongelma on se että käytännössä mitään ei tapahdu kun kääntää mihin tahansa suuntaan siitä viiksestä. Omasta mielestäni cruise on tehtaalta asti ollut kiesissä (pitäisi selvittää varustelista), elikkäs mistä kannattaisi lähteä vikaa paikallistamaan? (Olen tutkinut kyllä jälkiasennus ohjeita ja sulakekaaviota, mutta ei ole aavistusta miten aloittaa)
Ja kolmanneksi tossa mun vankkurissa on myös ilmastointi joka käsittääkseni ei pelitä, nappiin kyllä syttyy iloisesti palamaan valo ja ihankuin kompura meinaisi tai hörähtää käyntiin, eli mitenkä käytännössä kannattaisi tehä, viedäkkö vaan ilmastointihuoltoon ja sanoa, että pyöräyttää uudet litkuset sisään.
t. Foorumia viimeset 4kk selannut, mutta näihin ei löydy tietoja.
Elikkäs itsellä e36 325i -93 mallinen baijerin mörökölli, ja ihmetyttää, että kuinkapaljon pitäisi tulla lasinpesunestettä kun kääntää oikeasta viiksestä. Nimittäin tällähetkellä (ja ollut niinkauan ku kiesin omistanut (3kk), että pissapojan suihku on todella huono, ja muutenkin riippuu vähän kuun asennosta että milloin sattuu tulemaan ollenkaan.
Käsittääkseni ongelmana on joku letkun irtoaminen/vuotaminen/haurastuminen ja/tai jonkun venttiilin tukkeutuminen, mutta kysymys kuuluukin, että mistä löydän kyseiset letkut ja venttiilin, elikkäs mitä lähteä purkamaan tai tutkimaan konepellin aukaistua?
Seuraava jutsku, omassa laitteessanihan on vakionopeuden säädin josta viiksen toiminnat olen selvittänyt täältä inteerweebin syövereistä, mutta ongelma on se että käytännössä mitään ei tapahdu kun kääntää mihin tahansa suuntaan siitä viiksestä. Omasta mielestäni cruise on tehtaalta asti ollut kiesissä (pitäisi selvittää varustelista), elikkäs mistä kannattaisi lähteä vikaa paikallistamaan? (Olen tutkinut kyllä jälkiasennus ohjeita ja sulakekaaviota, mutta ei ole aavistusta miten aloittaa)
Ja kolmanneksi tossa mun vankkurissa on myös ilmastointi joka käsittääkseni ei pelitä, nappiin kyllä syttyy iloisesti palamaan valo ja ihankuin kompura meinaisi tai hörähtää käyntiin, eli mitenkä käytännössä kannattaisi tehä, viedäkkö vaan ilmastointihuoltoon ja sanoa, että pyöräyttää uudet litkuset sisään.
t. Foorumia viimeset 4kk selannut, mutta näihin ei löydy tietoja.
Tulipas paljon asiaa
1. Pesurin suuttimet tukossa tai takaiskut rikki. -95 sedanista sain toimimaan nuo kunnolla kun purin suuttimet ja heitin takaiskun kuulan ja jousen mäkeen sieltä.
2. Onko cruisen vaijeri oikein paikallaan? Lähtee moottorista joka on ilmasuodatinkotelon vieressä.
3. Kun lämpötila on alle 3 astetta, niin kompuran ei kuulukkaan lähteä pyörimään, valo kyllä syttyy siihen nappiin. Ootko kokeillu jossain lämpimässä tallissa tms? Sulakkeet oot varmaan jo katellu?
1. Pesurin suuttimet tukossa tai takaiskut rikki. -95 sedanista sain toimimaan nuo kunnolla kun purin suuttimet ja heitin takaiskun kuulan ja jousen mäkeen sieltä.
2. Onko cruisen vaijeri oikein paikallaan? Lähtee moottorista joka on ilmasuodatinkotelon vieressä.
3. Kun lämpötila on alle 3 astetta, niin kompuran ei kuulukkaan lähteä pyörimään, valo kyllä syttyy siihen nappiin. Ootko kokeillu jossain lämpimässä tallissa tms? Sulakkeet oot varmaan jo katellu?
1. Jeps tämmöstä oon itekki kuullu, muttakun ei oo nyt oikee hajua että miten tota rakkinetta pitäis ruveta purkamaan, että noihin värmeisiin pääsis käsiks?
2. Se vaijeri ainakin kiertää komeesti sieltä ilmansuodatinkotelon vierestä siihen samaan kohtaan mistä voi kaasuttaa , tarkemmin en oo kattonu sitäkään ymmärryksen puutteessa kattonut.
3. Oon sitä kyllä lauhemmillakin (3kk sitte syksyllä ostaessa about 10-15C+) ja tosiaan sulakeboksin löysin, mutta jotenkin omituista kun muut värmeet mitä luetellaan aina noitten sulakkeiden kanssa, pelaa kyllä ihan ok (esim kun kaaviossa lukee että yhden sulakkeen alla on monta laitetta, mutta jos muut laitteet toimii ihan hyvin).
Eli toisinsanoen mitkä sulakkeet kantsii vaihtaa nyt cruiseen ja ilmastointiin liittyen
Comment