Muuta kytkimii siinä rivissä ei ole... kai se vaan on "nätti valo nappi" sit.
Penkinlämmittimien katkasijoille siinä ainakin on paikka, mutta ne sä olisit varmaanki tunnistanu. Ei mulla kyllä mitään hajua, voi olla jonkun kaverin tekemä kytkentä mistä lähtee erikseen vaikka flekti pyöriin. Mistä näitä tietää.
Totanoin, autona 325i -92, vaihdoin jännitteensäätimen uuteen hüco merkkiseen tarvikesäätimeen, niin käynnissä ollessa jännite on 14,9-15,4v välillä, onko normaali vai liikaa?
Entisellä alkuperäsellä boschin säätimellä oli reilua 16v ja se oli ainakin liikaa, polttimoita meni jatkuvasti ja valot vilkkui
Ei oo yhtään tietoa... ostin auton kaupasta syksyllä ja tais olla jo silloin rikki. ihmettelin korkeita päästöjä ja kierrosten heijaamista... tutkin sit kaikki vuotoohdat ja muut, vaihdoin venttiilikopan tiivisteen jne mutta ei lähteny ja sit tajusin käyttää vikakoodin luvussa niin tuli vaan et "dme-ohjainlaite-viallinen"
lähetin autokaupalle vähän palautetta mutta eipä vastattu. joo niin kaverikin kerto että 91 olisi vielä sen verran vanha vehje että ei tarvis käyttää mitenkään erikoisemmin mutta voishan tuota silti käyttää vähän aikaa?
OLETHAN tarkistanut että on alkuperäinen lastu paikoillaan?
Ajotietokoneen alla on se säilytyskotelo. Sieltä kautta kampeamalla irtoaa.
Juuri noin. Se lokero siellä tietokoneen alla.. Sen ylälaidassa on reikä josta sormi mahtuu ja kampeaa vaan vekottimen irti. Ei ole tiukassa.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Oikean puolen etuvalot (lähi ja kauko) on aavistuksen himmeämmät kuin vasemmalla. Uudet umpiot, uudet samanlaiset polttimot. Sulakkeet vaihdettu ja liitännät tarkistettu.
Totanoin, autona 325i -92, vaihdoin jännitteensäätimen uuteen hüco merkkiseen tarvikesäätimeen, niin käynnissä ollessa jännite on 14,9-15,4v välillä, onko normaali vai liikaa?
Entisellä alkuperäsellä boschin säätimellä oli reilua 16v ja se oli ainakin liikaa, polttimoita meni jatkuvasti ja valot vilkkui
Oikean puolen etuvalot (lähi ja kauko) on aavistuksen himmeämmät kuin vasemmalla. Uudet umpiot, uudet samanlaiset polttimot. Sulakkeet vaihdettu ja liitännät tarkistettu.
Ideoita?
Ota umpiot auki ja pyödälle, voip olla hiekan tms. pölyä valossa..Mittaa jännitteet myös liittimistä onko heittoa..
Ota umpiot auki ja pyödälle, voip olla hiekan tms. pölyä valossa..Mittaa jännitteet myös liittimistä onko heittoa..
Umpiot on tuli uudet, tuskin vielä hiekkaa. Avataan ja tiivistetään silikonilla varmuuden vuoksi.
Onko xenonien kirkkaus riippuvainen jännitteestä yhtä paljon kuin halogen? Eli kannattaako xenoneille vetää paksummat johdot vai riittääkö alkuperäiset? Halogenit kirkastuu huomattavasti paksummilla johdoilla.
Umpiot on tuli uudet, tuskin vielä hiekkaa. Avataan ja tiivistetään silikonilla varmuuden vuoksi.
Onko xenonien kirkkaus riippuvainen jännitteestä yhtä paljon kuin halogen? Eli kannattaako xenoneille vetää paksummat johdot vai riittääkö alkuperäiset? Halogenit kirkastuu huomattavasti paksummilla johdoilla.
Semmosta asiaa jotta tällä hetkellä autossa APEX 40/40 alustasarja jo aiemmin Sveitsissä laitettuna, takana iskarit vielä hyvässä kunnossa mutta edessä jo ehtoopuolella, niin mitä mieltä olette kärsiikö "ajettavuus" (vrt. tuo APEX) jos laitan samalla pelkästään eteen FK 60mm jouset, sopiville iskunvaimentimille tietysti? Takapäähän ei siis ole tarkotus kajota ollenkaan. Tuo FK 60/40 satsi kun tuossa kerta käyttämättömänä lattialla pyörii niin ihan sillä kyselin...
Halogen nyt, ajattelin päivittää xenoneihin. Eli jos tuo oikean valon himmeys johtuu jännite kadosta, haittaako se xenonin toimintaa? Onko valoille eriliset releet?
Comment